"Теремок" на новий лад

Про матеріал
В основу сценарію лягли матеріали однойменної народної казки "Теремок". Сценарій розроблений для розвитку артистичних здібностей дітей середньої групи ДНЗ, їх уміння інтонаційно передавати мовлення героїв казки та імітувати їх рухи.
Перегляд файлу

                     Дошкільний  навчальний  заклад  №46

                           комбінованого типу «Сонечко»

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "теремок казка"

 

 

 

 

 

 

 

 

                               «Теремок»  на  новий  лад.

      (сценарій драматизації музичної  казки в середній групі  )

 

                                                                          

       

 

 

                                                             Розробила : вихователь Романюк Л.В.

 

 

 

                                       м. Чернівці – 2018

    Зал оформлений, як лісова галявина. Трохи осторонь стоїть хатинка.

Ведуча.

Казки люблять всі на світі,

Люблять їх дорослі й діти!

То ж рядко усі сідайте

І сусідів не штовхайте.

Хай очі ваші загораються,

А обличчя посміхаються.

Казкові двері відчиняються,

Чудова казка починається.

Ми покажемо вам казку «Теремок»,

Але на новесенький ладок. 

 

Стоїть у полі теремок!

Він не низький, не високий.

Не великий , не малий,

Він казковий , чарівний.

А живе в Теремочку Комарик - пищарик

Одного разу по полю мишки гуляли…

Звучить музична тема мишок.

Підбігли до терему і говорять.

Мишенята.

1.Що за терем-теремок?

   Він не низький, не високий!(оглядають)

2.І нікого тут нема…(стукають)

   Хто - хто в теремочку живе?

   Хто – хто в невисокому живе?

Комарик.

   Я комарик – пищарик .

   А ви хто ?

Мишенята.

   Ми мишки – шкряботушки.

   Пусти нас до себе жити.

Комарик.

   А що ви вмієте робити?

Мишенята.

   Ми вміємо зерно в полі збирати,

   І кашку смачну готувати.

   Хочеш спробувати?

Комарик.

   Хочу.

   (мишенята виконують танок поварят «Варим кашку».

   По закінченні таночка підбігають до Комарика і дають пробувати кашку.

Мишенята.

А чи смачна наша кашка.

Комарик .

Смачна.Заходьте , будемо разом жити.

Звучить музика, Мишенята забігають в теремок.

Ведуча. Забігли мишенята в теремок і стали там жити-поживати! В хатинці тепло, а на вулиці дме вітер, холодно. І ось по полю скачуть жабки - скрекотушки!

Звучить музична тема виходу жаб.

Жабки.

1.Ква-ква та ква-ква-ква!

   Снігом заметена трава!

2.Мерзнуть лапки і живіт...

   Ой ,що це за Теремок?

3.Хто в теремочку живе?

  Хто-хто в невисокому живе? (Стукає.)

Комарик. Я- комарик – пищарик.

Мишенята. (виглядаючи у віконце). Ми, мишки-шкряботушки! А ви хто?

Жабки. А ми жабки-скрекотушки! Пустіть нас до себе жити!

Мишенята. А що ви вмієте робити?

Жабки. Вміємо пісні співати!Усіх піснями звеселяти!

Виконується пісня «Про жаб і комара», слова Т. Волгиной,

                                 музика А.с Філіппенко.

Жабки. Сподобалася вам наша пісенька?

Мишенята. Сподобалася! Заходьте до нас жити!

Звучить музика, Жаби забігають в теремок.

Ведуча. Забігли жаби-скрекотушки в теремок і стали жити в ньому разом з

комариком та мишенятами! На вулиці холодно, вітер дме , вже й морозець

    дошкуляє . А по полю півник гуляє . Ходив – ходив  аж промерз добряче і тут побачив  Теремок. Звучить тема півника.

 Півник.(стукає)

    Хто – хто в Теремочку живе ?

    Хто – хто в невисокому живе?

    Комарик.

    Я Комарик –пищарик.

    Мишенята.

    Ми , мишки – шкряботушки.

    Ми , жабки – скрекотушки.

    Тваринки

     А ти хто?

    Півник.

    Я півень – співунець , золотий гребінець,

    Пустіть мене до себе жити.

    Тваринки .

    А що ти вмієш робити ?

    Півник.

    Я вмію раненько вставати ,

    Сонечко ясне зустрічати,

    І всім про це сповіщати. Ку- ку – рі – ку.

    А ще я вмію пиріжки випікати.

     Забавлянка «Печу , печу хлібчик…»( з рухами)

    Тваринки.

    Гаразд.Заходь до нас жити.

Ведуча. Зайшов і півник –співунець , золотий гребінець  в теремок і став

    він жити  разом з комариком , мишенятами та жабками! А на вулиці

    ще холодніше стало, вітер сильніше гуляє , снігом кружляє, морозець

    дошкуляє .

    І тут до теремочку біжать зайчики-побігайчики!

Звучить тема зайчат.

Зайченята.

1.Ми зайчики-побігайчики,

   Гралися , стрибали.

2.Від лісу далеко відійшли,

   І дороги до нірки своєї не знайшли.

3.Ой, що за Теремок?

   Не великий , не малий.

4.Такий чудовий , красивий…

   Підходять до теремочку, стукають.

5.Хто-хто в теремочку живе?

   Хто-хто в невисокому живе?

Комарик. Я комарик – пищарик!

Мишки. Ми, мишки-шкряботушки!

Жаби. Ми, жабки-скрекотушки!

Півник. Я , півник – співунець золотий гребінець!

Разом. А ви хто?

Зайченята. А ми зайчика-побігайчики! Пустіть нас до себе жити!

Жаби. А що ви вмієте робити?

Зайченята. Ми краще за всіх вміємо робити зарядку! Ось дивіться!

Зайченята беруть гантельки. Виконується «Заяча зарядка» (кілька фізичних вправ).

Зайченята. Сподобалася вам наша зарядка?

Мишенята і жабенята. Сподобалася! Заходьте до нас, будемо разом жити!

Звучить музика, Зайченята забігають в теремок.

Ведуча. Забігли зайченята в теремок, і тваринки стали жити в ньому всі разом! Але що таке? Чому так сніг рипить? Хто ж це  до теремочку біжить?

Звучить музична тема лисичок.

Ведуча. А-а! Та це ж лисички-сестрички!

Лисички.

1.По лісах, по кущах

  Ходили ми  лисиці!

  Шукаємо  нірку  де-небудь

  Притулитись і заснути!

2. Ой теремок?

   А ось я зараз залізу і подивлюся

   Хто це в ньому живе?

3. Ні! Треба постукати

    Адже  ми не просто лісові лисиці!

    Ми світські !

   І треба вести себе гідно вестисо.

                 Стукають.

Разом .Хто-хто в теремочку живе?

            Хто-хто в невисокому живе?

Комарик.Я комарик пищарик!

Мишенята. Ми, мишки-шкряботушки!

Жабки. Ми, жабки-скрекотушки!

Півник. Я , півник співунець золотий гребінець!

Зайченята. Ми, зайчика-побігайчики!

Разом. А ви хто?

Лисички. А ми лисички-сестрички! Пустіть нас до себе жити!

Зайченята. А що ви вмієте робити?

Лисички.

Ми вміємо коломийки співати!

Виконуються «Коломийки-веселушки».

1.Ставте вушка на маківки,

   Слухайте уважно!

   Заспіваємо  частушки -

   Стане усім класно!

 2.Лінувався вранці Вова

   Чесатися гребінцем ,

   Облизала його  корова,

   І зробила молодцем!

3.Я сама розмалювала

   В чорний колір ковдру!

   Рудий кіт під нею спав -

   І смугастим тигром став!

Разом: 

Ми частівки вам співали,

І співали  від душі:

«А тепер пустіть до хати ,

Бо замерзли у нас лапи»

Тваринки. Заходьте до нас жити!

Звучить музика, Лисички забігають в теремок.

Ведуча. Ось і лисички-сестрички оселилися в хатинці! До чого ж всім звірятками весело! Хто пісні співає, Хто кашку варить , хто пироги пече, хто підмітає підлогу... Усім справ вистачає!

А на вулиці мороз , вітер завиває, хурделиця гуляє... Аж  ось до теремочку біжить вовчок - сірий бочок!

Звучить музична тема вовка.

Вовк.

Ой  зима, ой  зима,

Веселіш пори нема.

А мені одному

Тяжко жити самому,

Сховатися б кудись

І де ж це весь лісовий народ подівся?

Ой, чия ж то хата?

Хто в ній живе? (Стукає.)

Хто-хто в теремочку живе?

Хто-хто в невисокому живе?

Комарик.Я , комарик – пищарик!

Мишенята. Ми, мишки-шкряботушки!

Жабки. Ми, жабки-скрекотушки!

Півник. Я , півень – співунець,золотий гребінець!

Зайченята. Ми, зайчики-побігайки!

Лисички. Ми, лисички-сестрички!

Разом. А ти хто?

Вовк.

А я вовчок – сірий бочок , зубами клац- клац!

Пустіть мене до себе жити!

Тваринки. А що ти вмієш робити?

Вовк. Я вмію читати вірші! Хочете послухати?

Тваринки. Хочемо!

Вовк.

Вовка всі кругом бояться -

Кажуть, люблю я кусатись!

Ви не вірте в ці казки

І мене не бійтесь малюки!

Я не злий ,зовсім не злий,

А дуже добрий та забавний.

      Ну що сподобався мій віршик?

Тваринки. Сподобався! Заходь до нас жити!

Звучить музика, Вовк забігає в теремок.

Ведуча. Весело живуть звірі в хатинці! Але  знову якийсь  шумаж земля

    гуде ? Хто ж до нас пробирається? Ой, та це ведмедик-клишоногий!

    Пробудився серед зими, напевно голодно йому, напевно холодно йому

    одному у барлозі стало?

Звучить музична тема виходу ведмедя.

Ведмідь.

Я  медочку захотів

І шукати бджіл побрів.

А злі бджоли покусали

І мені медку не дали.

Ніс і вуха –все болить!

Ніби хто вогнем палить.

Не можу знайти спокою…

         Що таке?Теремок?

Ведмідь.

Хто в теремочку живе? (Стукає.)

Хто-хто в невисокому живе?

Комарик .Я Комарик – пищарик.

Мишенята. Ми, мишки-шкряботушки!

Жаби. Ми, жабки-скрекотушки!

Півник. Я, півень – співунець, золотий гребінець!

Зайченята. Ми, зайчики- побігайчики!

Лисички. Ми, лисички-сестрички!

Вовк. Я, вовчок – сірий бочок, зубами клац-клац!

Разом. А ти хто?

Ведмідь. А я ведмідь - танцівник! Пустіть мене до себе жити! (Тупає ногою.)

Вовк. А що ти вмієш робити?

Ведмідь. Я вмію танцювати, ось дивіться!

Виконується «Танець ведмедя».

Ведмідь. Сподобалась вам мій танець?

Тваринки. Сподобалася! Заходь до нас!

Звучить музика, Ведмідь входить в теремок.

Ведуча. Дружно всі живуть  в хатинці! Комарик - підлогу мете , мишки - кашку варять, жабки - пироги печуть, півник – сонечко зустрічає ,зайчики - спортом займаються, лисички - піснями веселять, вовк - вірші читає, а ведмідь- танцівник -  усіх танцем веселить! Ніхто нікого не ображає. Всі один одному допомагають і співають ось таку пісеньку!

Виконується «Пісенька друзів», слова Я. Акіма, музика Ст. Герчик.

Ведуча.

Ось і казочці кінець.

А хто слухав - молодець!

Ми вам казку показали,

А у казці розказали про міцну і справжню дружбу,

Де всі один одного поважають,

І один одному допомагають.

А артистами були – наші діти в казці ,

То ж  даруємо їм аплодисменти наші.

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
3 лютого 2019
Переглядів
6261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку