Тест " Етика людських взаємин у світлі Христового вчення"

Про матеріал

Даний тест може бути використаний учителем ОХЕ в 6 класі для перевірки знань учнів з теми " Етика людських взаємин у світлі Христового вчення" на уроці узагальнення

Перегляд файлу

Узагальнюючий урок

 «Етика людських взаємин у світлі Христового вчення»

 

1.Доповніть ключовий вірш: "Випереджайте один одного..."

 

А) пошаною                                                          Б) любов'ю

 

В)знаннями                                                          Г) піклуванням

 

2. Що зробить пастух, коли одна вівця зі ста заблудить?

 

А) Покине 99 овець у горах і піде шукати заблудлу

 

 Б) Не зверне на це уваги, бо 99- більше, ніж одна вівця, вона не варта його уваги

 

3. Ісус пояснив людям, як Він любить їх, як боронить від тих, хто веде на злу дорогу

 

А) Притчею про загублену вівцю                                 Б) Притчею про милосердного         

                                                                                              самарянина

 

 В) Притчею про блудного сина                                    Г) Притчею про зерно гірчиці

 

4. Жаль до ближнього, прагнення підтримати його і допомогти- це

 

А) співчуття                                                                       Б) милосердя

  

В) повага                                                                            Г)  пошана

 

5. Притча про милосердного самарянина вчить нас

 

А) любити одне одного

 

Б) допомагати не заплутатися у власних гріхах, іти праведною дорогою до

 

Господа і до власного духовного вдосконалення

 

 В) пробачати інших

 

 Г) розуміти, що маленька доброчинність може породжувати велике добро

 

 

 

6. Хто змилосердився над побитим чоловіком ?

 

А) Самарянин                                     Б) Священник

 

 В) Левіт                                               Г) Ніхто

 

7. Пробачення- це

 

 А)  добровільна відмова від образи на людину

 

 Б) добровільна відмова від особистої справедливої помсти в думках, словах і діях 

 

 В) хворобливе прагнення привернути до себе увагу, будь-якою ціною викликати захоплення своєю особою

 

 Г) жаль до ближнього, прагнення підтримати його і допомогти

 

8. Скільки разів заповідав Ісус Христос апостолові Петру пробачати кривдників?

 

А) До сімдесяти разів по сім                                      Б) До семи раз

 

В) До сімдесяти разів                                                   Г) До десяти разів

 

9. Якою була реакція старшого брата на те, як батько зустрів блудного сина?

 

А) Образився на батька                                              Б) Радів з приводу прощення               

                                                                                         

                                                                                          брата

 

 В) Пішов з дому                                                            Г) Теж пробачив братові

 

10. Царство небесне подібне до

 

А) гірчичного зерна                                                      Б) пшеничного зерна

 

В) ячмінного зерна                                                       Г) гречаного зерна

 

11. Оберіть продовження правила, яке проголосив Ісус Христос у Нагірній проповіді : "І як бажаєте, щоб вам люди чинили,

 

 А) так само чиніть їм і ви                                           Б) так і їм не чиніть"

 

 В) так і їм робіть"                                                          Г) так само і їм чиніть"

 

12. Чому був спокійний учитель в оповіданні "Горбатенька"?

 

 А) Клас витримав іспит на людяність                     Б) Клас витримав іспит на повагу

 

 В) Клас витримав іспит з математики                    Г)  Клас витримав іспит на

                                                                                          співчуття

 

docx
Пов’язані теми
Етика, Матеріали до уроків
Додано
31 березня 2022
Переглядів
578
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку