Панно , картина
Рекомендований клас |
5-6 |
Об’єкт проектної діяльності |
Вироби інтер’єрного призначення |
Основна технологія |
Технологія декупажу |
Наскрізні лінії |
«Безпека і здоров’я»-дотримання правил безпечної праці та організації робочого місця. «Підприємливість та фінансова грамот- ність » - визначення орієнтовної вартості витрачених матеріалів для виготовлення виробу.
|
Обладнання, інструменти та матеріали |
Матеріали: основа (кухонна дощечка) клей ПВА, тришарові серветки ( 1-2 шт) або декупажна карта. Інструменти: плоскі щіточки, ножиці |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльност
Знаннєвий компонент
Діяльнісний компонент
Ціннісний компонент.
Усвідомлює важливість дотримання правил безпеки під час роботи.
Орієнтовне календарно-тематичне планування
(для класів, що не поділяються на групи)
№ уроку |
Дата |
Тема уроку та зміст |
Кіль- кість годин |
Приміт- ки |
Розділ 1 . Основи проектування , матеріалознавства та технології обробки. Об’єкт проектної діяльності № 1 : панно, картина. Основна технологія: технологія декупажу. |
||||
1 |
|
Вибір об’єкта проектування. Деревина – екологічний природний матеріал. Вироби з деревини у побуті. |
1 |
|
2 |
|
Декупаж як декоративна техніка. Матеріали та інструменти для декупажу. Техніка безпеки під час роботи. |
1 |
|
3 |
|
Особливості та порядок виготовлення Послідовність виготовлення виробу. |
1 |
|
4 |
|
Технологічний процес виготовлення панно, картини.
|
1 |
|
5 |
|
Декорування виробу ( за бажанням). Особливості догляду за речами оздобленими декупажем. |
1 |
|
6 |
|
Захист проекту. |
1 |
|
Домашнє завдання:
Підручник за 5 клас » Трудове навчання Автор: Терещук, Загорний, Гащак, Лещук. Рік: 2013
Провести анкетування. ( Додаток Б)
Оцінювання знань та вмінь. Підведення підсумків роботи учнів.
1. |
Дотримання правил техніки безпеки. Наявність спецодягу. |
2 бали |
2. |
Наявність всіх необхідних матеріалів та інструментів. |
2 бали |
3. |
Акуратність при виконанні роботи. |
4 бали |
4. |
Дотримування технологічної послідовності. |
2 балл |
5. |
Творчий підхід. Декорування виробу. |
2 балл |
Діяльність учнів :
2. Учні оцінюють роботи однокласників ( взаємооцінка) .
3. Порівнюють роботи , визначають найкращі. Визначають помилки, що траплялися в роботі найчастіше.
Діяльність вчителя:
причиною відставання в роботі;