Тестові завдання для педагогів
«Музика у повсякденному житті дошкільнят»
Оберіть правильну відповідь:
1. Провідною формою музичної діяльності дошкільнят є:
а) музично-дидактичні ігри;
б) музичне заняття;
в) індивідуальне виконання завдань в умовах групових занять.
2. На музичних заняттях дитина знаходиться у центрі уваги:
а) музичного керівника;
б) вихователя;
в) музичного керівника і вихователя.
3. Емоційна вершина музичного заняття в дошкільному закладі:
а) слухання музики;
б) музична гра;
в) співи.
4. Що в першу чергу повинен враховувати музичний керівник на заняттях з дітьми дошкільного віку:
а) музичні здібності;
б) вікові особливості;
в) музичний репертуар;
г) зміст навчання співу?
5. Провідною музичною діяльністю на заняттях є:
а) спів;
б) слухання;
в) танці;
г) музично-ритмічні рухи;
д) музично-дидактичні ігри.
6. Гру на дитячих музичних інструментах можна починати впроваджувати:
а) у другій молодшій групі;
б) у середній групі;
в) у старшій групі;
7. Який музичний інструмент доцільно використовувати для розвитку звуковисотного слуху:
а) музичний трикутник;
б) металофон;
в) барабан;
г) дзвіночки?
8. Драматизувати літературні твори із музичним супроводом можна починати:
а) у другій молодшій групі;
б) у середній групі;
в) у старшій групі;
9. Вводити аеробіку або хореографію у дошкільних закладах рекомендують:
а) у другій молодшій групі;
б) у середній групі;
в) у старшій групі;
10. Що в структурі музикальності дітей дошкільного віку є вродженим:
а) музичні здібності;
б) сприймання музики;
в) сенсорні здібності;
г) почуття ритму;
д) задатки?
11. Дитячий святковий ранок:
а) концерт для дорослих;
б) свято для дітей;
в) звіт для перевіряючих.
12. Основою дитячого ранку має бути:
а) гра;
б) гра на дитячих музичних інструментах;
в) співи;
г) таночки;
д) унормована дорослими діяльність.
13. Який вид мистецтва знаходиться в русі і має часовий характер:
а) архітектура;
б) скульптура;
в) живопис;
г) музика;
д) графіка?
14. Основоположник української класичної музики:
а) М. Глінка;
б) М. Лисенко;
в) М. Леонтович;
г) М. Гнатюк.
15. Три кити в музиці – це:
а) п’єса, романс, бекар;
б) пісня, танець, марш;
в) бас, баритон, альт.
16. Мелодія, ритм, темп, регістр, лад – це:
а) музичні жанри;
б) засоби музичної виразності;
в) музичні форми.
17. Старовинний український народний ляльковий театр:
а) блюз;
б) вертеп;
в) чардаш;
г) тетралогія.
18. Вокаліз – це:
а) коливання джерела звуку;
б) форма урочистого гімну;
в) вправа для голосу без тексту.
19. Перший прилюдний виступ артиста:
а) бенефіс;
б) дебют;
в) аншлаг.
20. Починати вивчати національний пісенний фольклор доцільно з:
а) народження;
б) трьох років;
в) чотирьох років;
г) п’яти років.
21. Пісні, які виконувалися під час збирання врожаю:
а) зажинкові;
б) жнивні;
в) обжинкові.
22. Українська народна пісня “Щедрик” в обробці:
а) М. Леонтовича;
б) Д. Кабалевського;
в) М. Лисенка;
23. Який жанр вокальної музики не має імпровізаційного характеру:
а) коломийка;
б) триндичка;
в) дрібушка;
г) арія;
в) жартівливі пісні.
24. Хоровий спів без супроводу:
а) а капела;
б) бельканто;
в) вокаліз.
25. Український народний мандрівний співець - музикант:
а) кобзар;
б) трубач;
в) гітарист?
Знайдіть зайве:
1) мажорний, швидкий, мінорний;
2) скрипка, бандура, баян, гітара;
3) М.Лисенко, П.Чайковський, М.Леонтович, С.Гулак-Артемовський ;
4) гопак, мазурка, аркан, метелиця;
5) романс, пісня, арія, балет;
6) саксофон, ксилофон, флейта, труба;
7) полонез, вальс, кадриль, сопрано;
8) веснянки, колядки, щедрівки.
Закінчіть речення:
1. Автор музичних творів; людина, яка пише музику, це – композитор.
2. Різножанрові твори, що виникають в певному середовищі, передаються з уст в уста з давніх-давен, зазнаючи певних змін, мають ритуально-магічне, обрядове, естетичне, розважальне, виховне значення, це - фольклор.
3. Ансамбль із чотирьох виконавців це – квартет.
4. Пісні, специфічний зміст і форма яких функціонально зумовлені присиплянням дитини в колисці, називаються … колискові.
5. Сопілка – народний духовий інструмент, який виготовлений з…деревини.
6. Мистецтво, що відображає дійсність і впливає на людину за допомогою особливо організованих за часом звучання і за висотою звуків, це – музика.
7. Людина, яка керує підготовкою твору до виконання та керує виконанням твору оркестром, хором, ансамблем, це – диригент.
8. Тимчасова перерва в звучанні одного, кількох або всіх голосів музичного твору, що триває протягом певного часу, це – пауза.
9. Вид мистецтва, де художні образи створюються засобами пластичних рухів людського тіла, називають… та́нець.
10. Твір, заснований на багатоголоссі, в якому окремі мелодії або групи мелодій мають самостійне значення, це – опера.
11. Графічне зображення музичного звука, це – нота.
12. Духовий клавішний музичний інструмент, що будується з великої кількості труб і трубочок, це – орган.
13. Музично-драматичний твір сценічної дії, зміст якого передається за допомогою хореографії, це – балет.
1