Контрольна робота у формі тесту для перевірки знань учнів з теми "Біологічні основи здорового способу життя". Два варіанти. 11 клас.
Олександра Качмар, вчитель біології
Дунаївський ЗЗСО І – ІІІ ступенів
Перемишлянської міської ради.
Тема «Біологічні основи здорового способу життя…»
І варіант
І рівень.
Виберіть правильну відповідь.
1. Стан благополуччя, що визначається впорядкованістю будови й функцій організму людини та ступенем біологічної адаптації до умов довкілля - це здоровʹя :
А) соціальне, Б) фізичне, В) інтелектуальне, Г) психічне.
2. Вкажіть складник здорового способу життя:
А) особиста гігієна, Б) ритмічність, В) памʹять, Г) адаптивність.
3. Вкажіть міцний алкогольний напій:
А) кумис, Б) віскі, В) пиво, Г) шампанське.
ІІ рівень.
1.Вкажіть речовини, що утворюються в організмі людини внаслідок перетворення алкоголю:
А) вода, Б) сахароза, В) ацетальдегід, Г) аміак.
2.Установіть відповідність :
А) нікотин 1 печінка
Б) тютюнокуріння 2 алкалоїди маку
В) етанол 3 кокаїн
Г) опіати 4 рак легень
5 ацетилхолінові рецептори
ІІІ рівень
Дайте визначення та наведіть приклади:
ІV рівень
1.Обґрунтуйте судження про необхідність вакцинації як заходу профілактики інфекційних захворювань людини.
11 клас Контрольна робота
Тема «Біологічні основи здорового способу життя…»
ІІ варіант
І рівень.
Виберіть правильну відповідь.
1. Стан благополуччя, що визначає ефективність взаємодії людини із соціальним середовищем - це здоровʹя :
А) соціальне, Б) фізичне, В) інтелектуальне, Г) психічне.
2. Вкажіть складник здорового способу життя:
А) самоорганізованість, Б) ритмічність, В) рухова активність, Г) відповідність.
3. Вкажіть середньоміцний алкогольний напій:
А) кумис, Б) віскі, В) пиво, Г) шампанське.
ІІ рівень.
1.Вкажіть речовини, що утворюються в організмі людини внаслідок перетворення алкоголю:
А) водень, Б) глюкоза, В) альдегід, Г) вуглекислий газ.
2.Установіть відповідність :
А) нікотин 1 тератоген
Б) тютюнокуріння 2 хронічна пневмонія
В) етанол 3 морфін
Г) опіоїди 4 дозозалежність
5 кокаїн
ІІІ рівень
Дайте визначення та наведіть приклади:
ІV рівень
1. Обґрунтуйте судження про необхідність глобального контролю за хворобами людини, тварин й рослин у сучасних умовах.