Діагностувальна робота з літературного читання
Аудіювання №1
учня / учениці 4 – А класу
Лісковецької гімназії
________________________________________________
Послухай казку Анни Зайцевої «Рятівниця».
1. Де жили білки?
А у лісі
Б у парку
В у зоопарку
2. Чого намагалися навчити старі білки пустунку-білочку?
А підходити ближче до людей
Б гарно позувати для фотографій
В дотримуватися порядку
3. Яку історію одного разу почула білочка?
А що незабаром поблизу посадять дубовий гай
Б що незабаром настане зима
В що незабаром може загинути старий дуб
4. Хто розповів, як можна врятувати старий дуб?
А відвідувачі парку
Б тітонька Сова
В сивий ворон
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Запиши, як авторка називає білочку.
Білочка — __________________________________________________________
4. Познач цифрами послідовність подій у тексті.
Одного разу білочка почула розповідь.
Білочка принесла знахідку до старого дуба.
Руденька бешкетниця вирішила допомогти старому дубові.
У великому місті був чудовий парк.
5. Допиши речення.
Білочку називали пустункою, бо ________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання
Познач (Як тобі було виконувати завдання?)
Бланк оцінювання
діагностувальної роботи з літературного читання
|
Характеристика результатів навчання |
№ завдання |
Рівень результату |
|
Уважно слухає |
|
|
|
Виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань |
|
|
|
Відповідає на запитання за змістом прослуханого. |
1 |
|
|
Відновлює послідовність подій |
4 |
|
|
Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання |
2, 3, 5 |
|
|
Оформлює охайно письмову роботу |
|
|
Рятівниця
У великому місті був чудовий парк, в якому жили спритні руденькі білочки. І була серед них одна пустунка, що все прагнула зробити по-своєму.
І як не намагалися старі білки привчити її до порядку. Нічого у них не виходило. Руда пустунка постійно порушувала правила: вона охоче йшла до людей, дозволяла себе погладити і сфотографувати, і, звісно ж, не відмовлялася від смачного частування. А ще вона страшенно любила підслуховувати всілякі людські історії та годинами переповідати їх своїм подругам.
Одного разу білочка почула від людей, що колись неподалік від міста був чудовий дубовий гай. В тіні розлогих крон залюбки бавились діти, а дорослі, немов зачаровані, насолоджувались співом птахів. Та якась невідома сила вигнала з гаю всіх його мешканців і винищила дерева. Залишився лише старий дуб, але й він може скоро загинути. І ніхто-ніхто не знає, як врятувати старого велетня, а разом з ним і весь дубовий гай.
Руденька бешкетниця вирішила допомогти старому дубові. Вона розпитала всіх поважних білок, довго розмовляла з тітонькою совою, яка в цей час гостювала в парку, але як врятувати дуб ніхто не знав. Засмутилась білочка, сіла на вершечку ялини і вже ладна була розплакатися. Але раптом почула глухе «Кар!» Поряд з нею на ялині сидів сивий ворон. Він розповів білочці, що врятувати дуб може лише чарівний горіх-квіточка. Знайти його можна лише один раз на рік у день літнього сонцестояння, а сьогодні саме такий день.
Білочка зраділа. У їхньому парку якраз ріс горіх. Вона кілька годин стрибала з гілки на гілку поки знайшла чарівний горіх. Білочка принесла знахідку до старого дуба, поклала горіх в ямку біля кореня, як вчив ворон. В ту ж мить дуб ожив, а разом з ним почав оживати й гай.
Ось так руда пустунка з міського парку врятувала дубовий гай.