тематичне оцінювання за розділом ІІ "Права і свободи людини"

Про матеріал

Питання різного рівня навчальних досягнень учнів для тематичного оцінювання передбачають перевірку та контроль знань учнів за темою "Права та свободи людини", розуміння учнями важливість захисту прав людини, ролі міжнародних та європейських механізмів в захисті прав,також визначення міжнародно-правових стандартів прав людини, іх значення для правового забезпечення прав людини і громадянина в державі.

Перегляд файлу

10клас.    Громадянська освіта Тематичне оцінювання  за розділом ІІ        «Права і свободи людини»

                                    І варіант

Початковий та середній рівні (1-6 балів)

 1. Світовою Конституцією прав дитини називають А) Женевську конвенцію про права дитини Б) декларацію прав дитини1959 року В) Конвенцію ООН про права дитини

 2..Який принцип  покладено в основу всіх прав Загальної декларації прав людини? А) рівноправ’я   Б) свободи  В) громадянства  Г) рівності

 3.До    недержавних органів захисту  прав людини  в Україні  належать: А) корпоративні організації  Б)правозахисні організації, В) релігійні організації

 4.Пояснити терміни та поняття:  гідність людини, покоління прав людини,  міжнародні стандарти захисту прав людини, юридичні гарантії захисту прав людини,свободи людини, обов’язки людини 

5  Коли була прийнята Конституція України: А) 16 липня 1990 року Б) 24 серпня 1991 року В)28 червня 1996 року

6.Що таке негативні зобов’язання держави  перед громадянами

                     ІІІ рівень (7-9 балів)

 7. Назвати міжнародно-правові документи, в яких закріплені права людини.

 8. Навести приклади порушень прав людини на початку ХХ ст., в роки Першої світової війни

9. Вибрати політичні  та громадянські права  людини і громадянина із запропонованого списку: виборче право, бути членом політичної , громадської організації, право на освіту, право на охорону здоров’я, право на життя, право на особисту недоторканість, право на працю, на користування культурною спадщиною, право на достатній рівень життя, право на освіту, право на свободу пересування,право на свободу творчості,право на управління державою

                      ІУ рівень (10-12 балів)

10.  Охарактеризуйте покоління прав людини. Доведіть невичерпність   і невід’ємність прав людини

11.Написати есе  про одного із діячів правозахисного руху. ( на вибір учня)

 

 

 

  10клас.   Громадянська освіта Тематичне оцінювання  за розділом ІІ «Права і свободи людини»

                 ІІ варіант

Початковий та середній рівні (1-6 балів)

1.Коли була прийнята Загальна декларація прав людини  А) 10 квітня 1948 року Б) 10 грудня 1948 року В) 2 вересня 1945 року.

2.До    національних органів захисту  прав людини   належать А) поліція Б) Президент України В) директор школи Г) Верховна Рада України Д) батьки Є) друзі.

3.Коли був прийнятий акт проголошення незалежності України:А) 29 вересня 1991 року  Б) 24 серпня 1991 року В) 19 серпня 1991 року

4.Пояснити терміни та поняття: права людини, механізми захисту прав людини,  верховенство права, омбудсмен, права дитини, ООН.

 5.  Хартією прав людини називають: А) Загальну Декларацію прав  людини,Б) Європейську Конвенцію прав Людини, В) Міжнародний пакт про економічні, соціальні та культурні права, Г) Загальну Декларацію прав  людини ,Міжнародний пакт про економічні, соціальні та культурні права,Міжнародний пакт про громадянські і політичні права

6. Що таке позитивні зобов’язання держави  перед громадянами?

                       ІІІ рівень (7-9 балів)

7. Вибрати  соціально-економічні та культурні  права  людини і громадянина із запропонованого списку: виборче право, бути членом політичної , громадської організації, право на освіту, право на охорону здоров’я, право на життя, право на особисту недоторканість, право на працю, на користування культурною спадщиною, право на достатній рівень життя, право на освіту, право на свободу пересування,право на свободу творчості,право на управління державою

 8. Назвати міжнародно-правові документи, що були прийняті в ХХ столітті  в сфері прав дитини.

9.Навести приклади порушень прав людини в роки Другої світової війни, під час інших війн та збройних конфліктів.

                       ІУ рівень (10-12 балів)

 10.Дайте характеристику діяльності Європейського суду з прав людини. Чи доцільно мати такий міжнародний механізм для захисту прав людини, в тому числі і для українських громадян?

11.. Написати есе про одного із діячів правозахисного руху. ( на вибір учня)

 

 

 

docx
Додано
12 листопада 2018
Переглядів
4546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку