Тест для підготовки ЗНО

Про матеріал
Тест допоможе учням випускних класів підготуватися до ЗНО, а викладачам - перевірити знання
Перегляд файлу

Розробила Демченко Світлана Григорівна

Київський професійний ліцей транспорту

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Контрольна робота з української літератури проводиться  у формі тестування. Її мета - перевірити відповідність знань, умінь і навичок здобувачів освіти (учнів 3 курсу)програмовим вимогам і оцінити рівень їх на­вчальних досягнень з таких тем предмета, як: «Українська література 20-30х років», «Розстріляне відродження», «Українська література за межами України», «Літературне «шістдесятництво»», «Літературо початку ХХ століття».

Завдання вимірюють рівень засвоєння програмо­вого матеріалу й сформованість в учнів таких когнітивних рівнів, як знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез і оцінювання. Контрольною роботою передбачено оцінити опанування здобувачами освіти змістових ліній, визна­чених програмою: зміст й аналіз художніх творів, літературний процес, відомості з теорії літератури.

Кожен тест складається з 18 завдань різної форми.

  1. Завдання 1 - 15 з вибором однієї правильної відповіді. До кожного із завдань подано чотири  варіанти відповіді, з яких лише один правильний.
  2. У завданнях 16 - 17 необхідно встановити відповідність між лівою та правою колонками.
  3. Завдання 18 вимагає аналізу художнього твору за поданим планом.

 

Схема оцінювання завдань тесту

Завдання 1 - 15  з вибором однієї правильної відповіді -  0 або 1 бал.

Завдання  16  - 17 на встановлення правильної відповідності - 0, 1, 2, 3 або 4 бали (кожна правильно визначена логічна пара 1 бал).

Завдання  18 на аналіз твору -   0, 1, 2 або 3 бали.

Максимальна кількість набраних балів – 25.

 

 

Схема переведення тестових балів  у 12-бальну шкалу оцінювання

 

Тестові бали

12-бальна шкала

0 – 4

1

5 – 6

2

7 – 9

3

10 – 11

4

12

5

13 – 15

6

16 – 17

7

18 – 19

8

20 – 21

9

22 – 23

10

24

11

25

12


ВАРІАНТ 1

 

Завдання 1-15 мають по 4 або 5 варіантів відповідей, із яких лише ОДНА ПРАВИЛЬНА

 

1. В українській літературі 1920-1930-х років активізувалися проблеми

А    природи і людини, екології

Б     землі і волі, прав селянства

В     митця і свободи, свободи творчості

Г     сім’ї та шлюбу, кохання

2. Микола Хвильовий належав до літературного угруповання

А   «Молодняк»

Б    ВАПЛІТЕ

В    МАРС

Г    «Плуг»

3. В. Підмогильний був членом літературної організації

А   ВАПЛІТЕ

Б   Лангка

В   ВУСПП

Г   Гарт

4. Виступав проти «масовізму», «червоного просвітянства», закликав орієнтуватися на «психологічну Європу»

А   М. Куліш

Б    Ю. Яновський

В    О. Вишня

Г    М. Хвильовий

Д    О. Довженко

5. Думка про те, що секрет творчості – це «повна душа болю», належать

А   Л. Костенко

Б    О. Гончару

В    Г. Тютюннику

Г    В. Стусу

Д    Б-І. Антоничу

6. Прочитайте уривок:

– Далека красо моя! Щасливий я, що народився на твоєму березі, що пив у незабутні роки твою м’яку, веселу, сиву воду, що лічив у тобі зорі на перекинутому небі, що й  досі, дивлячись часом униз, не втратив щастя бачити оті зорі навіть у буденних калюжах на життєвих шляхах.

Так зізнавався в любові краєві свого дитинства автор твору

А   «Тигролови»

Б    «Мати»

В    «Зачарована Десна»

Г    «Місто»

Д    «Україна в огні»

7. «Сонячні кларнети» – перша збірка поезій

А    О. Теліги

Б     П. Тичини

В     Є. Плужника

Г     М. Рильського

Д     В. Сосюри

8. Іван Драч відомий як

А    поет, художник, актор, перекладач

Б     поет, перекладач, кіносценарист, громадський діяч

В    поет, прозаїк, драматург, кінорежисер

Г     поет, публіцист, актор, драматург

Д    поет, скульптор, архітектор, літературний критик

 

9. Вірш «Як добре те, що смерті не боюсь я» за жанром

А    послання

Б     притча

В    елегія

Г     медитація

Д    думка

10. Укажіть жанр твору «Маруся Чурай»

А    історична поема

Б    романтична балада

В    історико-філософський соціально-психологічний роман у віршах

Г    історична повість

Д    філософський роман

11. За жанром твір О. Довженка «Україна в огні»

А    нарис

Б    новела

В    повість

Г    оповідання

Д    кіноповість

12. Заклик любити, оберігати, возвеличувати рідну Україну – головний мотив поезії

А    «Сучасникам»

Б    «Арфами, арфами»

В    «Слово про рідну матір»

Г    «Любіть Україну»

Д    «Земна Мадонна»

13. «Міщанство та українізація» – це тема твору

А   «Вершники»

Б    «Мина Мазайло»

В    «Я (Романтика)»

Г    «Україна в огні»

Д    «Зачарована Десна»

14. Прочитайте уривок із романа І. Багряного «Тигролови»:

Вирячивши огненні очі, дихаючи полум’ям і димом, потрясаючи ревом пустелі і нетра, і вогнянним слідом замітаючи слід, летів дракон.

Цими словами описано

А   потяг, що віз українську молодь на будівництво нової залізниці

Б    потяг, що віз розманірену, вгодовану публіку на заробітки

В    потяг, що віз українців-переселенців до Зеленого Клину

Г     потяг, що віз в’язнів до місць заслання

Д    марення Григорія Многогрішного

15. Представниками «празької школи» є

А    М. Рильський, М. Зеров

Б    О. Ольжич, О. Теліга

В    В. Стефаник, П. Тичина

Г    У. Самчук, Ю. Яновський

Д    В. Барка, Т. Осьмачка

 

Завдання 16-17 мають на меті встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ.

 

16.Установіть відповідність між цитатами та творами, з яких їх узято

1. «І раптом побачив сонце, / Красиве                       А  «Балада про соняшник»

засмагле сонце.../ що їхало на велосипеді

2. «Я знаю, що дід та баба – це коли є онуки, /         Б   «Задивляюсь у твої зіниці»

а в них сусідські діти шовковицю їдять»

3. «Народе мій, до тебе я ще верну /                           В   «Як добре те, що смерті не

і в смерті обернуся до життя»                                             боюсь я»

4. «Хай мовчать Америки й Росії, / коли                    Г    «Українське альфреско»

я з тобою говорю»

17. Установіть відповідність між назвою твору та поетичними рядками з нього

1. «Арфами, арфами»                                     А    «Сміються й плачуть солов’ї

                                                                                   і б’ють піснями в груди…»

2. «Слово про рідну матір»                            Б     «Буде бій Вогнянний!

                                                                                   Сміх буде, плач буде...»

3. «Любіть Україну»                                       В     «Для нас вона в світі єдина, одна

                                                                                    в просторів солодкому чарі...»

4. «Сучасникам»                                             Г      «Благословенна в болях ран

                                                                                      Степів широчина – бездонна...»

                                                                          Д      «Не треба слів! Хай буде тільки діло!

                                                                                     Його роби – спокійний і суворий...»

 

Завдання відкритої форми

 

18. Проаналізуйте поезію «Задивляюсь у твої зіниці» за планом:

1. Назвіть автора та жанр твору.

2. Визначте тему та ідею.

3. Запишіть проблеми.

 

doc
До підручника
Українська література (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Авраменко О.М., Пахаренко В.І., Мовчан Р.В.)
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
4674
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку