Тематичне заняття для старших дошкільників «ГЕЙ, ВЕСНА ІДЕ»

Про матеріал
закріпити знання дітей про весняні обряди і звичаї українського народу, про весняні народні ігри та таночки. Виховувати любов до рідного краю, бажання продовжувати народні традиції
Перегляд файлу

Тематичне  заняття для старших дошкільників    «ГЕЙ,  ВЕСНА  ІДЕ»

 

Мета: закріпити знання дітей про весняні обряди і звичаї українського народу, про  весняні  народні  ігри та таночки. Виховувати любов до рідного краю, бажання продовжувати народні традиції.

  

                                        Хід заняття.

Діти заходять у групу під веснянку «Гей, весна іде»

 

Вихователь:  Струмочок серед гаю, мов стрічечка,

На квітці метелик, як свічечка.

Хвилюють, маюють, квітують поля,

З весною тебе, Україно моя!

 

Дитина:  Все навколо зеленіє,

Річка ллється і шумить.

Тихо-тихо вітер віє

Із травою гомонить.

Як тут всидіти у хаті

Коли все живе цвіте.

Скрізь дзвенять пташки крилаті

Сяє сонце золоте.

 

Діти сідають на стільчики.

 

Вихователь: а чи знаєте ви, що веснянки раніше розпочиналися та закінчувалися кривим танцем, а чому - я вам розповім легенду. Вона дійшла до нас з давніх часів.

  •                    Багато ворогів колись нападало на нашу землю, тому батьки навчали дітей бути обачними і спостережливими, вміти заплутувати сліди, щоб не привести в рідне село ворогів. Із тих давніх часів і прийшов до нас кривий танець, в якого нема ні початку, ні кінця.

 

Дитина: Прийшла до нас весна-красна

Гаївочку нам принесла.

Для панянок гаїв очку,

Для парубків мандрівочку.

Станьмо в коло,

Заспіваймо весело.

 

Вихователь: Тож заспіваймо гаївочку, та затанцюймо кривий танець «У довгої лози»

 

Діти  співають, танцюючи.

У довгої лози

Пасли хлопці кози,

А дівчата – козенята.

Та й замерзли ноженята.

Ой, дівоньки гожі,

Кидайте ті кози

В кривім танці походжаймо,

Та ніженьки зігріваймо.

Ой кривого танця

Не виведу кінця.

Треба його виводити

Кінець йому знаходити.

 

Вихователь: Діти, в цьому році ми довго чекали весну і до її приходу вивчили багато віршів. Хто з вас їх пам’ятає?

 

Діти по черзі читають вірші.

 

Вихователь: Наші прадіди зустрічали весну пишно і радісно. Дівчата водили хороводи, хлопці жартували, а діти збирались до улюблених ігор. Давайте і ми станемо в коло та пограємо і гру «Подоляночка»

 

Вихователь розкладаючи квіти, говорить:

  • Подивіться, що за диво? В нас в групі розквітла чарівна галявина. Діти, а чи пізнали ви яка це квітка?  (пролісок)  а взагалі, які бувають весняні квіти?

 Відповіді дітей.

 

Вихователь: Молодці малята,  добре знаєте весняні квіти.  Пограймо в гру  «Хто швидше збере квіти»

Вихователь: Добре, ви дуже спритні, уважні. А Весна побачить, як ви її чекали і розквітне ще дужче буйним квітом та соковитою зеленню.

 

Дитина :  Мила наша гаївко,

Чого ти лиш стілько?

Цілий рік тебе чекали, 

А за три дні провели.

 

Дитина: Дай нам , Боже, довгий вік

                Всім дожити через рік.

 

Діти співають пісню «Весна – красна вже прийшла»

 

Вихователь: Весна, весна весела,

Прийшла в міста і села

В зеленому вбранні.

Її вітають люди,

Її шанують всюди

Хвала, хвала весні.!

1

 

doc
Додано
25 лютого 2019
Переглядів
1424
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку