Тест
«Галатея, або Попелюшка:історія «фантастичного міжкласового стрибка»
1. Поширена жанрова форма драматургії ХХ ст., у якій основний драматичний конфлікт ґрунтується на дискусії, а його розв’язання зазвичай полягає в перемозі одного з протилежних поглядів на проблему, порушену в п’єсі:
а) нова драма;
б) соціально – психологічна драма;
в) інтелектуальна драма.
2. Зміст назви драми Б.Шоу «Пігмаліон» пов'язаний з творами міфології:
а) давньоримської;
б) давньогрецької;
б) давньослов’янської.
3. За прадавніх часів цар Кіпру Пігмаліон на дозвіллі полюбляв займатися:
а) архітектурою;
б) скульптурою;
в) живописом.
4. Як звали богиню, що оживила статую:
а) Венера;
б) Афродіта;
в) Аврора.
5. Ким працювала Еліза Дулітл:
а) поштаркою;
б) квіткаркою;
в) гувернанткою.
6. Один з головних героїв п’єси «Пігмаліон» Генрі Хігінс:
а) викладач;
б) професор;
в) академік.
7. Інтелектуальна драма Хігінса починається і завершується:
а) успіхом;
б) парадоксом;
в) поразкою.
8. Досконале володіння рідною мовою, на думку Бернарда Шоу:
а) радість;
б) щастя;
в) успіх.
9. На погляд українського перекладача М.Павлова, «Пігмаліон» - п’єса
здебільшого про:
а) фонетику й графіку;
б) фонетику й лексику;
в) граматику й фонетику.
10. Як називався мюзикл Фредеріка Лоу за п’єсою «Пігмаліон»:
а) «Моя прекрасна леді»;
б) «Моя чарівна леді»;
в) «Квіти від Лізи».
11. Фільм-мюзикл американського режисера Джорджа К’юкора «Моя чарівна леді», створений на основі п’єси «Пігмаліон» здобув премій «Оскар»:
а) 8;
б) 6;
в) 4.
12. У драматургії початку ХХст., попередником Бернарда Шоу був:
а) Генріх Ібсен;
б) Антон Чехов;
в) Микола Гоголь.