Тематичне планування з англійської мови в 10-А класі за підручником “English – 10” (О.Д. Карп'юк)
(2 год. на тиждень у І семестрі – 32годин, 2год. на тиждень у ІІ семестрі – 36год., всього – 68 годин)
№з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетент-ності |
Приміт ки |
||||||||||||||||||||
Лексика |
Грамати ка |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||||||
Starter Unit .Unit I “People and Relationships” Я, моя родина, мої друзі |
||||||||||||||||||||||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток:Дискутує щодо якості та цінності життя. Громадськавідповідальність:Обговорює систему цінностей сучасної родини. Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань з урахуванням інтересів і потреб інших. Визначає життєві уміння, необхідні для удосконалення характеру. Демонструє розуміння прав та обов’язків молоді. Здоров’я і безпека: Демонструє розуміння основ ефективного спілкування. Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфліктних ситуаціях. Аналізує вплив конфліктної поведінки на здоров’я. Толерантно спілкується з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту. Підприємливість і фінансова грамотність: Усвідомлює необхідність бути заощадливим та використовувати технології для покращення добробуту родини. Аналізує та оцінює приклади доброчинності з власного досвіду |
||||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Про себе і своє ставлення до англійської мови |
Wс.13 |
|
Повідомляє про своє ставлення до англійської мови, аналізує для чого потрібна англійська мова людям |
4а с. 9 |
3а с 8-9 8а с. 12-13 10 с. 14 |
1,2 с. 8 3б с.9 4б с. 9 5 с. 10 8б с. 13 |
|
|
+ |
|
+ |
Соціальна і громадська, уміння вчитися впродовж життя, спілкування іноземними мовами |
|
|||||||||||||
2 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
Особистість. Що впливає на особистість? |
Wс.20 |
Прикметник |
Описує характер членів родини, друзів. |
|
2,3 с. 18-19 |
1 с. 18 |
4 с. 19 5 с. 20 |
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська, уміння вчитися впродовж життя, спілкування іноземними мовами |
|
|||||||||||||
4 |
|
Риси характеру |
1 с. 21 |
|
|
3 с. 22 4 с. 22 |
1,2 с. 21
|
|
+ |
|
|
|
||||||||||||||||
5 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Used to + Infinitive |
Вміє використовувати конструкцію Used to + Infinitive в бесіді |
|
|
2 с. 23 4 с. 24 6 с. 25 |
1 с. 23 3 с. 24 |
|
+ |
|
|
|
||||||||||||||
6 |
|
Друзі |
W с.26 |
Минулий доконаний та неозна чений час
|
Розповідає про початок дружби з друзями |
3,4 с. 26 |
2 с. 25 |
1 с. 25 5 с. 26 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
№з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетент-ності |
Приміт ки |
||||||||||||||||||||
Лексика |
Грамати ка |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||||||
7 |
|
Що думають про мене |
Us. с. 28 |
|
Припускає, що можуть думати про нього інші люди, використовує певні вирази для вираження думки
|
|
1 с. 27 |
1б с., 2 с. 28 |
|
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська, уміння вчитися впродовж життя, спілкування іноземними мовами |
|
|||||||||||||
8 |
|
Мій найкращий друг |
|
|
Описує найкращого друга, використовуючи вивчені ЛО та вирази
|
|
2, 4а,5 с. 29-31 |
1,3,4б с. 28-30 |
6а с. 31 |
|
+ |
|
|
|
||||||||||||||
9 |
|
Що ти за особистість?
|
|
|
|
3 с. 37 |
1 с. 36 |
1,2,4,6,7 с. 32-35
|
3 с. 33 2 с. 36 |
|
+ |
|
|
|
||||||||||||||
10 |
|
Підсумковий урок за темою
|
||||||||||||||||||||||||||
Unit II “Choose the Career!” Робота і професії
|
||||||||||||||||||||||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток:Аналізує власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої професії. Громадська відповідальність:Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети. Усвідомлює важливість «розумних» цілей, які є конкретними, вимірюваними, досяжними, доречним і визначеними у часі). Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо можливості досягнення успіху у професії. Здоров’я і безпека: Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії. Підприємливість і фінансова грамотність: Обговорює матеріальні критерії та мотиви для вибору професії. Обґрунтовує підприємницьку компетентність, керування власним життям та кар’єрою. Оцінює фінансові можливості сучасних професій. |
||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
Професії Розвиток граматичних навичок |
W с.40 |
Past Simple/ Present Perfect, Present Perfect Continuous |
Веде бесіду про професії Висловлює своє ставлення до різних професій |
|
2,3 с. 40-42 |
5,6 с. 43 |
1 с. 40 |
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська, уміння вчитися впродовж життя |
|
|||||||||||||
12 |
|
|
|
|
3 с. 44 |
1,2 с. 43-44 |
|
+ |
|
|
|
|||||||||||||||||
№з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетент-ності |
Приміт ки |
||||||||||||||||||||
Лексика |
Грамати ка |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||||||
13 |
|
Професії Розвиток граматичних навичок |
|
|
Використовує граматичні конструкції в реченні |
|
1,3 c. 45 - 46 |
2,4 с. 46-47 |
5 с. 48 |
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська, уміння вчитися впродовж життя |
|
|||||||||||||
14 |
|
Професії в Україні |
W с. 49 Us. с.51 |
|
Порівнює про фесії в Україні та за кордоном |
4 с. 49 |
|
1,5, с. 49-50 1,2 с. 51 |
2 с. 49 |
|
+ |
|
|
|
||||||||||||||
15 |
|
Листування. Типи листів |
|
|
Розрізняє типи листів, знає їх структуру
|
|
2а,3 с. 54-55 с. 52-53 |
1,2б с. 52-53 |
|
|
+ |
|
|
|
|
|||||||||||||
16 |
|
Професії. Повторення вивченого матеріалу |
W с. 58 |
|
|
3 с. 60 |
1,3 с. 56 – 58 1 с. 60 4 ас. 61-62 |
2,4,5 с. 56 - 59 |
2 с. 60 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
17 |
|
Підсумковий урок за темою |
||||||||||||||||||||||||||
Unit III “Why Go To School?” Шкільне життя
|
||||||||||||||||||||||||||||
Змістові лінії Громадська відповідальність:Аналізує стосунки з однолітками. Обговорює та порівнює способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі в Україні та в країнах виучуваної мови. Демонструє обізнаність з міжнародними освітніми програмами. Здоров’я і безпека:Розуміє важливість принципів рівноправного спілкування. Усвідомлює ризики перебування у деструктивних неформальних групах. Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження. Підприємливість і фінансова грамотність: Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання. |
||||||||||||||||||||||||||||
18 |
|
Школа. Чи можливе життя без школи? |
W с. 65 |
|
Висловлює думку на рахунок школи в Україні, порів нює її із школою Великої Британії
|
|
2,3 с. 64-65 |
1, 5 с. 64 - 67 |
4 с. 66 |
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська |
|
|||||||||||||
19 |
|
Типи шкіл.Роз виток граматич них навичок
|
|
Умовні речення |
|
|
|
1 с. 68 1,2,4 с. 70 - 71 |
2 с. 69 3,5 с. 70-71 |
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська |
|
|||||||||||||
№з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетент-ності |
Примітки |
||||||||||||||||||||
Лексика |
Грамати ка |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||||||
20 |
|
Школи Великої Британії та України |
|
|
Порівнює школи Великої Британії та України, дискутує по темі |
3,4 с. 72-73 |
1 с. 72 5 с. 73-74 |
2 с. 72 |
|
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя
|
|
|||||||||||||
21 |
|
Моя школа. Система освіти України |
Us. с. 74 |
|
|
|
1,2,3 с. 74 - 75 |
|
|
+ |
|
+ |
|
|||||||||||||||
22 |
|
Написання офіційних листів |
|
|
Пише офіцій ного листа, дотримується правил
|
|
1 с. 76 4 с. 78 |
2,3 с. 76-77 |
4 с. 78 |
|
+ |
|
|
|
||||||||||||||
23 |
|
Американські школи |
|
|
Порівнює сис тему освіти Америки, Бри танії та Укра їни, дискутує по темі
|
|
2 с. 80-81 5 с. 82 |
3,4 с. 81-82 6 с. 83 |
1 с. 80 |
|
+ |
|
|
|
||||||||||||||
24 |
|
Підсумковий урок за темою |
|
|
Використовує ЛО для ведення дискусії, вдало застосовує грама тичні конструкт ції в реченнях |
3 с. 84 |
4 с. 85-86 |
|
1,2 с. 84 |
|
+ |
|
|
|
||||||||||||||
Unit IV.“Nationale Cuisine” . Харчування
|
||||||||||||||||||||||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток:Оцінює переваги органічних продуктів. Аналізує та складає харчовий раціон відповідно до енергетичних затрат власного організму. Здоров’я і безпека:Висловлює власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини. Висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчуванні для нормального розвитку і збереження здоров’я. Підприємливість і фінансова грамотність: Обґрунтовує корисність раціонального харчування. Обґрунтовує корисність раціонального харчування і підтверджує це відповідними прикладами. |
||||||||||||||||||||||||||||
25 |
|
Традиційна британська їжа |
W с. 90 |
|
Порівнює їжу українців та британців, розказує про її особливості |
|
3 с. 88-90 |
1,2 с. 88 6,7 с. 91 |
|
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя обізнаність та самовираження у сфері культури
|
|
|||||||||||||
№з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетент-ності |
Приміт ки |
||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||||||
26 |
|
Їжа. Корисна та шкідлива їжа Контроль навичок аудіювання |
|
|
Обговорює корисну та шкідливу їжу Розуміє інформацію під час спілкування, розуміє зміст прослуханих текстів
|
|
|
1 с. 93 |
2,3 с. 93-94 |
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя обізнаність та самовираження у сфері культури
|
|
|||||||||||||
27 |
|
Розвиток граматичних навичок Контроль навичок читання |
|
Умовні речення 2-го типу |
Будує речення, вживаючи умо вні речення 2-го типу.Читає з повним розу мінням тексти , побудовані на знайомому мов ному матеріалі, знаходить необхідну інформацію
|
|
|
3 с. 95 |
1,2,4 с. 95-96 5 с. 96 |
|
+ |
|
|
|
||||||||||||||
28
|
|
Великодній піст. Пісні страви Їжа: улюблена й не улюблена. Контроль навичок говоріння |
Us. с. 99 |
|
Описує пос лідовність приготування страв.Робить повідомлення. Бере участь у спілкуванні, обмінюючись інформацією у межах вивченої тематики
|
4 с. 98 |
3 с. 97 |
1,2,5а с. 97-99 1,2,5 с. 99-100 |
|
|
+
|
|
|
|
||||||||||||||
29 |
|
Приготування страв Контроль навичок письма |
|
|
Розказує рецепти улюблених страв. Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб. |
|
1,4 с. 101-103 |
1,2,3 с. 101-102 |
|
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя обізнаність та самовираження у сфері культури
|
|
|||||||||||||
№з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетент-ності |
Примітки |
||||||||||||||||||||
Лексика |
Грамати ка |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||||||
30-31 |
|
Меню. |
|
|
Описує меню в ресторанах, кафе, порівнює меню |
|
5 с. 105-106 |
3 с. 104 |
1,2,4с. 104 |
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя обізнаність та самовираження у сфері культури
|
|
|||||||||||||
32 |
|
Повторення вивченого матеріалу Підсумковий урок |
|
|
Використовує лексичні одиниці для ведення дискусії, вдало застосовує граматичні конструкції в реченнях |
4 с. 110 |
1 с. 108 3 с. 109 |
|
2 с. 108-109 |
|
+ |
|
|
|
||||||||||||||
Unit V. “Communication Technologies” Наука і технічний прогрес
|
||||||||||||||||||||||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток:Обговорює важливість сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій для вирішення екологічних проблем. Обговорює важливість сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій дл вирішення екологічних проблем Здоров’я і безпека: Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій на здоров’я людини. Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій на здоров’я людини. Підприємливість і фінансова грамотність: Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. |
||||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
Винаходи і винахідники. Сучасні винаходи |
3 с. 112-114 W с.115 |
|
Дискутує про позитивні та негативні сторони сучасних винаходів, висловлює своє ставлення до Інтернету |
|
3 с. 112-114 4 с. 115 |
1,2 с. 112 8 с. 117 |
5 с. 115 6 с. 116 |
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя інформаційно-цифрова, ініціативність і підприємливість
|
|
|||||||||||||
34 |
|
Комп'ютер, робочий стіл |
1 с. 117 |
|
Називає складові комп’ютера та робочого столу |
|
|
1,2а с. 117-118. 4 с. 118-119 |
2б с. 118, 3 с. 118, 5.6 с. 119-120 |
|
+ |
+ |
+ |
|
||||||||||||||
35 |
|
Інтернет. Месенджер. Переваги та недоліки. |
|
|
говорить про переваги та недоліки використання Інтернету та месенджера |
3,4 с. 122 |
1 с. 121 |
2 с. 121 - |
|
|
+ |
+ |
+ |
|
||||||||||||||
№з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетент-ності |
Примітки |
||||||||||||||||||||
Лексика |
Грамати ка |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||||||
36 |
|
World Wide Web (Всесвітня павутина) Вебсайти |
|
|
Розповідає про свій улюблений сайт, описує його |
|
1а с. 123 |
1б,3 с. 123-124 |
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|||||||||||||
37 |
|
Написання електронних листів |
|
|
Пише електронного листа з дотриманням усіх вимог |
|
2 с. 125-126 |
1,4,5 с. 125-128 |
3 с. 126 |
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя інформаційно-цифрова, ініціативність і підприємливість |
|
|||||||||||||
38 |
|
Використання Інтернету. Інтернет кафе |
|
|
Використовує сленг пов'язаний з комп’ютерною технікою та Інтернетом |
|
1 с. 130 |
4 с. 131 5-7 с. 132-133 |
2, 3 с. 130 - 131 |
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя інформаційно-цифрова, ініціативність і підприємливість
|
|
|||||||||||||
39 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
Використовує лексичні одиниці для ведення дискусії, вдало застосовує граматичні конструкції в реченнях |
3 с. 136-137 |
4 с. 137 |
|
1,2 с. 136 |
|
+ |
+ |
+ |
|
||||||||||||||
Unit VI. “Is The Earth In Dager?” Природа і погода |
||||||||||||||||||||||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток:Усвідомлює причино-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи. Аргументує необхідність відповідального ставлення до природи. Здоров’я і безпека: Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини. Підприємливість і фінансова грамотність: Демонструє розуміння необхідності використання енергозберігаючих технологій |
||||||||||||||||||||||||||||
40 |
|
Природні катастрофи |
1 с. 140 W с.141 |
|
Висловлює своє ставлення до збере ження природи, дискутує по темі |
|
2,3,4 с. 140-144 |
1 с. 140 |
5 с. 144-145 |
+ |
+ |
+ |
|
Соціальна і гро мадська основ ні компетентності у природничих науках і техно логіях, екологічна грамотність і здорове життя |
|
|||||||||||||
41 |
|
Причини природних катастроф |
VLс. 146 |
|
|
1 с. 146 |
|
2 с. 147 |
+ |
+ |
+ |
|
|
|||||||||||||||
42 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Умовні речення |
Говорить про природні катакліз ми, використовуючи умовні речення |
|
1 с. 147 |
|
2,3 с. 148 |
+ |
+ |
+ |
|
|
||||||||||||||
№з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетент-ності |
Примітки |
||||||||||||||||||||
Лексика |
Грамати ка |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||||||
43 |
|
Найстрашніші природні катастрофи |
|
|
Веде бесіду про найстрашніші природні катастрофи, висловлює свою думку, яким чином можна їх уникнути |
2,3,5 с. 149-150 |
|
|
1 с. 149 |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|||||||||||||
44 |
|
Природні катаст рофи. Розповіді очевидців |
|
Wh-questions |
Говорить про природні катаклізми, дискутує по темі
|
|
3 с. 151 |
1,2, с. 150-151 |
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|||||||||||||
45 |
|
Написання творів |
|
|
|
1 с. 152 |
2-6 с. 153 – 155
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|||||||||||||||
46 |
|
Збережемо нашу планету! |
|
Wh-questions |
говорить про погодні умови, що спричинюють певні природні катастрофи |
|
1-4 с. 156 - 159 |
6,7 с. 160 - 161 |
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|||||||||||||
47
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
Використовує лексичні одиниці для ведення дискусії, вдало застосовує граматичні конструкції в реченнях |
3 с. 163 |
2,4 с. 162 |
|
1 с. 162 |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|||||||||||||
Unit VІІ. “The World of Painting” Живопис
|
||||||||||||||||||||||||||||
Змістові лінії Громадська відповідальність:Висловлює власні почуття та емоції викликані творами мистецтва. Здоров’я і безпека: Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини. |
||||||||||||||||||||||||||||
48 |
|
Живопис |
W с. 169 |
|
Порівнює живопис в різних країнах.
Робить власні висновки щодо жанрів живопису |
|
4 с. 166-168 |
1,2,3 c.166 |
5 с. 169 |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
|||||||||||||
49 |
|
Живопис у Англії |
|
|
|
|
|
1-5 с. 171-175 |
|
+ |
|
+ |
|
|||||||||||||||
50 |
|
Колекція національ ної галереї Лондона |
|
|
3,4 с. 176 |
5 с. 176-177 |
1,2 с. 175-176 |
|
|
+ |
|
+ |
|
|||||||||||||||
№з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетент-ності |
Примітки |
||||||||||||||||||||
Лексика |
Грамати ка |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||||||
51 |
|
Відвідування виставок та музеїв |
W с.179 |
Минулий перфектно- тривалий час |
Висловлює власну думку щодо відвідування музеїв та виставок |
|
2 с. 178 |
1,3,4 с. 178-181 |
|
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
|||||||||||||
52 |
|
Написання розробки |
|
|
Володіє правилами написання розробки |
|
2,3 с. 183-184 |
1,4 с. 182-184 |
7 с. 187 |
|
+ |
|
|
Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
|||||||||||||
53 |
|
Відомі англійські художники |
|
Минулий перфектно - тривалий час. |
Робить власні висновки щодо творчості художників |
|
3 с. 188-189 |
4-6 с. 190 7,8 с. 190-192 |
1,2 с. 188 |
|
+ |
|
|
|
||||||||||||||
54 |
|
Музей мистецтва імені Богдана і Варвари Ханенко Повторення вивченого матеріалу |
|
Минулий перфектно-тривалий час |
Висловлює власну думку щодо живопису в Україні |
3 с. 195 |
1,2, 4 с. 194-196 |
|
|
|
+ |
|
|
|
||||||||||||||
Unit VIII. “Do You Like Sports?” Спорт і дозвілля
|
||||||||||||||||||||||||||||
Змістові лінії Здоров’я і безпека: Сприймає основні переваги здорового способу життя. Підприємливість і фінансова грамотність: Усвідомлює обмеженість ресурсів родини для задоволення особистих потреб. |
||||||||||||||||||||||||||||
55
|
|
Спорт і дозвілля |
|
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби. |
|
3,4 с. 198-200 |
2,6 с. 198-201 |
1,5 с. 198-200 |
|
+ |
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності екологічна грамотність і здорове життя
|
|
|||||||||||||
56 |
|
Спортсмени. Види спорту. |
|
|
Висловлює захоплення певним видом спорту
|
|
|
1-3 с. 202 |
4 с. 202 |
|
+ |
+ |
|
|
||||||||||||||
57 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
майбутній неознач., майбутній тривалий |
Будує речення , використовуючи вивчені часові форми дієслова |
|
1 с. 203 |
2-4 с. 204-205 |
5 с. 205-206 |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
|
|||||||||||||
№з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетент-ності |
Примітки |
||||||||||||||||||||
Лексика |
Грамати ка |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||||||
58 |
|
Крикет – улюблений вид спорту англійців |
|
|
Висловлює захоп лення певним видом спортупорівнює види спорту в Англії та Україні
|
4,5 с. 207-208 |
|
1-3 с. 207 |
6,7 с. 208 |
|
+ |
+ |
|
Ініціативність і підприєм ливість |
|
|||||||||||||
59 |
|
Ставлення британських учнів до спорту |
W с. 210 |
Словотворення. Форми дієслів
|
Висловлює захоплення певним видом спорту порівнює види спорту в Англії та Україні |
|
2 с. 210-211 |
1,3 с. 209-210 |
4а с. 211 |
|
+ |
+ |
|
Обізнаність та самови раження у сфері культури |
|
|||||||||||||
60 |
|
Написання тез |
|
|
|
1,2 с. 212-213 |
|
3 с. 213 |
|
+ |
|
|
Спілкування державною мовою
|
|
||||||||||||||
61 |
|
Види спорту. Спортивні ігри Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
3 с. 221 |
4,5 с. 216-218, 4 с. 221-222 |
|
1-3 с. 216, 1 с. 220 |
|
+ |
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності екологічна грамотність і здорове життя
|
|
||||||||||||||
Unit IX ”Across State Systems” Україна. Англомовні країни.
|
||||||||||||||||||||||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток:Обговорює питання, пов’язані зі збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі. Описує види екотуризму. Громадська відповідальність:Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби разом жити у мирі. Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. Підприємливість і фінансова грамотність: Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
||||||||||||||||||||||||||||
62 |
|
Україна. Уряд України.Конт роль навичок аудіювання |
W с.226 |
. |
Розповідає про уряд України, порівнює британський та американський уряд.
|
|
2,3,8 с. 224-230 |
1,4-7 с. 224-229 |
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
|
|||||||||||||
№з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетент-ності |
Примітки |
||||||||||||||||||||
Лексика |
Грамати ка |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||||||
63 |
|
Політичний устрій України та Великої Британії Контроль навичок читання
|
|
|
Читає з повним розумінням тексти , побудовані на знайомому мовному матеріалі, знаходить необхідну інформацію |
|
3 с. 233-234 |
1,2 с. 232-233 |
|
|
+ |
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
|
|||||||||||||
64
|
|
Канада. Уряд Канади Контроль навичок говоріння |
|
Минулі часи |
Розповідає про уряд Канади, порівнює з іншими країнами
|
2,3 с. 238-239 |
1 с. 234-235 |
5 с. 236-237 1,с. 237-238 |
2,3 с. 235-236 4 с. 240 |
|
+ |
+ |
|
|
||||||||||||||
65 |
|
Незалежність. День неза лежності України.Конт роль навичок письма |
W с.242 |
|
Розказує про День незалежності України. Порівнює з інш державами. Письмово передає інформацію. Пише особисті листи й записки |
|
2 с. 242-243 |
1 с. 242 |
|
|
+ |
|
|
|
||||||||||||||
66 |
|
Написання коротких заміток. Вибори в Україні. |
|
|
Вміє виділяти основну інформацію, розповідає про вибори в Україні. |
|
1,2,4 с. 244-246 |
2-4 с. 247-250 |
1 с. 247 |
|
+ |
|
|
|
||||||||||||||
67 69 |
|
Державний устрій. Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
3 с. 253 |
1 с. 251-252
|
|
2 с. 252 |
|
+ |
|
|
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||
70 |
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||