Тест. Аудіювання 4 клас І семестр

Про матеріал
Аудіювання 4 клас І семестр на допомогу вчителю літературного читання. " Рятівниця"
Перегляд файлу

D:\КАРТИНКИ\ШКОЛА\школьные рисунки\КНИГИ 2\книги 10.png                           Діагностувальна робота  з літературного читання

                        Аудіювання  №1

                                                             учня / учениці    4 – А класу

                                                                   Лісковецької гімназії

                                             ________________________________________________

Рисунок белки на ветке - картинка №10182 | Printonic.ru                           Послухай казку Анни Зайцевої  «Рятівниця».

  1. Познач  правильний варіант відповіді.

 

      1. Де жили білки?

 А    у лісі                      

 Б    у парку                   

 В    у зоопарку

      2. Чого намагалися навчити старі білки пустунку-білочку?

          А    підходити ближче до людей

          Б     гарно позувати для фотографій

          В    дотримуватися порядку

      3. Яку історію одного разу почула білочка?

А    що незабаром поблизу посадять дубовий гай

Б    що незабаром настане зима

В    що незабаром може загинути старий дуб

4. Хто розповів, як можна врятувати старий дуб?

А    відвідувачі парку

Б     тітонька Сова

В     сивий ворон

 

  1. Запиши, що, за переказом, знищило дубовий гай.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

3. Запиши, як авторка називає білочку.

Білочка    __________________________________________________________

 

 

4. Познач цифрами послідовність подій у тексті.

Одного разу білочка почула розповідь.

Білочка принесла знахідку до старого дуба.

Руденька бешкетниця вирішила допомогти старому дубові.

У великому місті був чудовий парк.

5. Допиши речення.

   Білочку називали пустункою, бо   ________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

       

 

Самооцінювання

                                             Познач  (Як тобі було виконувати завдання?)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бланк оцінювання

 діагностувальної  роботи з  літературного читання 

 

 

 

Характеристика результатів навчання

№ завдання

Рівень

результату

 

Уважно слухає

 

 

 

Виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань

 

 

 

Відповідає на запитання за змістом прослуханого.

1

 

 

Відновлює послідовність подій

4

 

 

Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює  причинно-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні  запитання

2, 3, 5

 

 

Оформлює охайно письмову роботу

 

 

Рятівниця

Рятівниця        У великому місті був чудовий парк, в якому жили спритні руденькі білочки. І була серед них одна пустунка, що все прагнула зробити по-своєму.
           І як не намагалися старі білки привчити її до порядку. Нічого у них не виходило. Руда пустунка постійно порушувала правила: вона охоче йшла до людей, дозволяла себе погладити і сфотографувати, і, звісно ж, не відмовлялася від смачного частування. А ще вона страшенно любила підслуховувати всілякі людські історії та годинами переповідати їх своїм подругам.
            Одного разу білочка почула від людей, що колись неподалік від міста був чудовий дубовий гай. В тіні розлогих крон залюбки бавились діти, а дорослі, немов зачаровані, насолоджувались співом птахів. Та якась невідома сила вигнала з гаю всіх його мешканців і винищила дерева. Залишився лише старий дуб, але й він може скоро загинути. І ніхто-ніхто не знає, як врятувати старого велетня, а разом з ним і весь дубовий гай.
           Руденька бешкетниця вирішила допомогти старому дубові. Вона розпитала всіх поважних білок, довго розмовляла з тітонькою совою, яка в цей час гостювала в парку, але як врятувати дуб ніхто не знав. Засмутилась білочка, сіла на вершечку ялини і вже ладна була розплакатися. Але раптом почула глухе «Кар!» Поряд з нею на ялині сидів сивий ворон. Він розповів білочці, що врятувати дуб може лише чарівний горіх-квіточка. Знайти його можна лише один раз на рік у день літнього сонцестояння, а сьогодні саме такий день.
           Білочка зраділа. У їхньому парку якраз ріс горіх. Вона кілька годин стрибала з гілки на гілку поки знайшла чарівний горіх. Білочка принесла знахідку до старого дуба, поклала горіх в ямку біля кореня, як вчив ворон. В ту ж мить дуб ожив, а разом з ним почав оживати й гай.
Ось так руда пустунка з міського парку врятувала дубовий гай.

 

 

docx
Додав(-ла)
Гурзан Оксана
Додано
30 листопада 2022
Переглядів
974
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку