Тестові завдання для учнів 3-4 класів з курсу "Громадянська освіта". Дані завдання спрямовані на узагальнення та систематизацію знань учнів; розвивати логіку, пам'ять, мислення; виховувати почуття патріотизму.
Варіант – 1 Варіант – 2
1. Що повинен був зробити Колобок , щоб зберегти своє життя? 1. Що повинні були зробити Семеро козенят, щоб зберегти своє життя?
А). заспівати пісеньку ще голосніше; А). причепуритися;
Б). перестати хвалитися і стати слухняним; Б). не відкривати дверей незнайомцям;
В). розповісти Лисичці вірш. В). не випускати маму Козу з дому.
2. Яку державу можна назвати заможною? 2. Одне з найважливіших прав людини – це …
А). Державу, яка має майно; А). … право на гарну зачіску;
Б). у якій немає правопорушників; Б). … право на перегляд телепрограм;
В). яка володіє значними матеріальними цінностями, в якій живуть В). … право на життя.
заможні люди.
3. Казка Г.-Х. Андерсена „Дюймовочка”. Які злочини вчинили проти 3. Російська народна казка „Колобок”. Які права встиг використати
Дюймовочки? Колобок у своєму житті?
4. Казка „Троє поросят”. Уявіть, що ви – суддя Лісового суду. До вас 4. Казка „Попелюшка”. Які права Попелюшки порушувалися в цій
звернувся потерпілий Вовк зі скаргою на поросят. Яку відповідь ви казці? Хто їх порушував?
йому дасте?
5. Чи правильно вчинив Колобок, коли втік з дому? Поясніть свою 5. Чи правильно вчинили поліцейські, які схопили Буратіно і не дали
думку. йому сказати жодного слова на своє виправдання? Поясніть свою
думку.
6. Мауглі не вміє говорити людською мовою — лише видавати незрозумілі
для людей звірячі звуки. Чи мають право люди, що знайшли Мауглі в 6. «Я Зайчисько, я маленький, хатку мав собі гарненьку, та прийшла коза рогата,
лісі, замкнути його у клітці та поводитися з ним, як із твариною? і нема у мене хати. Ой, хутчіш допоможіть, мої права ви підкажіть. З якої казки
Які права хлопчика порушено? ці слова? Яке право порушено?
Варіант – 3 Варіант – 4
1. Що повинні були зробити Троє поросят, щоб зберегти життя? 1. Що повинна була зробити Червона шапочка, щоб зберегти життя?
А). пригостити голодного вовка; А). не розмовляти з незнайомцями;
Б). заплакати; Б). не ходити до бабусі;
В). побудувати міцні будинки. В). розповісти вовкові про право людини на життя.
2. Обов’язок – це … 2. Як можна захистити свої права?
А). … те, що можна випросити у своїх батьків; А). Вирішити проблему бійкою;
Б). … міра необхідної поведінки на користь собі та іншим; Б). перестати спілкуватися з правопорушником;
В). …. Право на ігри та відпочинок. В). звернутися до органів правопорядку.
3. Доведіть, чи є порушення законів у окремих діях Мачухи . 3. Казка „Колобок”. Хто в цій казці скоїв найнебезпечніший злочин?
Казка „Попелюшка”. Чому ви так вважаєте?
4. Казка „Вовк і семеро козенят”. Яке покарання чекало Вовка за 4. Який злочин вчинила Снігова королева? Казка Г.-Х. Андерсена.
вчинений ним злочин? Що це був за злочин?
5. Чи порушували права Колобка Дід та Баба? Поясніть свою 5. Чи правильно вчинив Колобок, коли втік з дому? Поясніть свою
думку. думку.
6. Опікун Гаррі Поттера перехоплює і читає листи, що надходять хлопчику 6. Мачуха з ранку до вечора примушує Попелюшку працювати. Нещасній
зі школи чарівників Ходвадсу. Яке право Гаррі порушено? дівчинці забороняється брати участь в іграх та забавках сестер.
Яке право порушено стосовно Попелюшки?