Завдання контрольних робіт з основ здоров'я для учнів 5-х класів складені до розділів "Психічна і духовна складові здоров'я" та "Соціальна складова здоров'я".
Учням пропонуються завдання 4-х типів:
І. Встанови відповідність;
ІІ. Вибери з переліку (Закінчи речення);
ІІІ . Познач правильні твердження ( + ), а неправильні ( - );
ІV. Склади схему «Шляхи інфікування ВІЛ» (Заповни схему).
Контроль. Розділ 2. Психічна і духовна складові здоров’я. 5клас.
І. Встанови відповідність
10. Організованість у навчанні
|
А. Розум, здатність людини мислити.
Б. Уміння тримати в порядку своє робоче місце, розподіляти і берегти час, планувати й контролювати свої дії.
В. Виразні рухи частин тіла людини.
Г. Люб’язні, приємні слова, похвала.
Д. Терпимість до думок, переконань інших.
Ж. Виразні рухи м’язів обличчя людини відповідно до її почуттів чи настрою.
З. Надзвичайний, рідкісний.
Е. Ігри для спортсменів з обмеженими можливостями, що проводяться паралельно з Олімпійськими іграми.
Є. Здатність зберігати і відтворювати інформацію.
К. Дуже майстерно, творчо.
|
ІІ. Вибери з переліку риси, притаманні милосердним людям.
Чуйність, егоїзм, доброта, терпимість, доброзичливість,щедрість, безкорисливість, порядність, гордовитість, совісність, самолюбство, упертість, щирість, пихатість, зверхність, чесність, гідність, заздрість, боягузтво, шанобливість,делікатність.
ІІІ. Закінчи речення
ІV. Заповни схему
Схема. Типи сприйняття інформації.
Контроль. Розділ 4. Соціальна складова здоров’я. 5клас.
Тема 1. Соціальне благополуччя.
І. Встанови відповідність
|
|
ІІ. Вибери з переліку:
розправлені плечі, стиснуті кулаки, жалісний погляд, руки в боки, доброзичлива манера спілкування,вільна хода, насуплені брови, пронизливий погляд.
не розкриває таємницю,намовляє проти когось, із ним цікаво, має хороші іграшки, готовий вислухати,міняє друзів, дружить заради власної зручності, готовий захистити.
ІІІ. Познач правильні твердження ( + ), а неправильні ( - ).
ІV. Склади схему «Шляхи інфікування ВІЛ».