"Тематичний план занять для корекції РДУГ у молодших школярів"

Про матеріал

Діти із РДУГ можуть бути гарними помічниками вчителя у класі, вони з радістю включаються в допомогу і готові завжди бути у пригоді за необхідності. Коли від дитини з РДУГ не вимагати того, чого вона не може фізично, натомість організовувати і спрямовувати активність і наявний обсяг уваги в потрібному напрямі, все разом це попереджає появу “поганої поведінки", дає можливість якнайкраще використати сильні сторони дитини для успішного навчання, розвитку.

Перегляд файлу

Тематичний план занять для корекції розвитку РДУГ у молодших школярів

Мета заняття

Назва методик та вправ

К-ть год.

1.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, відреагування агресії, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання.

Вправи: «Колечко», «Кулак-ребро-долоня».

Графічний диктант «Слоник».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Пуантізм».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

2.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, відреагування гніву, розвиток вміння усвідомлювати та розпізнавати силу власного гніву, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання.

Вправи: «Колечко», «Кулак-ребро-долоня», «Лезгинка».

Графічний диктант «Будиночок».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Шкала злості».

Вправа «Килимок».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

3.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, відреагування гніву, розвиток вміння усвідомлювати та розпізнавати силу власного гніву, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання.

Вправи: «Колечко», «Кулак-ребро-долоня», «Лезгинка», «Вухо-ніс».

Графічний диктант «Пташка».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Шкала злості».

Вправа «Килимок».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

4.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, відреагування гніву, розвиток вміння усвідомлювати та розпізнавати силу власного гніву, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання.

Вправи: «Колечко», «Кулак-ребро-долоня», «Лезгинка», «Вухо-ніс».

Графічний диктант «Зайчик».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Шкала злості».

Вправа «Килимок».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

5.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, відреагування гніву, розвиток вміння усвідомлювати та розпізнавати силу власного гніву, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання.

Вправи: «Колечко», «Кулак-ребро-долоня», «Лезгинка», «Вухо-ніс».

Графічний диктант «Лебідка».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Шкала злості».

Вправа «Килимок».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

6.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток вміння управляти станом м’язового напруження і розслаблення, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання. .

Вправи: «Колечко», «Кулак-ребро-долоня», «Жаба», «Замок».

Графічний диктант «Жирафа».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Повітряна куля».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

7.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток вміння управляти станом м’язового напруження і розслаблення, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання.

Вправи: «Колечко», «Кулак-ребро-долоня», «Жаба», «Замок».

Графічний диктант «Квіточка».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Насос і м’яч».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

8.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток вміння управляти станом м’язового напруження і розслаблення, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання. .

Вправи «Змійки», «Кулак-ребро-долоня», «Жаба», «Вухо-ніс», «Замок».

Графічний диктант «Рибка».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Повітряна куля».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

9.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток вміння управляти станом м’язового напруження і розслаблення, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання..

Вправи: «Змійки», «Кулак-ребро-долоня», «Жаба», «Вухо-ніс», «Замок».

Графічний диктант «Гуска».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Насос і м’яч».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

10.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток вміння управляти станом м’язового напруження і розслаблення, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання.

Вправи (із закритими очима):

«Змійки», «Кулак-ребро-долоня», «Жаба», «Вухо-ніс», «Замок».

Графічний диктант «Змія».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Повітряна куля».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

11.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги та рухового контролю, розрядка імпульсивності, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання.

Вправи (із закритими очима): «Змійки», «Кулак-ребро-долоня», «Жаба», «Вухо-ніс», «Замок».

Графічний диктант «Собачка».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Іде бичок, хитається».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

12.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги та рухового контролю, розрядка імпульсивності, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання.

Вправи (із закритими очима): «Жаба», «Лезгинка», «Замок».

Графічний диктант «Будинок».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Їхав грека»».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

13.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги та рухового контролю, розрядка імпульсивності, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання.

Вправи (із закритими очима): «Жаба», «Лезгинка», «Змійки», «Замок».

Графічний диктант «Вовк».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Подарил котенку ежик».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

14.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги та рухового контролю, розрядка імпульсивності, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання.

Вправи (із закритими очима): «Жаба», «Лезгинка», «Змійки», «Замок», «Потяг».

Графічний диктант «Кораблик».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Подарил котенку ежик».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

15.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги та рухового контролю, розрядка імпульсивності, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання.

Вправи (із закритими очима):

«Жаба», «Лезгинка», «Змійки», «Замок», «Потяг».

Графічний диктант «Чапля».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Ковпак ти мій трикутний».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

16.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги та рухового контролю, розрядка імпульсивності, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання.

Вправи (із закритими очима) : «Жаба»,«Лезгинка» , «Змійки», «Замок», «Потяг», «Слон, що малює».

Графічний диктант «Олень».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Ковпак ти мій трикутний».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

17.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги та рухового контролю, розрядка імпульсивності, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання.

Вправи (із закритими очима) : «Жаба»,«Лезгинка» , «Змійки», «Замок», «Потяг», «Слон, що малює», «Сова».

Графічний диктант «Робот».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Чайничок».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

18

Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги та рухового контролю, розрядка імпульсивності, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання.

Вправи с вокалізацією «хве»: «Жаба»,«Лезгинка» , «Змійки», «Замок», «Потяг», «Слон, що малює», «Сова».

Графічний диктант «Ведмедик».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Чайничок».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

19

Розвиток навичок самоконтролю, покращення сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги і рухового контролю, розрядка імпульсивності, розвиток навичок утримання програми, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання.

Вправи із вокалізацією «хве»: «Жаба»,«Лезгинка» , «Змійки», «Замок», «Потяг», «Слон, що малює», «Сова».

Графічний диктант «Парасолька».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Руки-ноги 1».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

20.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги і рухового контролю, розрядка імпульсивності, розвиток навичок утримання програми, формування позитивного само прийняття та самооцінювання

Вправи із вокалізацією«хве» : «Жаба», «Лезгинка», «Змійки», «Замок», та закритими очима: «Потяг», «Слон, що малює», «Сова».

Графічний диктант «Качка».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Руки-ноги 1».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

21.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги і рухового контролю, розрядка імпульсивності, розвиток навичок утримання програми, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання

Вправи із вокалізацією«хве» : «Жаба», «Лезгинка» , «Змійки», «Замок», та закритими очима: «Потяг», «Слон, що малює», «Сова».

Графічний диктант «Собачка».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Руки-ноги 2».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

22.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги і рухового контролю, розрядка імпульсивності, розвиток навичок утримання програми, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання

Вправи із вокалізацією «фі»: "Жаба", «Лезгинка», «Змійки», «Замок», «Потяг», «Слон, що малює», «Сова».

Графічний диктант «Білочка».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Руки-ноги 2».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

23.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги і рухового контролю, розрядка імпульсивності, розвиток навичок утримання програми, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання

Вправи із вокалізацією «фі»: «Жаба», «Лезгинка», «Змійки», «Замок», «Потяг», «Слон, що малює», «Сова».

Графічний диктант «Котик».

Вправа «Руки-ноги 1, 2».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

24.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги і рухового контролю, розрядка імпульсивності, розвиток навичок утримання програми, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання

Вправи із вокалізацією«фі» : «Жаба», «Лезгинка», «Змійки», «Замок», та закритими очима: «Потяг», «Слон, що малює», «Сова».

Графічний диктант «Крокодил».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Руки-ноги 1, 2».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

25.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги і рухового контролю, розрядка імпульсивності, розвиток навичок утримання програми, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання

Вправи сз вокалізацією«фі» : «Жаба», «Лезгинка», «Змійки», «Замок», та закритими очима: «Потяг», «Слон, що малює», «Сова».

Графічний диктант «Коник».

Вправа «Руки-ноги 3».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

26.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги і рухового контролю, розрядка імпульсивності, розвиток навичок утримання програми, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання

Вправи із вокалізацією «хве» і «фі»: «Жаба», «Лезгинка», «Змійки», «Замок», «Потяг», «Слон, що малює», «Сова».

Графічний диктант «Страус».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Руки-ноги 3».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

27.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги і рухового контролю, розрядка імпульсивності, розвиток навичок утримання програми, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання

Вправи із вокалізацією «хве» і «фі»: «Жаба», «Лезгинка» , «Змійки», «Замок», «Потяг», «Слон, що малює», «Сова».

Графічний диктант «Бегемот».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Руки-ноги 4».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

28.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги і рухового контролю, розрядка імпульсивності, розвиток навичок утримання програми, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання

Вправи із вокалізацією«хве» і «фі»: "Жаба",«Лезгинка» , «Змійки», "Замок", та закритими очима: «Потяг», «Слон, що малює», «Сова».

Графічний диктант «».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Руки-ноги 4».

Вправа «Олов’яний солдатик».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

29.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги і рухового контролю, розрядка імпульсивності, розвиток навичок утримання програми, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання

Вправи із вокалізацією«хве» і «фі»: «Жаба», «Лезгинка», «Змійки», «Замок», та закритими очима: «Потяг», «Слон, що малює», «Сова».

Графічний диктант «Листочок».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Парад».

Вправа «Олов’яний солдатик».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

30.

Розвиток навичок самоконтролю, покращення сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги і рухового контролю, розрядка імпульсивності, розвиток навичок утримання програми, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання

Вправи із вокалізацією «хве» і «фі»: «Жаба», «Лезгинка», «Змійки», «Замок», та закритими очима: «Потяг», «Слон, що малює», «Сова».

Графічний диктант «Метелик».

Вправа «Пантоміма».

Вправа «Парад».

Вправа «Олов’яний солдатик».

Вправа «Щоденник занять».

1 год.

 

 

 

Всього:

30 год.

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
3 квітня 2020
Переглядів
663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку