ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор
Кам`янка – Бузький ДНЗ №2
___________ Полетаєва Т.Ю.
«___» _______________2019р.
Тематика засідань команди психолого – педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами на 2019 р.
(лютий - серпень)
Тематика засідань |
Відповідальний за проведення |
|
1.Створення команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП. |
Полетаєва Т.Ю., лютий 2019р. |
|
2. Опрацювання нормативної бази освіти осіб з особливими освітніми потребами. |
Психолого – педагогічна команда супроводу дітей з ООП, лютий 2019р. |
|
3. Розподіл обов`язків між членами команди супроводу дітей з ООП. |
Полетаєва Т.Ю., лютий 2019р. |
|
4. Обговорення та затвердження плану заходів щодо реалізації інклюзії на 2019-2020 н.р. |
Психолого – педагогічна команда супроводу дітей з ООП, лютий 2019р. |
|
5. Обговорення індивідуальних навчальних програм та індивідуальних програм розвитку дітей з ООП. |
Психолого – педагогічна команда супроводу дітей з ООП, березень 2019р. |
|
6. Підвищення професійної майстерності педагогічних кадрів, вдосконалення навчально-виховного процесу, атестація педагогів |
Полетаєва Т.Ю., члени ППК супроводу дітей з ООП, березень 2019р. |
|
7. Ознайомитись з нормативною базою щодо організації інклюзивного навчання в ЗДО. |
Полетаєва Т.Ю., березень 2019р. |
|
8. Ознайомитись з інноваційними технологіями для особливих дітей, враховуючи їх нозологію. |
Психолого – педагогічна команда супроводу дітей з ООП, квітень 2019р. |
|
9. Консультативно - роз’яснювальна робота серед педагогічних працівників щодо особливостей навчання дітей з ООП. |
Полетаєва Т.Ю., Полович Т.М. квітень 2019 р. |
|
10. Психологічні особливості розвитку дітей з порушення слуху, мовленнєвими порушеннями, з органічним ураження мозку та затримкою психічного розвитку. |
Полович Т.М. квітень 2019 р. |
|
11. Здоров’язберігаючі технології в ході заняття в інклюзивній групі. |
Психолого – педагогічна команда супроводу дітей з ООП, травень 2019р. |
|
12. Розвиток творчих здібностей, участь у заходах, відкритих заняттях дітей з ООП
|
Психолого – педагогічна команда супроводу дітей з ООП, травень 2019р. |
|
13. Моніторинг навчальних досягнень дітей інклюзивної групи у контексті їх особистого росту.
|
Психолого – педагогічна команда супроводу дітей з ООП, травень 2019р. |
|
14. Педагогічний діалог. Батьківські зустрічі «Філософія життя». Форми і методи роботи з батьками дітей з ООП.
|
Психолого – педагогічна команда супроводу дітей з ООП, серпень 2019р. |
|
15. Провести засідання круглого столу «З досвіду роботи з дітьми ООП»: - Про результативність роботи з дітьми з ООП, що навчаються в інклюзивній групі.
|
Полетаєва Т.Ю., члени ППК супроводу дітей з ООП, серпень 2019р. |
|
Рекомендації:
- Опрацювати нормативні документи на науково - методичні документи інклюзивної освіти;
- Посилити контроль за виконанням індивідуальних програм дітей з ООП;
- Забезпечити умови для адаптації дітей з ООП до навчально-виховного процесу;
-Організувати роботу з дітьми по розвитку творчих здібностей;
- Опрацювати методичну літературу з теми «спільне викладання в інклюзивній групі.
Ознайомлені: Полович Н.С.
Смага О.О.
Жовтанецька Н.В.
Полович Т.М.
Андрущишин Г.П.