Контроль знань повинен бути цікавим, дієвим і якісним. Тому кросворд - це та форма роботи, яка покаже якість знань та зацікавить учня. А вчителю дасть можливість творчо підійти до оцінювання.
У незаповнені клітинки впишіть назви вісьмох країн, що починаються на букву “і”.
|
|
|
|||||
|
|
|
|||||
|
|
|
|||||
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
У незаповнені клітинки впишіть назви семи столиць країн світу. Назви столиць починаються з літери “М”.
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розшифрувавши правильно слова по горизонталі, ви по вертикалі прочитаєте прізвища видатних дослідників України.
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
2 |
|
|
|
|
||||||||
3 |
|
|
|
|
|
||||||||
|
4 |
|
|
|
|
||||||||
5 |
|
|
|
|
|
||||||||
|
6 |
|
|
|
|
||||||||
7 |
|
|
|
|
|
||||||||
|
1 |
|
|
|
||||||
|
2 |
|
|
|
|
|
||||
3 |
|
|
|
|
|
|||||
|
4 |
|
|
|
|
|
||||
|
5 |
|
|
|
||||||
|
6 |
|
|
|
|
|
||||
7 |
|
|
|
|
|
|||||
|
8 |
|
|
|
|
|
||||
9 |
|
|
|
|
|
|||||
1 |
|
|
|
|
||||
|
2 |
|
|
|
|
|||
3 |
|
|
|
|
||||
|
4 |
|
|
|
|
|||
5 |
|
|
|
|
||||
|
6 |
|
|
|
|
|||
7 |
|
|
|
|
||||
Чайнворд
|
2 |
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ь |
|||||||||||||||||
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
10 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
11 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
5 |
|
|
||||||
4 |
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
7 |
8 |
|
||||||||
|
|
|
|
|
||||||||
1 |
|
|
|
6 |
|
|
9 |
10 |
||||
|
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
“Гірські системи України”
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
||||||||||||||||||
|
4 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
|
8 |
|
|
|||||||||||||||
1 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|||||||||
|
6 |
|
|
|
|
|||||||||||||
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
9 |
|
|
|
10 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
11 |
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
По горизонталі:
1.Епоха горотворення Карпат.
2.Найвища вершина Карпат.
4.Гори, які є епіцентром землетрусів у Карпатах.
5.Ботанічний сад у Криму.
7.Пасмо південно-західної частини Карпат.
11.Сухі і теплі вітри у Карпатах.
12.Вітри, характерні для прибережних частин Кримських гір.
По вертикалі:
2.Природний заповідник Карпат.
3.Друга назва зовнішніх Карпат.
6.Пора року, впродовж якої випадає максимальна кількість опадів у Карпатах.
8.Найвідоміша печера Кримських гір.
9.Найвище пасмо Кримських гір.
10.Природоохоронний об’єкт Карпатських гір.
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
3 |
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
4 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
5 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
1 |
л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
і |
|
|||||||
|
|
|
|
3 |
|
|
т |
|
|
||||||
|
|
4 |
|
|
|
|
о |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
с |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
ф |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
е |
|
|
|
|
||||
8 |
|
|
|
|
|
|
р |
|
|
||||||
|
|
|
|
9 |
|
|
а |
|
|
|
|||||
ЗАДАЧІ
Якщо правильно вписати слова по горизонталі, то у відведених вертикальних колонках можна буде прочитати нові географічні назви і терміни.
Перша задача
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
Друга задача
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
Третя задача
|
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
Четверта задача:
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|