Діти із РДУГ можуть бути гарними помічниками вчителя у класі, вони з радістю включаються в допомогу і готові завжди бути у пригоді за необхідності. Коли від дитини з РДУГ не вимагати того, чого вона не може фізично, натомість організовувати і спрямовувати активність і наявний обсяг уваги в потрібному напрямі, все разом це попереджає появу “поганої поведінки", дає можливість якнайкраще використати сильні сторони дитини для успішного навчання, розвитку.
Тематичний план занять для корекції розвитку РДУГ у молодших школярів
№ |
Мета заняття |
Назва методик та вправ |
К-ть год. |
1. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, відреагування агресії, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання. |
Вправи: «Колечко», «Кулак-ребро-долоня». Графічний диктант «Слоник». Вправа «Пантоміма». Вправа «Пуантізм». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
2. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, відреагування гніву, розвиток вміння усвідомлювати та розпізнавати силу власного гніву, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання. |
Вправи: «Колечко», «Кулак-ребро-долоня», «Лезгинка». Графічний диктант «Будиночок». Вправа «Пантоміма». Вправа «Шкала злості». Вправа «Килимок». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
3. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, відреагування гніву, розвиток вміння усвідомлювати та розпізнавати силу власного гніву, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання. |
Вправи: «Колечко», «Кулак-ребро-долоня», «Лезгинка», «Вухо-ніс». Графічний диктант «Пташка». Вправа «Пантоміма». Вправа «Шкала злості». Вправа «Килимок». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
4. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, відреагування гніву, розвиток вміння усвідомлювати та розпізнавати силу власного гніву, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання. |
Вправи: «Колечко», «Кулак-ребро-долоня», «Лезгинка», «Вухо-ніс». Графічний диктант «Зайчик». Вправа «Пантоміма». Вправа «Шкала злості». Вправа «Килимок». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
5. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, відреагування гніву, розвиток вміння усвідомлювати та розпізнавати силу власного гніву, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання. |
Вправи: «Колечко», «Кулак-ребро-долоня», «Лезгинка», «Вухо-ніс». Графічний диктант «Лебідка». Вправа «Пантоміма». Вправа «Шкала злості». Вправа «Килимок». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
6. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток вміння управляти станом м’язового напруження і розслаблення, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання. . |
Вправи: «Колечко», «Кулак-ребро-долоня», «Жаба», «Замок». Графічний диктант «Жирафа». Вправа «Пантоміма». Вправа «Повітряна куля». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
7. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток вміння управляти станом м’язового напруження і розслаблення, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання. |
Вправи: «Колечко», «Кулак-ребро-долоня», «Жаба», «Замок». Графічний диктант «Квіточка». Вправа «Пантоміма». Вправа «Насос і м’яч». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
8. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток вміння управляти станом м’язового напруження і розслаблення, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання. . |
Вправи «Змійки», «Кулак-ребро-долоня», «Жаба», «Вухо-ніс», «Замок». Графічний диктант «Рибка». Вправа «Пантоміма». Вправа «Повітряна куля». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
9. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток вміння управляти станом м’язового напруження і розслаблення, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання.. |
Вправи: «Змійки», «Кулак-ребро-долоня», «Жаба», «Вухо-ніс», «Замок». Графічний диктант «Гуска». Вправа «Пантоміма». Вправа «Насос і м’яч». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
10. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток вміння управляти станом м’язового напруження і розслаблення, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання. |
Вправи (із закритими очима): «Змійки», «Кулак-ребро-долоня», «Жаба», «Вухо-ніс», «Замок». Графічний диктант «Змія». Вправа «Пантоміма». Вправа «Повітряна куля». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
11. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги та рухового контролю, розрядка імпульсивності, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання. |
Вправи (із закритими очима): «Змійки», «Кулак-ребро-долоня», «Жаба», «Вухо-ніс», «Замок». Графічний диктант «Собачка». Вправа «Пантоміма». Вправа «Іде бичок, хитається». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
12. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги та рухового контролю, розрядка імпульсивності, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання. |
Вправи (із закритими очима): «Жаба», «Лезгинка», «Замок». Графічний диктант «Будинок». Вправа «Пантоміма». Вправа «Їхав грека»». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
13. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги та рухового контролю, розрядка імпульсивності, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання. |
Вправи (із закритими очима): «Жаба», «Лезгинка», «Змійки», «Замок». Графічний диктант «Вовк». Вправа «Пантоміма». Вправа «Подарил котенку ежик». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
14. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги та рухового контролю, розрядка імпульсивності, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання. |
Вправи (із закритими очима): «Жаба», «Лезгинка», «Змійки», «Замок», «Потяг». Графічний диктант «Кораблик». Вправа «Пантоміма». Вправа «Подарил котенку ежик». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
15. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги та рухового контролю, розрядка імпульсивності, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання. |
Вправи (із закритими очима): «Жаба», «Лезгинка», «Змійки», «Замок», «Потяг». Графічний диктант «Чапля». Вправа «Пантоміма». Вправа «Ковпак ти мій трикутний». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
16. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги та рухового контролю, розрядка імпульсивності, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання. |
Вправи (із закритими очима) : «Жаба»,«Лезгинка» , «Змійки», «Замок», «Потяг», «Слон, що малює». Графічний диктант «Олень». Вправа «Пантоміма». Вправа «Ковпак ти мій трикутний». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
17. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги та рухового контролю, розрядка імпульсивності, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання. |
Вправи (із закритими очима) : «Жаба»,«Лезгинка» , «Змійки», «Замок», «Потяг», «Слон, що малює», «Сова». Графічний диктант «Робот». Вправа «Пантоміма». Вправа «Чайничок». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
18 |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення рівня сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги та рухового контролю, розрядка імпульсивності, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання. |
Вправи с вокалізацією «хве»: «Жаба»,«Лезгинка» , «Змійки», «Замок», «Потяг», «Слон, що малює», «Сова». Графічний диктант «Ведмедик». Вправа «Пантоміма». Вправа «Чайничок». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
19 |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги і рухового контролю, розрядка імпульсивності, розвиток навичок утримання програми, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання. |
Вправи із вокалізацією «хве»: «Жаба»,«Лезгинка» , «Змійки», «Замок», «Потяг», «Слон, що малює», «Сова». Графічний диктант «Парасолька». Вправа «Пантоміма». Вправа «Руки-ноги 1». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
20. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги і рухового контролю, розрядка імпульсивності, розвиток навичок утримання програми, формування позитивного само прийняття та самооцінювання |
Вправи із вокалізацією«хве» : «Жаба», «Лезгинка», «Змійки», «Замок», та закритими очима: «Потяг», «Слон, що малює», «Сова». Графічний диктант «Качка». Вправа «Пантоміма». Вправа «Руки-ноги 1». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
21. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги і рухового контролю, розрядка імпульсивності, розвиток навичок утримання програми, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання |
Вправи із вокалізацією«хве» : «Жаба», «Лезгинка» , «Змійки», «Замок», та закритими очима: «Потяг», «Слон, що малює», «Сова». Графічний диктант «Собачка». Вправа «Пантоміма». Вправа «Руки-ноги 2». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
22. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги і рухового контролю, розрядка імпульсивності, розвиток навичок утримання програми, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання |
Вправи із вокалізацією «фі»: "Жаба", «Лезгинка», «Змійки», «Замок», «Потяг», «Слон, що малює», «Сова». Графічний диктант «Білочка». Вправа «Пантоміма». Вправа «Руки-ноги 2». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
23. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги і рухового контролю, розрядка імпульсивності, розвиток навичок утримання програми, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання |
Вправи із вокалізацією «фі»: «Жаба», «Лезгинка», «Змійки», «Замок», «Потяг», «Слон, що малює», «Сова». Графічний диктант «Котик». Вправа «Руки-ноги 1, 2». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
24. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги і рухового контролю, розрядка імпульсивності, розвиток навичок утримання програми, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання |
Вправи із вокалізацією«фі» : «Жаба», «Лезгинка», «Змійки», «Замок», та закритими очима: «Потяг», «Слон, що малює», «Сова». Графічний диктант «Крокодил». Вправа «Пантоміма». Вправа «Руки-ноги 1, 2». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
25. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги і рухового контролю, розрядка імпульсивності, розвиток навичок утримання програми, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання |
Вправи сз вокалізацією«фі» : «Жаба», «Лезгинка», «Змійки», «Замок», та закритими очима: «Потяг», «Слон, що малює», «Сова». Графічний диктант «Коник». Вправа «Руки-ноги 3». Вправа «Пантоміма». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
26. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги і рухового контролю, розрядка імпульсивності, розвиток навичок утримання програми, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання |
Вправи із вокалізацією «хве» і «фі»: «Жаба», «Лезгинка», «Змійки», «Замок», «Потяг», «Слон, що малює», «Сова». Графічний диктант «Страус». Вправа «Пантоміма». Вправа «Руки-ноги 3». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
27. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги і рухового контролю, розрядка імпульсивності, розвиток навичок утримання програми, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання |
Вправи із вокалізацією «хве» і «фі»: «Жаба», «Лезгинка» , «Змійки», «Замок», «Потяг», «Слон, що малює», «Сова». Графічний диктант «Бегемот». Вправа «Пантоміма». Вправа «Руки-ноги 4». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
28. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги і рухового контролю, розрядка імпульсивності, розвиток навичок утримання програми, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання |
Вправи із вокалізацією«хве» і «фі»: "Жаба",«Лезгинка» , «Змійки», "Замок", та закритими очима: «Потяг», «Слон, що малює», «Сова». Графічний диктант «». Вправа «Пантоміма». Вправа «Руки-ноги 4». Вправа «Олов’яний солдатик». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
29. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги і рухового контролю, розрядка імпульсивності, розвиток навичок утримання програми, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання |
Вправи із вокалізацією«хве» і «фі»: «Жаба», «Лезгинка», «Змійки», «Замок», та закритими очима: «Потяг», «Слон, що малює», «Сова». Графічний диктант «Листочок». Вправа «Пантоміма». Вправа «Парад». Вправа «Олов’яний солдатик». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
30. |
Розвиток навичок самоконтролю, покращення сенсомоторного розвитку, розвиток концентрації уваги і рухового контролю, розрядка імпульсивності, розвиток навичок утримання програми, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання |
Вправи із вокалізацією «хве» і «фі»: «Жаба», «Лезгинка», «Змійки», «Замок», та закритими очима: «Потяг», «Слон, що малює», «Сова». Графічний диктант «Метелик». Вправа «Пантоміма». Вправа «Парад». Вправа «Олов’яний солдатик». Вправа «Щоденник занять». |
1 год. |
|
|
Всього: |
30 год. |