Тест на тему: «Друга світова війна в європейській поезії (К.І.Ґалчинський, А. Марґул-Шпербер, І. Вайсґлас)»

Про матеріал

Тест на тему : «Друга світова війна в європейській поезії (К.І.Ґалчинський. «Лист із полону», «Пісня про солдатів з Вестерплятте». А. Марґул-Шпербер. «Про назву концтабору Бухенвальд». І. Вайсґлас. «Круки»)». Учень (учениця): знає основні відомості про життя і творчість поетів; виразно читає твори (фрагменти або цілісно), виявляє емоційне враження від прочитаного, пояснює своє ставлення; виявляє історичну основу прочитаних творів; висловлює власне судження щодо подій і образів, підтверджує свою думку цитатами з тексту; переказує текст (у частинах або цілісно) з виявленням особливостей ліричного сюжету; характеризує образи персонажів, виявляє в них ключові риси, національний і загальнолюдський зміст; вирізняє у прочитаних текстах художні засоби створення образів персонажів, установлює функції засобів образотворення; характеризує образ автора і засоби вираження авторської позиції; визначає види і функції пейзажу в прочитаних творах (розкриття образів, національного колориту, авторської позиції, ідеї); дає визначення поняття «художній час», пояснює його відмінність від хронологічного часу; виокремлює епізоди текстів, де відбувається зміщення лінійного часу, відхід автора від хронологічної послідовності у викладі подій, пояснює значення цього прийому; дає визначення поняття «художній простір», установлює особливості художнього простору в прочитаних творах; висловлює враження про ліричні твори про Другу світову війну.

.

Перегляд файлу

image«На Урок»                                     ПІБ:

Клас:

Друга світова війна в європейській поезії

(К.І.Ґалчинський. «Лист із полону», «Пісня                   Дата:

про солдатів з Вестерплятте». А. МарґулШпербер. «Про назву концтабору

Бухенвальд». І. Вайсґлас. «Круки»)

 

imageimageimageУ польській поезії символом цілої епохи є ім’я

                                                                                                                   image      б) І. Вайсґласа

 К. І. Ґалчинський дуже любив музику, тому через усю його творчість проходить образ

б) пісні

г) волинки

Вірш «Пісня про солдатів з Вестерплятте» написаний у формі

б) пісні

г) поеми

е) оди

Яку стилістичну фігуру поетичного мовлення задля емоційно-смислового увиразнення використовує автор в рядках: "пішли солдати", "боліли рани", "стояли в Гданську ми", "в даль бездонну", "не згаять час чудесний", "подмуть вітри"

imageб) повтор

г) інверсія

За допомогою яких художніх засобів утверджується невидимий зв’язок ліричного героя та його коханої у вірші "Лист із полону"

imageб) інверсія

г) риторичне звертання

                                                                                                                   image              б) возвеличення солдатського подвигу

 

ідеології, що стали трагедією людства

захисників від нацистських загарбників

image

в) возвеличення щирого почуття кохання та його життєдайної сили

 

image

Назва концтабору Бухенвальд означає

imageimageа) єврейський табірб) експериментальний табір

в) букові лісиг) табір смерті

8.

image

Основна думка вірша “Про назву концтабору Бухенвальд" Альфреда Марґула-Шпербера втілена у рядках

image          а) О лютий час, що сон дитячий стер                  image             б) Давно було це: килим з ніжних трав,

                       І кожен спомин взяв у колію!..                                                 Ліс буковий, так пам’ятний мені…

Коли я чую слово це тепер –               Хлопчиськом на поляні я лежав, Не можу юність згадувать свою.                Пливли біляві хмари в вишині.

image           в) Бо в спомини мої вповза кошмар, Який виймає серце із грудей:

А чи оте біляве пасмо хмар

Було не димом спалених людей?

image

Визначте символічне значення міста Веймар у вірші «Про назву концтабору Бухенвальд»

image             а) трагічне співіснування гуманістичної image               б) сувора "виправна колонія для не

культурної традиції та             гідних жити в нацистській державі" антигуманістичної політики в самому серці Німеччини


image в) символ національної культури, один з найважливіших культурних осередків

Німеччини

image

Наскрізна тема творчості Іммануеля Вайсґласа

image         а) зображення неповторності кожної                image

людини

б) спомини про концтабір Бухенвальд та

гіркі страждання


image           в) трагедія Голокосту, яку він особисто пережив у Трансністрії

imageб) провісник, пророк з миру духів

г) символ мудрості, справедливості

б) ліричний герой говорить від імені багатьох людей на землі

особи

Ключ до тесту

1. в (1 балів)

2. в (1 балів)

3. б (1 балів)

4. г (1 балів)

5. а г (1 балів)

6. в (1 балів)

7. в (1 балів)

8. в (1 балів)

9. а в (1 балів)

10. в (1 балів)

11. в (1 балів)

12. б (1 балів)

 

pdf
Додано
12 листопада 2022
Переглядів
1827
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку