Тематичний день “ЖИВА ВОДА” 3 клас
- Сьогодні ми вивчатимемо воду. Зайдіть, будь ласка, в Ментіметр і введіть код. На нас чекає перше завдання. Потрібно написати слова, які у вас асоціюються зі словом “ВОДА”.
Літературне читання
Тема: “Сила Дощу та Дружби (казка про цілющу силу води)
Мета: розвивати навички читання та розуміння тексту через аналіз ключових подій у казці “Сила Дощу та Дружби”; формувати чітку життєву позицію; виховувати бережне ставлення до природи; збагачувати словниковий запас учнів.
Матеріали для вирішення проблеми:
І група- прочитайте уважно текст, подумайте, в чому полягає проблема цього оповідання з точки зору рослин.
ІІ- група- прочитайте уважно текст, проаналізуйте вчинки бджілки, чи могла вона вчинити інакше? Як саме?
ІІІ-група- прочитайте уважно текст, чому бджілка назвала воду “цілющою”? Поясніть як ви розумієте цей вислів.
Питання- завдання, які приведуть до вирішення проблеми
1.Як ви думаєте, чому дзвіночки, ромашка, стрункі берізки похнюпилися?
2. Чому бджілка звернулася за допомогою саме до дідуся Ведмедя?
3.Чи змогла б Хмаринка рухатися без допомоги Вітру?
4.Чому все заспівало, коли пішов дощик?
5. А нам людям потрібна водичка? Для чого?
6. Яка мораль цієї казки?
Бесіда
Українська мова
Тема: Складання розповіді за прочитаним твором
Мета: навчити учнів виокремлювати головні події та персонажів у прочитаному творі; розвивати навички узагальнення та структурування інформації для логічного висловлення власної думки; розвивати критичне мислення, пам’ять, увагу, фантазію; сприяти формуванню особистісних якостей учнів; виховувати бережне ставлення до природних ресурсів.
1.Опрацюйте матеріали кейсу.
2.Якою ви уявляєте бджілку? Опишіть.
3. Яким ви уявляєте дідуся Ведмедя? Опишіть.
Технологія “Сторітелінг”
1 група. Напишіть звернення Дзвіночків до Хмаринки.
2 група. Складіть діалог Бджілки та Хмаринки? Про що вони могли домовлятися?
3 група. Напишіть звернення Вітру до Хмаринки.
Математика
Тема: розв’язування задач екологічного змісту
Мета: розвивати навички математичного моделювання та аналізу, сприяючи застосуванню математичних концепцій для вирішення проблем екологічного характеру; формувати усвідомлення важливості математики у розв’язанні практичних екологічних завдань та прийнятті обгрунтованих рішень.
Розв’язування задач
- Що б ви запропонували для економії води?
Порівняй результати обох задач. Зроби висновки.
Задача 7. Для звичайного душу тривалістю в10 хв ти витрачаєш близько 180л води. Скільки літрів води можна зекономити. якщо скоротити тривалість водних процедур до 5 хв?
Які висновки ми можемо зробити?
Я досліджую світ
Тема: Чому вода потребує охорони?
Мета: формування усвідомлення учнів про важливість збереження та чистоти водних ресурсів для забезпечення здоров’я людей та екосистем; розкриття причин забруднення води та вироблення навичок з її ефективної охорони; виховання відповідальності, дбайливого ставлення до водних ресурсів та чіткої життєвої позиції.
1.Ознайомтеся із матеріалами кейсу
2.Запропонуйте вирішення даної проблеми
Що відбувається з водою? Чому це важливо?
4. Складіть правила, які допоможуть зберегти питну воду.
5.Оформіть плакат «Вплив людини на водний баланс Землі»
Щоб люди правильно використовували воду, не забруднювали її, не витрачали дарма ми складемо відеозвернення до жителів нашого міста.
Про що ми можемо їм розповісти? Що можемо порадити?