Тест до уроку з інтегрованого курсу "Досліджуємо історію і суспільство" для 5 класу НУШ за темою "Чому і для чого створені заповідники".

Про матеріал

Перевірочний тест створено за матеріалом підручника інтегрованого курсу для 5 класу НУШ О.Пометун, Ю.Малієнко, Т.Ремех "Досліджуємо історію і суспільство", Київ, "Освіта", 2022 р.Тест, який складається із завдань з вибором однієї й декількох правильних відповідей, на встановлення логічних пар та містить ілюстрації, допоможе узагальнити знання учнів.

Перегляд файлу

Обрати одну правильну відповідь.

1. Скільки природних заповідників та національних парків створено в світі? (0.5б)

а) 300;  б) 3 тис.;  в) 2,5 тис.;  г) 11 тис.

 

2. Обери з переліку історико-культурний заповідник: ( 0.5б)

а) Кінбурнська коса в Миколаївській області;

б) Маріїнський палац;

в) Карпатський в м. Яремча;

г) "Гетьманська столиця" в м. Батурин.

 

3. Мета створення природних заповідників: (0.5б)

а) задля вивчення історичної спадщини;

б) щоб краще знати історію рідного краю;

в) для збереження флори і фауни, що знаходяться під охороною держави;

г) з метою розвитку туризма.

 

4. Країна, яка має найбільшу територію заповідників та національних парків: (0.5б)

а) США;  б) Японія;  в) Англія;  г) Швейцарія.

 

5. Оберіть заповідник, зображений на українській гривні: ( 0.5)

а) Національний заповідник «Херсонес Таврійський»;   

б) Національний заповідник «Давній Галич»;

в) Національний історико-археологічний заповідник «Ольвія»;

г) Національний історико-етнографічний «Переяслав».

 

6. Цей об'єкт, що знаходиться в Умані, визнано одним із семи чудес України: (0.5б)

а) "Качанівка";  б) "Софіївка";  в) Бахчисарайський палац;  г) "Синевир".

 

7. Природні заповідники та національні парки в Україні займаюь площу: (0.5б)

а) 18%;  б) 19%;  в) 16%;  г) 6,3%.

 

8. Зображення Богоматері у вигляді Оранти (мозаїка) знаходиться в заповіднику: (1б)

а) "Херсонес Таврійський";

б) "Софія Київська";

в) Києво-Печерський заповідник;

г) Золоті ворота в Києві.

 

9. Добери ілюстрацію єдиної садиби в Україні, що збереглася в поєднанні паркової та архітектурної частин: (1б)

а)          б)                                                                                         

 

в)            г)                                                                            

 

Обрати декілька правильних відповідей.

10. До Списку всесвітньої спадщини ЮНЕСКО внесено: (дві правильні відповіді - 1б)

а) Національний заповідник «Софія Київська»;

б) Історико-архітектурний Святогірський заповідник;

в) Національний Києво-Печерський історико-культурний заповідник;

г) Національний історико-меморіальний заповідник "Поле Берестецької битви".

 

11. Найбільше шкодить природним заповідникам: (дві правильні відповіді - 1б)

а) вирубування лісу;

б) заготівля сіна для годування тварин, які мешкають у заповіднику;

в) збір (здобич) рослин для наукових досліджень;

г) масове відвідування заповідників.

 

 

12. Обери факти, що свідчать про доброчинну діяльність Василя Тарновського: (три правильні відповіді - 1.5б)

а) вивчав історію українського права;

б) пожертвував чималі кошти на спорудження пам'ятників Б.Хмельницькому та І.Котляревському;

в) захоплювався козацькою добою;

г) був громадським і культурним діячем;

д) утримував Качанівську школу і в ній викладав;

ж) заповів колекцію з 758 малюнків та рукописів Т. Шевченка місту Чернігову.

 

Встановити відповідність (логічні пари).

13. Встановіть співвідношення між поняттями та їхнім визначенням:

1) заповідник;  2) палац; 3) храм; 4) замок;

а) споруда, що поєднувала житлові та оборонні будівлі;  б) культова споруда для релігійних обрядів та свят;  в) унікальна пам’ятка, створена з науковою метою;  г) пам'ятка архітектури, велика парадна будівля;  д) укріплена споруда військового призначення. (Баллов: 1)

1. 1),б); 2), д); 3),в); 4),а);

2. 1),в); 2),г); 3),б); 4),а);

3. 1),д); 2),а); 3),б); 4),в);

4. 1),г); 2),б); 3),д); 4),а).

 

14. Доберіть характеристики до світлин та створіть логічні пари: (1б)

а) одне з водоймищ парку називають «морем, що зачаровує»;  б) дивовижне поєднання садово-паркового мистецтва та інженерної думки;  в) відвідувачів вражають гроти, альтанки і фонтани; г) тут багато скульптур давньогрецьких богів і муз.

1. 1),б); 2), в); 3),а); 5),г);

2. 1),в); 2),г); 3),а); 4),б);

3. 1),г); 2),а); 4),в); 5),б);

4. 1),г); 2),в); 3),б); 4),а).

 

docx
Додано
12 липня 2023
Переглядів
193
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку