Теорема Вієта (для дистанційного навчання)

Про матеріал
Допоможе вивчити теорему Вієта, навчити застосовувати її при розв’язуванні квадратних рівнянь;розвивати логічне мислення при розв’язуванні квадратних рівнянь, при використанні теореми Вієта.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

. Теорема Вієта(дистанційне навчання) а. Х𝟐 +b. Х +с =0 Вчитель математики Ільченко Раїса Іванівна. Комунальний заклад «Дергачівський ліцей №3»Дергачівської міської ради Харківської області.

Номер слайду 2

Мета уроку. Вивчити теорему Вієта, навчити застосовувати її при розв’язуванні квадратних рівнянь. Розвивати логічне мислення при розв’язуванні квадратних рівнянь, при використанні теореми Вієта. Виховувати увагу учнів, любов до математики.

Номер слайду 3

Фронтальне опитування. Які рівняння називаються квадратними?Неповні квадратні рівняння (навести приклади неповних квадратних рівнянь). Назвіть загальний вигляд квадратного рівняння. Чому дорівнює дисримінант квадратного рівняння. Розшифруй схему: Квадратне рівняння. Д < 0 Д=0 Д > 0 Коренів немаєОдин корінь Х=−𝒃𝟐𝒂 Два корені: Х𝟏,𝟐 =−𝒃      𝑫𝟐𝒂 

Номер слайду 4

Номер слайду 5

УВАГА !Квадратне рівняння називається зведеним, якщо перший його коефіцієнт дорівнює 1(а = 1). Саме цих рівнянь буде стосуватися теорема Вієта. Приклади зведених рівнянь: Х𝟐 + 5 Х- 6 = 0; Х𝟐 - 8 Х+ 12 = 0; Х𝟐 + Х- 56 = 0; Х𝟐 - 13 Х+ 42 = 0; Х𝟐 - 20 Х- 99 = 0; 

Номер слайду 6

Порівняйте суму коренів зведеного квадратного рівняння з його другим коефіцієнтом, а добуток коренів з вільним членом.

Номер слайду 7

Теорема Вієта. Якщо зведене квадратне рівняння має два корені, то їх сума дорівнює другому коефіцієнту взятому з протилежним знаком, а добуток – вільному члену. Х𝟏, Х𝟐 - корені зведеного квадратного рівняння. Х𝟏+ Х𝟐 =-р. Х𝟏∗ Х𝟐= q. 

Номер слайду 8

Знайдіть суму і добуток зведених квадратних рівнянь

Номер слайду 9

Розв’яжіть рівняння: 1). Не розв’язуючи рівняння, знайдіть суму та добуток його коренів: а). Х𝟐 + 6 Х- 32 = 0; б). Х𝟐 - 10 Х + 4 = 0. Х𝟏+ Х𝟐 =-6, Х𝟏+ Х𝟐 =10,Х𝟏∗ Х𝟐= -32. Х𝟏∗ Х𝟐= 4.2). Користуючись теоремою, оберненою до теореми Вієта, установіть, чи є коренями рівняння:а). Х𝟐 + 2 Х- 3 = 0; б). Х𝟐 + 5 Х + 6 = 0; числа 1 і -2. числа -2 і -3. Х𝟏+ Х𝟐 =1+(-2)=-1, Х𝟏+ Х𝟐 =-2 +(-3)=-5,Х𝟏∗ Х𝟐= 1*(-2)=-2.                                       Х𝟏∗ Х𝟐= -2*(-3)=6. Не є коренями. Є коренями.3). Складіть квадратне рівняння і з цілими коефіцієнтами, корені якого дорівнюють: а). -7 і -8: Х𝟐 + 15 Х+ 56 = 0.  

Номер слайду 10

Сходинка успіху: Намалюйте у зошитах сходинки по кількості завдань уроку. Зафарбуйте ті сходинки, із завданнями на яких ви впорались. Домашнє завдання: п.20, виконати №685,687(1), 689(1,3).

pptx
Додав(-ла)
Ільченко Раїса
Пов’язані теми
Алгебра, 8 клас, Презентації
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 3. Квадратні рівняння
Додано
15 травня
Переглядів
305
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку