Тема 1: «Я люблю біологію»
Мета:
-
Підвищити рівень знань учнів, систематизувати знання учнів з біології;
-
Розвинути пізнавальну активність і логічне мислення, навички міжособистісного спілкування, творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до навчання, самостійність та наполегливість;
-
Виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.
Завдання:
-
Сформувати знання про різнобічність біологічної науки;
-
Стимулювати прагнення до глибшого і детальнішого вивчення предмету;
-
Мотивувати розширення кругозору, вміння чітко і лаконічно висловлювати власні думки;
-
Виховувати вміння підтримувати колектив
Форма проведення: гра-вікторина
Тема 2: «День зимуючих птахів»
Мета:
-
Розширити знання учнів про поведінку та спосіб життя птахів нашої місцевості, роль і місце у природі, значення у житті людини.
-
Розвивати увагу, допитливість, спостережливість, логічне мислення, творчі здібності, інтерес до пернатих.
-
Виховувати дбайливе ставлення до пташиного світу, бажання допомогти їм узимку.
Завдання:
-
Сформувати знання про різноманітність птахів;
-
Стимулювати прагнення до глибшого і детальнішого вивчення видового складу птахів;
-
Мотивувати до прагнення отримувати нові знання.
Форма проведення: виховна година
Тема 3: «Міжнародний день рідної мови»
Мета:
-
Розширити знання учнів про історичний розвиток рідної мови, показати її красу і велич;
-
Розвивати усне мовлення вихованців, пам'ять, увагу;
-
Формувати ціннісне ставлення до рідної української мови;
-
Прищеплювати чинники народної моралі (ідеали добра, справедливості, патріотизму).
Завдання:
-
Стимулювати прагнення до вивчення рідної мови;
-
Створити умови для повноцінного засвоєння рідної мови;
-
Виховувати патріотизм.
Форма проведення: година спілкування
Тема 4: «У дружбі наша сила»
Мета:
-
Розширити і поглибити поняття дружби і товаришування — цих важливих показників вихованості учнів;
-
Виховувати в учнів звичку уважно ставитися до товаришів;
-
Вміння бачити хиби у своїй поведінці й виправляти їх.
Завдання:
-
Стимулювати почуття відповідальності за того, з ким дружимо. Почуття значимості існування друга в житті кожної людини;
-
Усвідомити потребу кожної людини в існуванні друзів, у відчутті, яке дає дружба, як необхідну умову добробуту особистості;
-
Сформувати знання хто такий друг і що таке дружба, уміння проявити бережне ставлення до дружби; тактовно вказати на недоліки друга.
Форма проведення: година спілкування
Тема 5: «Кохання – найпрекрасніше людське почуття»
Мета:
1. Поспілкуватися з учнями про кохання, про те, що вважається природним і що є небажаним у взаєминах молоді;
2. Зорієнтувати учнів на толерантне ставлення до вираження почуттів протилежними статями;
3. Допомогти учням розібратися у собі, підготувати до майбутнього сімейного життя.
Завдання:
1. Поглибити знання учнів про поняття любов і кохання;
2. Розвивати етичні смаки;
3. Виховувати почуття ніжності і вірності в коханні.
Форма проведення: виховна година.