Тематичний день в класі НУШ "День компліментів"

Про матеріал
День компліментів. Мета: вчити дітей робити компліменти, розвивати зв'язне мовлення; виховувати доброзичливість, ввічливість.
Перегляд файлу

                                       ДЕНЬ  КОМПЛІМЕНТІВ

І. Ранкова зустріч

  1. Вітання

Треба разом привітатись:
- Добрий день! (граючі відповідають)
Дружно, голосно сказати:
- Добрий день!
Вліво, вправо поверніться,
Туди-сюди посміхніться:
- Добрий день!
У долоні поплескайте:
- Добрий день!
Дружно, всі, не відставайте:
- Добрий день!

 

  1. Групове заняття «Компліменти»

        На початку заняття вчитель уточнює, як діти розуміють значення слова «комплімент».

Словничок-довідничок.(Комплімент – це особлива форма похвали, поваги, люб’язності, приємні слова. Компліменти кажуть з різних причин, але зазвичай вони приносять задоволення, підвищують настрій.)

    Учасники запрошують один одного в коло, зробивши комплімент. Починає вчитель: «Марійко, у тебе сьогодні дуже красива зачіска!». Продовжує Марійка: «Гнатику, у тебе красиві карі очі…», далі Гнатик: «Софійко, у тебе чарівна посмішка…» тощо. По закінченню гри всі діти стоять у колі. Якщо дитині важко зробити комплімент, їй на допомогу приходять однокласники або вчитель.

 

  1. Обмін інформацією. Крісло автора.
  • Для чого люди роблять компліменти?
  • Чи приємно вам почути у свою адресу комплімент?
  1. Щоденні новини.
  • Тренінг «Вчусь робити компліменти»
  • Гра «Чарівний стілець»

ІІ. Наш день

  • Пісня дня «Посмішка» (музика Наталії Антоник, слова Наталії Свойкіної)

 http://www.pisni.org.ua/songs/6304093.html

  • Віршик дня

Встав раненько — посміхнись,

Бо чудово в світі жити!

В синє небо подивись

Й починай добро творити!

                         Надія Красоткіна

  • Тренінг «Вчусь робити компліменти»

   Вчитель показує малюнки позитивних та негативних казкових героїв (Буратіно, 

   Дюймовочка, Котигорошко, Карабас Барабас, Колобок, Баба Яга)  (Додаток 5 )

  • Спробуйте зробити комплімент кожному з них. Наприклад: «Буратіно, у тебе дуже красивий капелюх!»; «Дюймовочко, ти дуже струнка та красива!»; «Котигорошко, ти сміливий та сильний!»; «Карабасе, у тебе найдовша та найкрасивіша борода!»; «Колобок, ти дуже веселий!»; «Бабусю Ягусю, у тебе красива зелена хустка!».
  • Як ви думаєте, чи завжди вчинки людей заслуговують компліментів?
  • Гра «Чарівний стілець»

Діти стоять у колі. Чарівний стілець стоїть посередині кола.

Діти промовляють:

- Хто між нами красивіший?

- Хто між нами щасливіший?

 Швидко нам відповідай.

 На чарівний стілець сідай!

- Діти говорять тому, хто сидить на стільці компліменти про його якості, вчинки, зовнішній вигляд.

Наприклад: «У тебе сьогодні красива сукня», «Ти завжди ввічливий», «Приємно, коли ти посміхаєшся» тощо.

  • Дошка вражень. Хвилинка фантазії «Намалюй комплімент» (на розвиток асоціативного мислення)

ІІІ.  Підсумок дня: по закінченню уроків вчитель з дітьми знов збираються в колі 

                                             друзів та висловлюють свої  враження від проведеного  дня

  • Чи легко робити компліменти?
  • Чи приємно почути комплімент?

 

 

docx
Додано
31 березня 2023
Переглядів
714
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку