Тема. Узагальнення до розділу «Особистість та її ідентичність»
Мета: узагальнити та перевірити рівень засвоєння знань учнів/учениць з розділу; розвивати логічне мислення, пам'ять та увагу; виховувати самостійність.
Дата________ Прізвище, ім’я __________________________________________
Тематичне оцінювання з розділу «Особистість та її ідентичність».
І варіант
І рівень
А) Ідентичність Б) Індивідуальність В) Адаптивність Г) Креативність
А) Здатність змінювати своє положення задля досягнення найкращих можливих умов.
Б) реалізація потенціалу особистості в суспільстві.
В) процес засвоєння людиною певної системи знань, норм і цінностей, що дозволяють їй бути повноправним членом суспільства.
Г) здатність людини пристосовуватися до різних умов.
А) особою Б) громадянином В) персоною Г) індивідуальністю
ІІ рівень
Мобільність –_________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Субкультура – ________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Самореалізація – ______________________________________________________
_____________________________________________________________________
ІІІ рівень
№ |
Етап |
Вік |
Завдання етапу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Висновок: ____________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
Поняття |
Спільне |
Відмінне |
Честь |
|
|
Гідність |
|
|
IV рівень
Ані Лорак – українська співачка, Народна артистка України. У 2009 році вийшла заміж за 30-річного Мурата Налчаджіолу, з яким познайомилась на відпочинку в Анталії. У 2011 р. народила доньку Софію.
Дата________ Прізвище, ім’я __________________________________________
Тематичне оцінювання з розділу «Особистість та її ідентичність».
ІІ варіант
І рівень
А) це процес спонукання себе до діяльності для досягнення особистих цілей.
Б) здатність змінювати своє положення задля досягнення найкращих умов.
В) здатність пристосуватися до різних умов.
Г) вміння приймати власні рішення та відповідати за них, не залежати від думки оточуючих.
А) притаманні всім живим істотам Б) притаманні лише людині
В) мають індивідуальний характер для кожної людини Г) для всіх людей однакові
А) самоідентифікація Б) самореалізація В) самовизначення Г) саморозвиток
ІІ рівень
Особистість – ___________________________________________________________.
Громадянин –____________________________________________________________
________________________________________________________________________
Креативність - __________________________________________________________
________________________________________________________________________
ІІІ рівень
Назва |
Зміст |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Висновок: ______________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Поняття |
Спільне |
Відмінне |
Задатки |
|
|
Можливості |
|
|
IV рівень
__________________ _________________ ____________________