Тематичний тиждень: «Прийшла весна днем красна» Тематичний день: «Березень- перший місяць весни»

Про матеріал
Розробка уроку для 1 класу нової української школи Тематичний тиждень: «Прийшла весна днем красна» Тематичний день: «Березень- перший місяць весни» Рекомендований батькам та вчителя початкової школи
Перегляд файлу

1

 

 

Тематичний тиждень:

   «Прийшла весна днем красна»

         Тематичний день:        

           «Березень- перший місяць весни»

 C:\Users\1\Desktop\9.jpg

 

                                                                                           Виконала : Павлова Н.Я.

                                                                                          Вчитель початкових класів

 Теремнівської ЗОШ  І ступеня

 

 

                                                  Завдання:

  1. Сформувати в учнів уявлення про пори року та красу весни.
  2. Ознайомити дітей зі змінами, які відбуваються у природі навесні.
  3. Ознайомити учнів з народними традиціями зустрічати весну.
  4. Виховати почуття поваги до культурних скарбів українського та
    інших народів.
  5. Сформувати вміння розв’язувати життєві задачі з використанням математичних  методів.
  6.  Формувати навички дослідницької діяльності, використовувати їх у
    повсякденному житті.
  7.  Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного
    спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

 

Очікувані результати  тижня

        На кінець тижня учні:

  • вміють розпізнавати пори року;     
  • уважно слухають один одного в умовах безпосереднього спілкування;
  • дотримуються правил безпечної поведінки під час багатолюдного святкування в приміщенні та на вулиці;
  • називають весняні місяці, пояснюють походження їх назв;  
  • обирають одяг відповідно до погоди;
  • наводять приклади тварин, які змінюють колір чи густоту хутра;
  • знають перелітних птахів, осілих птахів,зміни відбуваються у житті рослин  навесні.

 

 

 

 

 

 

Тематичний день:        

           «Березень- перший місяць весни»

 

 

 

 

№ з/п

Приклади навчальної діяльності

 

Очікувані результати діяльності

 

 

 

 

 

 

І.

 

 

 

Ранкова зустріч.

Привітання.Обмін інформацією.

З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших.

Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось/ кимось).

Обєднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри.

Описує своє розуміння твору (малюнок)

Розпізнає зміни в живій та неживій природі.

 

 

 

 

 

 

 

ІІ.

 

 

 

 

 

 

Дидактична гра «Закликаємо пташок»

Спостерігає перелітних і осілих птахів своєї місцевості й описує їхню поведінку

Надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку

Встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо), використовуючи математичну лексику

Відтворює досліджувані геометричні форми (вирізає, наклеює, малює, моделює та ін.), використовуючи для цього не лише готові геометричні фігури і тіла, а й упізнані у предметах навколишнього світу.

Розв’язує проблемні завдання з опорою на прості математичні моделі

 

ІІІ.

Вправа «Знайди зайві слова»

Складає і записує короткі речення (3–4 слова) з вивченими буквами

Об’єднується з іншими дітьми для навчання та гри

 

 

ІV.

 

    Читання  

       тексту

Сприймає монологічне висловлення (казку,вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось)

Намагається виразно вголос читати нескладний текст після попередньої підготовки.

 

 

 

V..

 

 

 

Математика від Березня

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані хаотично) в межах 20

Порівнює числа в межах 20

Впорядковує, порівнює зібрані дані

Встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо), використовуючи математичну лексику.

VI

  Екскурсія до шкільного саду.

Виконує найпростіші правила поведінки в природі, розуміє цінність природи у житті людей,залежність якості життя людей  від стану навколишнього середовища., бере посильну участь у природоохоронній діяльнльсті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІІ.

 

 

 

 

Створення листівки «Весняний букет»

Прогнозує, яким має бути виріб, описує, як він мав би виглядати

Планує послідовність технологічних операцій за допомогою дорослих

Виготовляє та оздоблює виріб знайомими технологіями за допомогою дорослих

Демонструє іншим результати власної діяльності Розрізняє ситуації, коли він/ вона або інші люди потребують допомоги

Надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку.

 

 

VIII

Рефлексія. «Щоденник вражень». «Чому ми святкуємо прихід весни?»

Записує тексти з 3 - 4 коротких речень.

 Уважно вислуховую думку співрозмовника, висловлюю свій погляд, шануючи гідність інших.

малювати, створювати піктограми до теми .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I.Створення атмосфери:           

 

1.Ранкова зустріч              

                         Я всміхаюсь  сонечку « Здрастуй золоте!»

Я всміхаюсь квіточці « Хай  вона росте!»

Я всміхаюсь дощику « Лийся мов з відра!

Людям посміхаюся  « Зичу Вам добра!»

 

Спів пташок.

               https://www.youtube.com/watch?v=oTcxaqiIg4U

 

  • Тане сніжок, оживає лужок,

      День прибуває, коли це буває?                          (Весною)    

  • Які звуки супроводжують весну?
  • Що ви уявляєте , коли думаєте про весну?
  • Назвіть якомога більше «весняних слів»? Давайте порахуємо їх.
  • Які кольори переважають у природі весною?
  • Давайте ми зробимо весну у нас у класі: цілий тиждень будемо одягатися у щось із кольорів  весни.

      2. Перегляд мультфільму:

https://www.youtube.com/watch?v=MqJnaJ-Id6E

       3.  Ознайомлення учнів з цілями і метою дня .

Де сніг з острівками, з дощем загуде,

Ще вітер зимовий блищить де-не-де,

                                   Береза сережки свої розпускає.

                                   Чи Ви здогадались коли це буває?

                                                                                 (У березні)

 

 

(Прикріплюємо на дошку слово «ерезень»).

    Якої букви не вистачає?  (« Б»).   Учень прикріплює  букву.

Напевно ви  здогадалися  сьогодні ми будемо говорити  про весну, а саме про  весняний місяць березень .

 На столі лежить гербарій із весняних квітів. Учні   називають рослини.

 

ІІ  .Дидактична гра  «Закликаємо пташок»

Дітки, давайте розбудимо весну  закликаночками . 

 Пташок викликаю

 Із теплого краю.

 Летіть, соловейки,

 На нашу земельку,

 Спішіть, ластівоньки,

 Пасти корівоньки!

 

***************

Лелеко, лелеко

Колом, колом над нашим двором.

 Не лети далечко, а звий гніздечко

На клуні чи хаті, щоб були ми багаті!

 

ІІІ.    Знайди зайві слова:

  • Березень, квітень, серпень.
  • Підсніжник , пролісок, троянда.
  • Сорока , грак , лелека.

 

 

 

 

 

 

 

IV.  Навчання грамоти.

Опрацювання казки:  

Казка про Березень

Жила була на світі красуня Весна. І мала вона трьох синів. Найстар-шийБерезень був добрим та лагідним. Він дуже любив поспати. І цим користалась злюка Зима. Вона то озерце заморозить, то снігу притрусить.
        Одного разу Березень прокинувся від того що він замерз. Обдивився довкола, і засмутився. Вчора він кригу на озері півдня колов, а нині вона виглядає ще міцнішою.

 Порозганяв усі хмари, щоб Сонце Землю зігріло, а на небі одна сива-сива висить і снігом посіває. Нори звірятам від листя і гілочок зайвих порозчищав, так Зима з Вітром ще більше позакидували.
     Побачила засмученого сина Весна та й питає:

     Чому зажурився,синочку?

  •  Та от, матусю. Сон маю такий міцний, що Зима встигає повернутись.
  • Не засмучуйся, любий. Я знаю, як цьому зарадити. Треба лише помічників покликати.

І весна заспівала. Та так мелодійно, що все довкола затихло.
А пісня полилася полями і лісами аж через море.
Почули її там перелітні птахи і зрозуміли, що вже час додому повертатись.
Змахнули вони крилами, і зграя за зграйкою полетіли.
Прилетіли жайворонки і бачать: поки Березень спить, Зима інеєм дерева вкриває. Почали пташки співати, капосницю проганяти, то й сонько прокинувся.
        Подякував він пташкам і зрадів – тепер у нього є вірні охоронці. І ніхто вже не стане Весні на заваді.

Солтис-Смирнова Марія Петрівна 

  1. Робота у парах .

Ставимо запитання до казки.  Яка команда придумає найбільше запитань.

  Намалювати  : «Березнь-Місяць у моїй уяві?»

.Хвилина відпочинку.

https://www.youtube.com/watch?v=jqy7Rm8n4Fk

     V. Математика від Березня.

Обчисли та розфарбуй.

Розвязати задачу.

Ми з Наталкою збирали

В лісі  ряст

Та в букети  складали 

Було це неважко.

Я зірвала   квіток п’ять

І букетик мій готов!

На дві більше Ната – для матусі й тата.

Скільки  рясту в букеті у Нати?

 

       

     VI . Прогулянка до шкільного саду.

 

Обрати  помічника дня і попросіть його подати інформацію за допомогою піктограми або шаблону про дату, назву тижня, погоду.

Ідемо  на прогулянку до шкільного саду. Тут

Цікаві факти про березу   росте багато дерев

Зупиняємося біля беріз.

Розповідь вчителя.

   Береза - одне з найбільш поширених дерев,  довгожителька, і живе за 150-320 років. 

  У неї є дуже багато корисних властивостей, наприклад, навесні за день береза може видати до 50 літрів корисного і смачного соку.

 

Бруньки берези можнавикористовувати в різних настоях і зіллях, повсякденних справах. Створені спеціальні заводи з виготовлення березового соку, які продають в магазини відмінний продукт.

 Назва берези походить від імені – берегиня. Невибагливе деревце, полюбилося народу за його добрі і безцінні якості.

                      Дискусійне мислення :

Чи потрібно точити сік зі берези?

Так  Ні

 

  Підсумок  вчителя.

   

 

  VІІ  Створення листівки «Весняний букет»

Запропонуйте учням об’єднатися в групи щоб виготовити листівку. Для створення листівки знадобляться матеріали: альбомні листки; картон, лінійка, ножиці, клей, простий олівець.

 

 VIII. Рефлексія. «Щоденник вражень». «Чому ми святкуємо прихід весни?»

-Дітки ,зараз ви свої враження висловите у письмовій формі. У «Щоденнику вражень» Ви можете писати будь-яким способом.

(олівцями, фломастерами, кольоровими ручками та ін.), малювати, створювати піктограми до теми .

 

 

 

 

 

 

 

 

                          Додатки 

   C:\Users\1\Desktop\пора.jpg

  C:\Users\1\Desktop\000000000.jpg   Результат пошуку зображень за запитом "гербарій"

 

 

D:\Книжка\images (4).jpg  C:\Users\1\Desktop\==========.jpg

Результат пошуку зображень за запитом "гербарій"     

D:\Книжка\квіти.gif      Результат пошуку зображень за запитом "гербарій"     C:\Users\1\Desktop\111111111.jpg

 

C:\Users\1\Desktop\5.jpgРезультат пошуку зображень за запитом "гербарій" 

 

C:\Users\1\Desktop\111111111.jpg  

C:\Users\1\Desktop\44444444444.jpg

 

 

 

C:\Users\1\Desktop\9.jpg                                                 

docx
Додано
30 січня 2020
Переглядів
2420
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку