Тест на тему : «Друга світова війна в європейській поезії (К.І.Ґалчинський. «Лист із полону», «Пісня про солдатів з Вестерплятте». А. Марґул-Шпербер. «Про назву концтабору Бухенвальд». І. Вайсґлас. «Круки»)». Учень (учениця): знає основні відомості про життя і творчість поетів; виразно читає твори (фрагменти або цілісно), виявляє емоційне враження від прочитаного, пояснює своє ставлення; виявляє історичну основу прочитаних творів; висловлює власне судження щодо подій і образів, підтверджує свою думку цитатами з тексту; переказує текст (у частинах або цілісно) з виявленням особливостей ліричного сюжету; характеризує образи персонажів, виявляє в них ключові риси, національний і загальнолюдський зміст; вирізняє у прочитаних текстах художні засоби створення образів персонажів, установлює функції засобів образотворення; характеризує образ автора і засоби вираження авторської позиції; визначає види і функції пейзажу в прочитаних творах (розкриття образів, національного колориту, авторської позиції, ідеї); дає визначення поняття «художній час», пояснює його відмінність від хронологічного часу; виокремлює епізоди текстів, де відбувається зміщення лінійного часу, відхід автора від хронологічної послідовності у викладі подій, пояснює значення цього прийому; дає визначення поняття «художній простір», установлює особливості художнього простору в прочитаних творах; висловлює враження про ліричні твори про Другу світову війну.
.
«На Урок» ПІБ:
Клас:
Друга світова війна в європейській поезії
(К.І.Ґалчинський. «Лист із полону», «Пісня Дата:
про солдатів з Вестерплятте». А. МарґулШпербер. «Про назву концтабору Бухенвальд». І. Вайсґлас. «Круки») |
|
У польській поезії символом цілої епохи є ім’я
б) І. Вайсґласа
К. І. Ґалчинський дуже любив музику, тому через усю його творчість проходить образ
б) пісні
г) волинки
Вірш «Пісня про солдатів з Вестерплятте» написаний у формі
б) пісні
г) поеми
е) оди
Яку стилістичну фігуру поетичного мовлення задля емоційно-смислового увиразнення використовує автор в рядках: "пішли солдати", "боліли рани", "стояли в Гданську ми", "в даль бездонну", "не згаять час чудесний", "подмуть вітри"
б) повтор
г) інверсія
За допомогою яких художніх засобів утверджується невидимий зв’язок ліричного героя та його коханої у вірші "Лист із полону"
б) інверсія
г) риторичне звертання
б) возвеличення солдатського подвигу
|
ідеології, що стали трагедією людства |
захисників від нацистських загарбників |
в) возвеличення щирого почуття кохання та його життєдайної сили |
|
Назва концтабору Бухенвальд означає
а) єврейський табірб) експериментальний табір
в) букові лісиг) табір смерті
8.
Основна думка вірша “Про назву концтабору Бухенвальд" Альфреда Марґула-Шпербера втілена у рядках
а) О лютий час, що сон дитячий стер б) Давно було це: килим з ніжних трав,
І кожен спомин взяв у колію!.. Ліс буковий, так пам’ятний мені…
Коли я чую слово це тепер – Хлопчиськом на поляні я лежав, Не можу юність згадувать свою. Пливли біляві хмари в вишині.
в) Бо в спомини мої вповза кошмар, Який виймає серце із грудей:
А чи оте біляве пасмо хмар
Було не димом спалених людей?
Визначте символічне значення міста Веймар у вірші «Про назву концтабору Бухенвальд»
а) трагічне співіснування гуманістичної б) сувора "виправна колонія для не
культурної традиції та гідних жити в нацистській державі" антигуманістичної політики в самому серці Німеччини
в) символ національної культури, один з найважливіших культурних осередків
Німеччини
Наскрізна тема творчості Іммануеля Вайсґласа
а) зображення неповторності кожної
людини
б) спомини про концтабір Бухенвальд та
гіркі страждання
в) трагедія Голокосту, яку він особисто пережив у Трансністрії
б) провісник, пророк з миру духів
г) символ мудрості, справедливості
б) ліричний герой говорить від імені багатьох людей на землі
особи
1. в (1 балів) |
2. в (1 балів) |
3. б (1 балів) |
4. г (1 балів) |
5. а г (1 балів) |
6. в (1 балів) |
7. в (1 балів) |
8. в (1 балів) |
9. а в (1 балів) |
10. в (1 балів) |
11. в (1 балів) |
12. б (1 балів) |