Урок 5
Тема: Тематичний залік № 1 на тему «Інформація, інформаційні процеси та системи. Апаратне забезпечення інформаційних систем»
Навчальна мета: Перевірити засвоєння основних понять з теми
Розвивальна мета: Формування логічно і коротко обґрунтовувати свої думки
Виховна мета: Формування наукового світогляду
Тип уроку: Контрольно-узагальнюючий урок.
Структура уроку
Хід уроку
І. Організаційний момент
Доброго ранку, діти! Підготуйтесь до уроку. Черговий, хто сьогодні відсутній в класі?
Сьогодні ми з вами напишемо Тематичний залік № 1 на тему «Інформація, інформаційні процеси та системи. Апаратне забезпечення інформаційних систем»
II. Визначення мети та актуальності теми
Метою сьогоднішнього уроку є перевірка засвоєння навчального матеріалу учнями.
III. Написання тестової роботи № 1, 2 або усне опитування
Варіант 1
1 рівень( 3 бали, по 0,5 балів кожне завдання)
1. Процесор - це:
2. CD-ROM - це:
3. Сканер - це:
4. Клавіатура - це:
5. За допомогою якого з пристроїв можна вивести інформацію?
6. Що слугує для довготривалого зберігання інформації?
2 рівень (3 бали, по 1,5 балів за кожне завдання)
7. Який пристрій ПК моделює мислення людини?
8. Характеристиками оперативної пам'яті є:
3 рівень (6 балів, по 2 балів за кожне завдання)
9. Системний блок – це…
10. Процесор – це…
11. Мережива карта – це…
Варіант 2
1 рівень( 3 бали, по 0,5 балів кожне завдання)
1. Пристроями вводу інформації являються:
а. принтер, е. сканер
б. дисплей, є. принтер
в. клавіатура, ж. модем
г. миша, з. мікрофон
д. світлове перо, і. навушники
2. Пристроями виводу інформації являються:
а. принтер, е. сканер
б. дисплей, є. принтер
в. клавіатура, ж. модем
г. миша, з. мікрофон
д. світлове перо, і. навушники
3. Комп’ютер можливо запустити без:
а. процесора;
б. внутрішньої памяті;
в. принтера;
г. дискової памяті.
4. Принтер - це:
5. Монітор - це:
6. В базову конфігурацію ПК входять:
2 рівень (3 бали, по 1,5 балів за кожне завдання)
7. В системному блоці комп’ютера знаходяться:
8. Важливими характеристиками процесора являються:
3 рівень (6 балів, по 2 балів за кожне завдання)
9. Материнська плата – це…
10. Оперативна пам'ять - це…
11. Жорсткий диск – це…
Або усне опитування за контрольними питаннями
Додаток 1
Практичні завдання
Перекласти з десяткової системи числення в двійкову: 19, 102, 109, 17, 31, 24, 35.
Перекласти з двійкової системи числення в десяткову: 11010102, 11010102, 0101010102, 1100110012.
IV. Підсумок уроку
Повторити матеріал
Контрольні питання до тематичного заліку з теми
«Інформація, інформаційні процеси та системи.
Апаратне забезпечення інформаційних систем»
+ Практичні завдання (У ВЧИТЕЛЯ)