Тематичний День "Жива ВОДА". Метод Кейсів

Про матеріал
Тематичний день “ЖИВА ВОДА” Метод кейсів Українська мова + Читання + Математика + Я досліджую світ
Перегляд файлу

Тематичний день “ЖИВА ВОДА” 3 клас

 

-         Сьогодні ми вивчатимемо воду. Зайдіть, будь ласка, в Ментіметр і введіть код. На нас чекає перше завдання. Потрібно написати слова, які у вас асоціюються зі словом “ВОДА”.

 

Літературне читання

Тема: “Сила Дощу та Дружби (казка про цілющу силу води)

Мета: розвивати навички читання та розуміння тексту через аналіз ключових подій у казці “Сила Дощу та Дружби”; формувати чітку життєву позицію; виховувати бережне ставлення до природи; збагачувати словниковий запас учнів.

 

Матеріали для вирішення проблеми:

І група- прочитайте уважно текст, подумайте, в чому полягає проблема цього оповідання з точки зору рослин.

ІІ- група- прочитайте уважно текст, проаналізуйте вчинки бджілки, чи могла вона вчинити інакше? Як саме?

ІІІ-група- прочитайте уважно текст, чому бджілка назвала воду “цілющою”? Поясніть як ви розумієте цей вислів.

Питання- завдання, які приведуть до вирішення проблеми

1.Як ви думаєте, чому дзвіночки, ромашка, стрункі берізки похнюпилися?

2. Чому бджілка звернулася за допомогою саме до дідуся Ведмедя?

3.Чи змогла б Хмаринка рухатися без допомоги Вітру?

4.Чому все заспівало, коли пішов дощик?

5. А нам людям потрібна водичка? Для чого?

6. Яка мораль цієї казки?

Бесіда

  1. Який жанр прочитанного твору?
  2. Чому це саме казка?
  3. Хто головні герої?
  4. Хто другорядні герої?

 

Українська мова

Тема: Складання розповіді за прочитаним твором

Мета: навчити учнів виокремлювати головні події та персонажів у прочитаному творі; розвивати навички узагальнення та структурування інформації для логічного висловлення власної думки; розвивати критичне мислення, пам’ять, увагу, фантазію; сприяти формуванню особистісних якостей учнів; виховувати бережне ставлення до природних ресурсів.

 

1.Опрацюйте матеріали кейсу.

2.Якою ви уявляєте бджілку? Опишіть.

3. Яким ви уявляєте дідуся Ведмедя? Опишіть.

Технологія “Сторітелінг”

1 група. Напишіть звернення Дзвіночків до Хмаринки.

2 група. Складіть діалог Бджілки та Хмаринки? Про що вони могли домовлятися?

3 група. Напишіть звернення Вітру до Хмаринки.

 

 

Математика

Тема: розв’язування задач екологічного змісту

Мета: розвивати навички математичного моделювання та аналізу, сприяючи застосуванню математичних концепцій для вирішення проблем екологічного характеру; формувати усвідомлення важливості математики у розв’язанні практичних екологічних завдань та прийнятті обгрунтованих рішень.

Розв’язування задач

Задача 1. За 1хв витікає з крана 3л води. Ти чистиш зуби 3хв. Скільки л води витратиш на чищення зубів вранці? Скільки літрів води витратиш на чищення зубів вранці і ввечері?

- Що б ви запропонували для економії води?

Задача 2. Ти чистиш зуби, перекриваючи кран. При цьому витрачаєш близько 1 л води. Скільки літрів води витратиш на чищення зубів вранці і ввечері?

Порівняй результати обох задач. Зроби висновки.

Задача 3. За 15 хв з крана може викапати до 1 склянки води. Скільки даремно може викапати води за 1год? Зроби висновок.

Задача 4. Сім’ я складається з 5 осіб. Кожен чистить зуби, не закриваючи кран, двічі на день. У середньому чищення зубів триває 3хв, за кожну з яких витрачається по 3 л води. Скільки літрів води витрачає сім’я на чищення зубів, якщо кран залишається відкритим?

Задача 5. Сім’ я складається з 5 осіб. Кожен чистить зуби,  закриваючи кран, двічі на день. У середньому одна особа витрачає не більше 1л води. Скільки л води витрачає сім’ я на чищення зубів, якщо кожен закриває кран ?

Задача 6. З крана за1хв витікає до 3л води. Скільки літрів води витече з крана,коли ти митимеш посуд протягом 10 хв? Як можна зменшити витрати води?

Задача 7. Для звичайного душу тривалістю в10 хв ти витрачаєш близько 180л води. Скільки літрів води можна зекономити. якщо скоротити тривалість водних процедур до 5 хв?

Які висновки ми можемо зробити?

Я досліджую світ

Тема: Чому вода потребує охорони?

Мета: формування усвідомлення учнів про важливість збереження та чистоти водних ресурсів для забезпечення здоров’я людей та екосистем; розкриття причин забруднення води та вироблення навичок з її ефективної охорони; виховання відповідальності, дбайливого ставлення до водних ресурсів та чіткої життєвої позиції.

1.Ознайомтеся із матеріалами кейсу

2.Запропонуйте вирішення даної проблеми

Що відбувається з водою? Чому це важливо?

 

4. Складіть правила, які допоможуть зберегти питну воду.

5.Оформіть плакат «Вплив людини на водний баланс Землі»

Щоб люди правильно використовували воду, не забруднювали її, не витрачали дарма  ми  складемо відеозвернення до жителів нашого міста.

Про що ми можемо їм розповісти? Що можемо порадити?

 

docx
Додав(-ла)
Savchuk Oleksandra Ruslanivna
Додано
23 листопада 2023
Переглядів
130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку