Тематичне планування для 5-6 класу ( декупаж)

Про матеріал
Панно або картину, як об'єкт проектування, можна виконати використлвуючи техніку декупаж.
Перегляд файлу

Панно , картина

Рекомендований клас

5-6

Об’єкт  проектної діяльності

Вироби інтер’єрного призначення

Основна технологія

Технологія декупажу

Наскрізні лінії

«Безпека і здоров’я»-дотримання правил безпечної праці  та організації робочого місця.

«Підприємливість та фінансова грамот-

ність » -  визначення орієнтовної вартості  витрачених матеріалів для виготовлення виробу.

 

Обладнання, інструменти та матеріали

Матеріали:  основа (кухонна дощечка)

клей ПВА, тришарові  серветки ( 1-2 шт)  або декупажна карта.

Інструменти:  плоскі щіточки, ножиці

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльност

Знаннєвий компонент

  • Знає етапи проектування
  • Називає конструкційні матеріали, необхідні  для виготовлення запланованого виробу
  • Розуміє необхідність дотримання правил  безпечної праці

 

Діяльнісний компонент

  •   Дотримується послідовності етапів проектної діяльності.
  •   Застосовує метод фантазування під час проектування виробу. 
  •   Проводить міні-маркетингові дослідження.
  •   Обирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу.
  •   Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.
  •   Виготовляє виріб.

Ціннісний компонент.
Усвідомлює важливість дотримання правил безпеки під час роботи.

  •                 Усвідомлює значущість виробу, який виготовляється.

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовне календарно-тематичне планування

 (для  класів, що не поділяються на групи)

 

 

уроку

Дата

Тема уроку та зміст

Кіль-

кість

годин

Приміт-

ки

Розділ 1 . Основи проектування , матеріалознавства та  технології обробки.

Об’єкт проектної діяльності № 1 : панно, картина.

Основна технологія: технологія декупажу.

1

 

Вибір об’єкта проектування.  Деревина – екологічний природний матеріал. Вироби з деревини у побуті.

1

 

2

 

Декупаж як декоративна техніка. Матеріали та інструменти для декупажу. Техніка безпеки під час роботи.

1

 

3

 

Особливості та порядок виготовлення  Послідовність виготовлення виробу.

1

 

4

 

Технологічний процес виготовлення панно, картини.

 

1

 

5

 

Декорування виробу ( за бажанням). Особливості догляду за речами оздобленими декупажем.

1

 

6

 

Захист проекту.

1

 

 

Домашнє завдання:

Підручник за 5 клас » Трудове навчання Автор: Терещук, Загорний, Гащак, Лещук. Рік: 2013 

  1. №3,4  стор 26-27 виконати  тестові завдання.  ( Або підготувати повідомлення чи презентацію  на теми (1  на вибір): «Роль лісу у житті людини», «Які види дерев занесено до Червоної книги України?»,  «Які деревні матеріали виготовляють  на деревообробних підприємствах?»
  2. Підготувати повідомлення про виникнення і поширення декупажу як оздоблювальної техніки.
  3.  Підготувати необхідні матеріали та інструменти ( фанера або кухонна дощечка, клей ПВА, щіточка, декупажна серветка або карта, порожній файл та  поролонова мочалка)
  4. Готуватися до захисту проекту, дати відповіді на запитання  1 та 2 етапів.(Додаток А)
  5. Підготуватися до захисту проекту, дати відповіді на запитання 3 та 4 етапів.

Провести анкетування. ( Додаток Б)

 

 

 

Оцінювання знань та вмінь. Підведення підсумків роботи учнів.                               

1.

Дотримання правил техніки безпеки. Наявність спецодягу.

2 бали

2.

  Наявність всіх необхідних матеріалів  та інструментів.

2 бали

3.

Акуратність  при виконанні роботи.

4  бали

4.

Дотримування технологічної послідовності.

2 балл

5.

Творчий підхід. Декорування виробу.

2 балл

               Діяльність учнів :

  1. Учні самостійно оцінюють власні роботи ( самооцінка).

                 2. Учні оцінюють роботи  однокласників ( взаємооцінка)  .

3. Порівнюють роботи , визначають найкращі.  Визначають помилки, що траплялися   в  роботі найчастіше.

                Діяльність вчителя:

  1.  Корекція оцінок з поясненням.          
  2. Підведення підсумків практичної роботи:
  •    Чи все заплановане було виконано;
  •    Чи всі учні впоралися з завданням і що було

причиною відставання в роботі;

  •    Які помилки і чому виникли;
  •    Дотримання техніки безпеки;
  •    Назвати оцінки, виставити їх у щоденник.

 

 

docx
Пов’язані теми
Технології, 6 клас, Планування
Додано
15 серпня
Переглядів
214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку