Тест дає змогу визначити не лише рівень знань кожного з учнів, а й систематичність його знань.Тестування дозволяє контролювати навчальний процес на кожному занятті, індивідуалізувати підхід до кожного учня.
Тест до оповідання
Володимира Дрозда “Білий кінь Шептало”
1. Епіграфом до твору В. Дрозд обрав слова:
А Е. Ремарка;
Б Р. Рільке;
В О. Пушкіна;
Г П. Загребельного.
2. Якої шкоди завдав підпасок коню?
А Поранив ногу;
Б вибив око;
В поранив шкіру на спині;
Г обпік худобу.
3. Робота, яку недолюблював виконувати білий кінь:
А перевозити гній;
Б орати поле;
В їздити до міста;
Г катати малий дітей у святкові дні.
4. Якого кольору був Шептало, коли повернувся додому після вільної прогулянки?
А Сірого;
Б білого;
В вороного;
Г чорного.
5. За Шепталову сваволю Степан називав його:
А ледачим зіллям;
Б старою клячею;
В лиходієм;
Г хитрим стрибунцем.
6. Мати білого коня працювала у:
А селян, обробляючи землю;
Б цирку, розважаючи публіку;
В фермера;
Г лісника.
7. Вирвавшись на волю, кінь Шептало побіг:
А до лісу;
Б понад берегом річки, по мілині;
В вздовж проїжджої частини дороги;
Г додому.
8. Стукіт копит коня порівнювався із:
А гуркотом на небі;
Б рухом поїзда по залізничній колії;
В звуком дятла, який перебував на стовбурі дерева;
Г музичним тактом.
9. Предки Шептала:
А були спортивними конями;
Б виступали в цирку;
В возили конів;
Г брали участь у військових подіях.
10. На думку Шептала, головне, що дано білим коням, так це:
А спритність;
Б кмітливість;
В розум;
Г вміння поводитися з людиною.
11. Як білий кінь охарактеризував сам себе? Він був:
А брикливим і жорстоким;
Б байдужим до всього;
В принциповим і водночас відповідальним;
Г покірним і роботящим.
12. Про що розповідала мати Шепталу, коли той був малим?
А Важке коняче життя;
Б дідів і прадідів;
В майбутню його красу, силу і велич;
Г необхідність якісного харчування.
1