Тематичне оцінювання за розділом І "Особистість та її ідентичність"

Про матеріал

Тема. Узагальнення до розділу «Особистість та її ідентичність»

Мета: узагальнити та перевірити рівень засвоєння знань учнів/учениць з розділу; розвивати логічне мислення, пам'ять та увагу; виховувати самостійність.

Перегляд файлу

Дата________    Прізвище, ім’я __________________________________________

Тематичне оцінювання з розділу «Особистість та її ідентичність».

І варіант

І рівень

  1. Сукупність своєрідних і неповторних, фізичних, психічних, соціальних якостей, що відрізняють одну людину від іншої – це…

А) Ідентичність        Б) Індивідуальність         В) Адаптивність      Г) Креативність

  1. Соціалізація – це

А) Здатність змінювати своє положення задля досягнення найкращих можливих умов.

Б) реалізація потенціалу особистості в суспільстві.

В) процес засвоєння людиною певної системи знань, норм і цінностей, що дозволяють їй бути повноправним членом  суспільства.

Г) здатність людини пристосовуватися до різних умов.

  1. Людину, яка належить до певної держави, користується її законами та правами, виконує її обов’язки, називають

А) особою       Б) громадянином       В) персоною         Г) індивідуальністю

ІІ рівень

  1. Дайте визначення понять.

Мобільність –_________________________________________________________

_____________________________________________________________________

Субкультура – ________________________________________________________

_____________________________________________________________________

Самореалізація – ______________________________________________________

_____________________________________________________________________

ІІІ рівень

  1. Заповніть таблицю «Соціалізація людини» та зробіть висновок.

Етап

Вік

Завдання етапу

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

Висновок: ____________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

  1. Порівняйте поняття, визначивши в них спільне та відмінне.

Поняття

Спільне

Відмінне

Честь

 

 

 

Гідність

 

 

 

IV рівень

  1. Проаналізуйте коротку біографічну довідку про сімю Ані Лорак.

Ані Лорак – українська співачка, Народна артистка України. У 2009 році вийшла заміж за 30-річного Мурата Налчаджіолу, з яким познайомилась на відпочинку в Анталії. У 2011 р. народила доньку Софію.

  • Назвіть модель сімї, що описана в тексті.
  • Які ще моделі сімей вам відомі? Чим вони відрізняються від наведеної?
  • Дайте визначення поняття сімя.

Дата________    Прізвище, ім’я __________________________________________

Тематичне оцінювання з розділу «Особистість та її ідентичність».

ІІ варіант

І рівень

  1. Адаптивність – це

А) це процес спонукання себе до діяльності для досягнення особистих цілей.

Б) здатність змінювати своє положення задля досягнення найкращих умов.

В) здатність пристосуватися до різних умов.

Г) вміння приймати власні рішення та відповідати за них, не залежати від думки оточуючих.

  1. Потреби –

А) притаманні всім живим істотам                                    Б) притаманні лише людині

В) мають індивідуальний характер для кожної людини  Г) для всіх людей однакові

  1. Особистісне зростання й самовдосконалення, що полягає в саморефлексії, саморозумінні та самокритичності – це

А) самоідентифікація   Б) самореалізація    В) самовизначення  Г) саморозвиток

ІІ рівень     

  1. Дайте визначення понять.

    Особистість – ___________________________________________________________.

Громадянин –____________________________________________________________

________________________________________________________________________

Креативність  - __________________________________________________________

________________________________________________________________________

ІІІ рівень

  1. Заповніть таблицю «Функції сімї» та зробіть висновок.

Назва

Зміст

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновок: ______________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

  1. Порівняйте поняття, визначивши в них спільне та відмінне.

Поняття

Спільне

Відмінне

Задатки

 

 

 

Можливості

 

 

 

IV рівень

  • Розгляньте зображення. Підпишіть, які субкультури вони ілюструють. Які ще субкультури вам відомі.

Похожее изображение         Похожее изображение                 Картинки по запросу граффітери

__________________         _________________      ____________________

  • Дайте визначення поняття «субкультура».Проаналізуйте позитивні та негативні сторони існування субкультур.
Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
4.7
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Рубежанська Юлія Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Масловська Кароліна Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  3. Гавязь Анатолій Володимирович
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 вересня 2018
Переглядів
27935
Оцінка розробки
4.7 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку