Теоретично – практична година для учнів 8 класу «Перша допомога при кровотечах» в рамках загальношкільного дня Цивільного захисту.

Про матеріал
Мета заняття: - Практичне відпрацювання теоретичних знань та навичок, які отримані під час вивчення торії з основ здоров’я, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту. - Вироблення в учнів умінь та навичок правильно і чітко діяти у різних надзвичайних ситуаціях для захисту свого здоров’я та життя. - Удосконалення теоретичних знань та практичних навичок під час захисту від наслідків НС...
Перегляд файлу

Підготувала:

Дюндева Юлія Олексіївна

класний керівник 8 – Б класу

НВК «Ліцей – школа №14»

м. Маріуполя, Донецької обл.

 

 

Теоретично – практична година «Перша допомога при кровотечах» в рамках загальношкільного дня Цивільного захисту.

 

Мета заняття:

  • Практичне відпрацювання теоретичних знань та навичок, які отримані під час вивчення торії з основ здоров’я, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту.
  • Вироблення в учнів умінь та навичок правильно і чітко діяти у різних надзвичайних ситуаціях для захисту свого здоров’я та життя.
  • Удосконалення теоретичних знань та практичних навичок під час захисту від наслідків НС.
  • Виховання впевненості в ефективності заходів, що проводить цивільний захист.
  • Формування й розвиток високих морально-психологічних якостей мужності, витримки, ініціативи та кмітливості, взаємної виручки, постійної готовності виконати завдання цивільного захисту. 

 

Обладнання: комп’ютер, проектор, комп’ютери для організації роботи учнів у групах, плакат «Дерево», комплект карток «Викликаю швидку допомогу», буклети.

 

Хід заняття:

  1. Організаційний момент (перевірка готовності учнів, які заздалегідь об’єднуються у групи.)
  2. Вступне слово учителя.

Доброго дня, шановні гості, учні. Сьогодні ми з вами зібралися для проведення теоретично-практичної години в рамках загально шкільного дня Цивільного захисту.

Зауважимо, що під цивільним захистом (обороною) розуміють систему заходів з підготовки та захисту населення, матеріальних та культурних цінностей від небезпеки, яка виникає під час військових дій або внаслідок цих дій, а також при виникненні надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру.

Серед основних задач, які розв’язує цивільний захист, - навчання населення засобам захисту та діям у НС мирного та воєнного часу.

Нажаль, ми мешкаємо на території, на якій такі дії можуть трапитися у будь який час. А відповідно, кожен із нас має знати як поводитися і що робити у разі виникнення таких ситуацій.

  1. Основна частина.

Насправді, тема Громадського захисту достатньо широка. Ми з вами сьогодні попрацюємо за одним напрямком. За яким саме визначите ви самостійно.

ЗАВДАННЯ 1 «Ребус» - учні отримують ребус, в якому зашифрована тема «Перша медична допомога» (робота у групах).

Ми зменшимо загальну тему й обмежимо її темою «Кровотеча. Види кровотечі. Перша допомога при кровотечі».

Мета нашого заняття: з’ясувати що таке кровотеча, які види кровотечі існують і що треба робити для того, щоб її зупинити. Також, ми практично навчимося накладати пов’язки для зупинки кровотечі. А допоможе нам із усім цим розібратися наш гість -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .

Але перш ніж ми перейдемо до головної частини, я пропоную вам виконати ще одне завдання.

МЕТОД «ДЕРЕВО» - дітям роздають по два листочки різного кольору. На одному (зелений) діти пишуть чого вони чекають від заняття, а на другому (жовтий) – чого побоюються. Наприкінці заняття учні приклеюють свої листочки на дерево: зелені – очікування справдилися, жовтого – побоювання справдилися. За кольором отриманого дерева робимо висновки  про результат заняття.

А зараз давайте пригадаємо що таке перша медична допомога – це найпростіші термінові заходи, необхідні для врятування життя та здоров’я потерпілих при пошкодженнях, надзвичайних випадках та гострих захворюваннях. Вона надається на місці ураження до прибуття медичних робітників або доставки потерпілого в лікувальний заклад.

До основних дій першої медичної допомоги належать:

  1. Припинення дії травмуючих факторів
  2. Проведення найпростіших медичних заходів
  3. Якнайшвидше транспортування потерпілого в мед заклад

 

Найчастіше для транспортування потерпілого ми викликаємо швидку допомогу. І це треба робити правильно. Давайте перевіримо чи знаєте ви як це робити саме правильно.  

ЗАВДАННЯ 2 «Швидка допомога» (робота у групах) - учням на листках різного кольору запропоновані дії (що треба говорити), які треба виконати у разі виклику швидкої допомоги. Їх необхідно розташувати в порядку виконання.

Зазвичай, виклик швидкої допомоги відбувається у разі отримання травм.

 

ТРАВМИ – раптове, гостре порушення здоров'я людини з пошкодженням тканин і органів. Всі види травм можна поділити на дві групи: відкриті – які визивають кровотечу та закриті- травми, при яких шкіра та слизові оболонки не порушені (забої, вивихи, розтягнення). На першій групі зупинимося детальніше.

 

Виступ гостя (теоретично- практична частина). Наприклад, представник міської служби Червоного хреста розповість що таке кровотеча, які види кровотечі існують, яку допомогу і як треба надати потерпілому. Пропонуємо учням спробувати накласти пов’язки самостійно, працюючи у парах.

А зараз давайте перевіримо як ви засвоїли матеріал заняття. 

ЗАВДАННЯ 3 «ТЕСТУВАННЯ» (робота у групах) - для перевірки засвоєння, отриманих учнями, знань пропоную кожній групі пройти on-lain тест.

 

  1.          Підведення підсумків.

 

МЕТОД «ДЕРЕВО» - учні приклеюють свої листочки на дерево: зелені – очікування справдилися, жовтого – побоювання справдилися. За кольором отриманого дерева робимо висновки  про результат заняття.

 Дякую за увагу!

 

 

 

 

docx
Додано
20 квітня
Переглядів
150
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку