Тематичне заняття з елемтами тренінгу "Відчуття та розуміння емоцій"

Про матеріал
У ході даного заняття зіти зможуть пояснити емоцію, відчути та зрозуміти її.
Перегляд файлу

Тематичне заняття з елементами тренінгу

Відчуття та розуміння емоцій

(молодший шкільний вік)

Мета: формування вміння визначати емоції та почуття.

  1.                  Вправа «Класифікація почуттів»

Мета: дати дитині змогу виразити свій настрій створити доброзичливу атмосферу.

  1.        Дитині пропонується сісти зручно, закрити очі та побачити свій настрій, розглянути його, якої форми, кольору, можливо, на когось схожий та перенести його на папір.
  2.           Учасник отримує список  емоцій та почуттів (Додаток 1). Ознайомившись з ними, визначає для себе:

які подобаються; 

які не подобаються.

Учасник повинен пояснити чому саме так обрав.

  1.                  Вправа «Малюємо емоції»

Мета: зняття емоційного напруження, розвиток уміння правильно оцінювати себе, регулювати власні відчуття, розуміти їх.

Розділити аркуш на 4 частини, вибрати 4 емоції й намалювати їх. Пригадати, коли спостерігав учасник такі емоції та почуття у себе та своїх близьких. Після закінчення обговорити, поділитися враженнями.

  1.                  Вправа «Знайди емоцію»

Мета: розвивати здатність розуміти та розрізняти емоційні стани, розширити знання про настрій, від чого він залежить.

Ведучий пропонує учаснику розглянути малюнок, на якому схематично зображено 12 людських облич (Додаток 2), та відгадати емоцію на кожному малюнку. Учасник фіксує свої відповіді, а потім порівнюють їх із правильними (правильними вважаються ті, котрі можуть бути синонімами до даних визначень: 1 – байдужість, 2 – ворожість, 3 – радість, 4 – агресивність, 5 – смуток, 6 – сором’язлива радість, 7 – погане самопочуття, 8 – злість, 9 – нестримна радість, 10 – глибокий сум, 11 – скепсис (недовіра), 12 – скорбота ).  

  1.                  Вправа «Створи настрій»

Мета: навчити розрізняти людські емоції та володіти ними.

Із розрізаних навпіл карток дитина складає зображення обличчя, яке передає певний емоційний стан людини. (Додаток 3).

Психолог пропонує відобразити з допомогою міміки ту емоцію, яку дитина склала (використовуємо люстерко).

  1.                  Рефлексія
  •                  Твоє враження після заняття.
  •                  Яка емоція охоплює тебе на даний час?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

Емоції та почуття

 

Азарт

Печаль

Роздратування

Подяка

Нехтування

Втома

Обурення

Страждання

Безсилля

Смуток

Захоплення

Турбота

Заздрість

Байдужість

Переляк

Радість

Натхнення

Напруга

Злість

Гордість

Заклопотаність

Настороженість

Образа

Підозрілість

Нетерпіння

Плаксивість

Сміх

Пустощі

Розгубленість

Смуток

Розгубленість

Допитливість

Тривога

Збентеження

Жаль

Сором

Сором’язливість

Страх

Ейфорія

Безтурботність

Подив

Лють

Бадьорість

Зневіра

Задоволеність

Хвилювання

Безпорадність

Розчарування

Гнів

Захват

Незручність

Зацікавленість

Ніжність

Напруга

Здивування

Пригніченість

Провина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

Відгадай емоції

D:\розмальовка\10074.004.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

Створи емоцію

D:\НАОЧНИЙ МАТЕРИАЛ\ЕМОЦИИ\умоции 11\нене.jpg

D:\НАОЧНИЙ МАТЕРИАЛ\ЕМОЦИИ\умоции 11\еногенрок.jpg

D:\НАОЧНИЙ МАТЕРИАЛ\ЕМОЦИИ\умоции 11\прропао.jpg

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
11 жовтня 2021
Переглядів
869
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку