ДЕНЬ КОМПЛІМЕНТІВ
І. Ранкова зустріч
Треба разом привітатись:
- Добрий день! (граючі відповідають)
Дружно, голосно сказати:
- Добрий день!
Вліво, вправо поверніться,
Туди-сюди посміхніться:
- Добрий день!
У долоні поплескайте:
- Добрий день!
Дружно, всі, не відставайте:
- Добрий день!
На початку заняття вчитель уточнює, як діти розуміють значення слова «комплімент».
Словничок-довідничок.(Комплімент – це особлива форма похвали, поваги, люб’язності, приємні слова. Компліменти кажуть з різних причин, але зазвичай вони приносять задоволення, підвищують настрій.)
Учасники запрошують один одного в коло, зробивши комплімент. Починає вчитель: «Марійко, у тебе сьогодні дуже красива зачіска!». Продовжує Марійка: «Гнатику, у тебе красиві карі очі…», далі Гнатик: «Софійко, у тебе чарівна посмішка…» тощо. По закінченню гри всі діти стоять у колі. Якщо дитині важко зробити комплімент, їй на допомогу приходять однокласники або вчитель.
ІІ. Наш день
http://www.pisni.org.ua/songs/6304093.html
Встав раненько — посміхнись,
Бо чудово в світі жити!
В синє небо подивись
Й починай добро творити!
Надія Красоткіна
Вчитель показує малюнки позитивних та негативних казкових героїв (Буратіно,
Дюймовочка, Котигорошко, Карабас Барабас, Колобок, Баба Яга) (Додаток 5 )
Діти стоять у колі. Чарівний стілець стоїть посередині кола.
Діти промовляють:
- Хто між нами красивіший?
- Хто між нами щасливіший?
Швидко нам відповідай.
На чарівний стілець сідай!
- Діти говорять тому, хто сидить на стільці компліменти про його якості, вчинки, зовнішній вигляд.
Наприклад: «У тебе сьогодні красива сукня», «Ти завжди ввічливий», «Приємно, коли ти посміхаєшся» тощо.
ІІІ. Підсумок дня: по закінченню уроків вчитель з дітьми знов збираються в колі
друзів та висловлюють свої враження від проведеного дня