Тест "Інформатика 9 клас. Контроль навчальних досягнень учнів. Розв'язування компетентнісних задач".
Розв’язування компетентнісних задач.
1. Які задачі називають компетентнісними?
а) задачі з інформатики, які призначені для формування в людини вміння використовувати набуті знання на практиці;
б) їрозв’язок полягає у вирішенні деякої життєвої проблеми із застосуванням знань, умінь та навичок, отриманих на уроках з різних предметів;
в) задачі з різних галузей діяльності людини, які призначені для формування в людини вміння використовувати набуті знання на практиці;
г) їх розв’язок полягає у вирішенні деякої життєвої проблеми із застосуванням знань, умінь та навичок, отриманих на уроках з інформатики;
2. Вкажіть етапи розв'язання компетентнісних задач.
а) постановка задачі; б) вибір теми; в) пошук інформації; г) аналіз результатів;
3. Скільки етапів передбачає розв'язування компетентнісних задач?
а) 5; б) 6; в) 7; г) 8;
4. Компетентність - це..
а) поінфомованість; б) авторитетність; в) діяльність; г) вимога;
5. З яких етапів складається процес розв'язування компетентнісних задач?
а) змістовний аналіз формулювання задачі; б) захист задачі;
в) пошук інформаційних матеріалів ; г) побудова інформаційної моделі задачі ;
д) складання плану задачі; е) вибір засобів опрацювання даних;
ж) опрацювання даних; з) подання результатів розв'язування задачі;
6. Компетентнісні задачі за способом узагальнення поділяють на...
а) фундаментальні; б) логічні; в) предметні; г) групові;
7. У якому програмному середовищі можна ефективно реалізувати математичну модель розрахункової задачі?
а) графічні редактори; б) електронні таблиці; в) редактори презентацій; г) текстові редактори;
8. На якому з етапів розв’язування компетентнісної задачі виділяють у формулюванні деталі завдання та вказані початкові дані, визначають потребу в інших даних, потрібних для розв’язання задачі, окреслюють, що буде вважатися кінцевим результатом?
а) побудова інформаційної моделі задачі; б) пошук інформаційних матеріалів;
в) змістовний аналіз формулювання задачі; г) вибір засобів опрацювання даних;
д) опрацювання даних; е) подання результатів розв'язування задачі;
9. Назвіть джерела, де можна знайти необхідні відомості для розв'язування компетентнісної задачі?
а) енциклопедія; б) підручник; в) сусід; г) Інтернет; д) довідник; е) зошит;
ж) газета, журнал;
10. Що включає етап "Побудова інформаційної моделі задачі"?
а) скласти план та опис розв'язування задачі; б) накреслити схему задачі ;
в) визначити послідовність дій, що приведуть до виконання поставленого завдання;
г) підібрати засоби для вирішення поставленої проблеми;
11. Назвіть перший етап розв'язування компетентнісних задач.
а) знайти необхідні відомості; б) побудувати інформаційну модель;
в) виконати змістовний аналіз формулювання задачі;
12. Подати результати розв’язування задачі відповідно до аудиторії означає.
а) створити презентацію, у якій відображаються результати розв’язування задачі;
б) розробити підсумковий документ, у якому відображається хід і результати розв’язування задачі, та презентувати його визначеній аудиторії;
в) розробити підсумковий документ, у якому відображаються результати розв’язування задачі;
г) створити презентацію, у якій відображається хід і результати розв’язування задачі, та презентувати її визначеній аудиторії;