Тематичний залік 1 на тему: «Моделювання. Основи алгоритмізації».

Про матеріал
Навчальна мета: Продемонструвати вміння оперувати теоретичним матеріалом з теми «Моделювання. Основи алгоритмізації» Розвивальна мета: Розвивати координацію рухів, зорову пам’ять, вміння працювати на публіку, ораторські здібності Виховна мета: Виховувати зосередженість, вміння пояснювати та узагальнювати.
Перегляд файлу

Урок 5

 

Тема: Тематичний залік 1 на тему: «Моделювання. Основи алгоритмізації».

 

Навчальна мета: Продемонструвати вміння оперувати теоретичним матеріалом з теми «Моделювання. Основи алгоритмізації»

 

Розвивальна мета: Розвивати координацію рухів, зорову пам’ять, вміння працювати на публіку, ораторські здібності

 

Виховна мета: Виховувати зосередженість, вміння пояснювати та узагальнювати.

 

Тип уроку:  Урок перевірки знань і вмінь

 

Структура уроку

  1. Організаційний момент
  2. Етап орієнтації
  3. Етап проектування
  4. Етап навчальної діяльності
  5. Робота за ПК
  6. Контрольно-оцінювальний етап
  7. Домашнє завдання                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Хід уроку

І. Організаційний момент

II. Етап орієнтації

Мета сьогоднішнього уроку перевірити знання з теми «Моделювання. Основи алгоритмізації»

 

III. Етап проектування

Тематичний залік

 

ІV. Етап навчальної діяльності

Завдання

Чітко та лаконічно відповідати на поставлені запитання з теми, орієнтуватися в теорії та практиці

 

VI. Контрольно-оцінювальний етап

Вчитель виставляє оцінку за володіння теоретичним матеріалом з теми

 

VII.Домашнє завдання 

Повторити конспект, створити тестові завдання на тему «Моделювання. Основи алгоритмізації»



Варіант 1

А)

В)

Б)

Б)

В)

Варіант 2

А)

В)

А)

Б)

А)


Варіант 1

  1. Алгоритм  - це:

А) зрозуміле і точне розпорядження на виконання послі­довності дій, направлених на досягнення визначеної мети

Б) точне розпорядження на виконання дій, направлених на досягнення визначеної мети

В) зрозуміле розпорядження на виконання дій для досягнення визначеної мети

  1. Основними етапами при розвязанні задач за допомогою ПК є:

А) постановка задачі; побудова математичної моделі; опис алгоритму мовою програмування; тестування та налагоджування програм; експлуатація програми.

Б) розробка алгоритму, побудова математичної моделі; опис алгоритму мовою програмування; тестування та налагоджування програм; експлуатація програми;

В) постановка задачі; побудова математичної моделі; розробка алгоритму;опис алгоритму мовою програмування; тестування та налагоджування програм; експлуатація програми.

  1. У процесі КМ дослідник має справу із трьома обєктами:

А) системою, компютерною моделлю та програмою у комп’ютері

Б) системою, математичною моделлю та програмою у комп’ютері

В) системою, інформаційною моделлю та програмою у комп’ютері

  1. На етапі постановки задачі потрібно:

А) на основі побудованої математичної моделі розробити алгоритм

Б) з'ясувати, що дано і що треба знайти, розробити алгоритм

В) на основі побудованої математичної моделі розробити програму

5. Властивість алгоритму, який повинен бути однозначно витлумачений називається:

А) Результативність Б) Дискретність  В) Визначеність

Варіант 2

  1. До форм подання алгоритму належать:

А) словесний, схеми, блок-схеми, алгоритмічна мова, мова програмування

Б) словесний, усний, схеми, алгоритмічна мова, мова програмування

В) малюнки, схеми, блок-схеми, алгоритмічна мова, мова програмування

  1. Якщо складений алгоритм забезпечує розв'язання не однієї окремої задачі, а  розвязує широкий клас задач даного типу, то ця властивість алгоритму:

А) Детермінованість Б) Скінченість  В) Масовість

  1. На етапі розробки алгоритму потрібно:

А) на основі побудованої математичної моделі розробити алгоритм

Б) з'ясувати, що дано і що треба знайти, розробити алгоритм

В) на основі побудованої математичної моделі розробити програму

  1. Розбивка алгоритму на окремі елементарні дії (команди), що легко виконуються даним виконавцем називається:

А) Результативність Б) Дискретність  В) Масовість

5. Інформаційна модель — це:

А)матеріальний або віртуальний об'єкт, який викорис­товується замість об'єкта-оригіналу чи явища (процесу) при його дослідженні

Б) віртуальний об'єкт, який викорис­товується замість об'єкта-оригіналу чи явища

В) матеріальний об'єкт, який викорис­товується замість об'єкта-оригіналу при його дослідженні

Рівень А

Оберіть правильну відповідь

 

  1. Алгоритм – це:

а) програми, призначені для розв’язання різноманітних проблем в конкретній предметній галузі.

б) матеріальний або віртуальний об'єкт, який викорис­товується замість об'єкта-оригіналу чи явища (процесу) при його дослідженні й зберігає інформацію про деякі важливі для даного дослідження типові риси й властивості оригіналу.

в) зрозуміле і точне розпорядження виконавцю виконати послі­довність дій, направлених на досягнення визначеної мети або на розв'язання поставленого завдання.

     2.  Які з названих властивостей є властивостями алгоритму?

а) зрозумілість, масовість, однозначність, скінченість;

     б) результативність, дискретність;

    в) цінність, актуальність повнота.

3. Яке позначення має структура алгоритму розвилка?

а) ромб;

б) квадратом;

в) овалом.

    

Рівень Б

Дайте відповідь на запитання

 

4. Які ви знаєте позначення в алгоритмічній мові (намалюйте та   підпишіть їх, напишіть яку функцію вони виконують)?

       5. Які ви знаєте етапи розв’язування прикладної задачі з використанням

       ЕОМ?

Рівень В

Творче завдання

       6. Скласти алгоритм обчислення функції

 

Скласти алгоритм обчислення функції

 

Рішення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольні питання до тематичного заліку з теми

«Моделювання. Основи алгоритмізації»

 

  1. Що таке модель?
  2. Які етапи моделювання ви знаєте?
  3. Які типи моделей ви знаєте?
  4. Що таке інформаційна модель?Яка вона буває за видами?
  5. Які за формою представлення бувають інформаційні моделі?
  6. Що таке комп’ютерна модель та комп’ютерне моделювання?
  7. Що таке математична модель та навіщо її використовують?
  8. З чого складається побудова моделі?
  9. З яких етапів складається побудова математичної моделі?
  10. Що таке алгоритм?
  11. Які властивості алгоритмів ви знаєте?
  12. Які форми подання алгоритмів ви знаєте?
  13. Хто є виконавцем алгоритму?
  14. Що таке базові структури алгоритмів?
  15. Охарактеризуйте базову структуру «проходження»
  16. Охарактеризуйте базову структуру «цикл»
  17. Охарактеризуйте базову структуру «умова»
  18. Охарактеризуйте базову структуру «змішана»
  19. Опишіть метод «покрокової деталізації». В чому його суть?
  20. Що таке програма?
  21. Які різновиди мов програмування ви знаєте? В чому їх різниця?
  22. Які ви знаєте мови програмування?
  23. Які етапи розв’язування задачі за допомогою ПК ви знаєте?
  24. В чому суть постановки задачі?
  25. Хто із спеціалістів займається створенням програм?
  26. В чому суть авторського права розробника програмного продукту?
  27. Що таке (відкрите) вільне програмне забезпечення?
  28. Що таке початковий та об’єктний код програми?
  29. З яких фаз складається розв’язання задачі на ПК? Охарактеризуйте їх
  30. Опишіть життєвий цикл програми та охарактеризуйте докладно кожен із пунктів
  31. З чого складається тестування програм?
  32. Що таке транслятор? компілятор?
  33. Що таке інтерпретатор?
  34. З чого складається програма написана мовою АЛГО?
  35. З чого складається алгоритм програми?
  36. Як позначаються математичні дії мовою АЛГО?

 

 

+ ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ (У ВЧИТЕЛЯ)

doc
Додано
9 травня 2020
Переглядів
792
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку