Тест на тему: "Мораль і право."

Про матеріал
Контрольна робота на тему "Мораль і право" складена для учнів восьмих класів, яка розрахована на два варіанти. Заздалегідь, як дати завдання контрольної роботи, звернула увагу і прокоментувала четверте, п’яте, шосте і сьоме завдання. Коротко зупиняюся на четвертому питанні, іду в екскурс на урок права, використовуючи міжпредметні зв’язки. Мораль - це правила життя. З давніх-давен людське життя регулюється законами. Пояснила, що без них людство не мало б шансів жити і творити надбання своєї цивілізації. Адже за відсутності обов’яскових для всіх законів кожна людина чинила б на власний розсуд. Як наслідок, повлюдним було б нехтування потребами один-одного, усі б з усіма конфліктували. Закон стоїть стоїть на сторожі людського суспільства. Наголошую, що ключові закони дав людині Бог, які викладені у його заповідях. Окрім них, людство упродовж свого існування створило безліч законів, які називаються людськими законами. Живучи у державі, люди підкоряються державним законам, мають свої права і обов’язки. За своїм змістом вони можуть бути співзвучними з Божими законами, а можуть і суперечити їм. Тут пригадуємо завдання які ми читали на уроці, де прикладом таких законів стали акти, які скасували панщину у Галичині та ліквідовували кріпацтво на Українських землях, а також приклади законів, які були протилежними до Божих законів. Таким прикладом став закон про "п’ять колосків", який був прийнятий у 1932 р. і забороняв зривати з колгоспного поля хоча б кілька колосків, - за це передбачався розстріл, з можливою заміною в поодиноких випадках на десятирічне ув’язнення. Тому намагаюся, щоб діти зрозуміли, що для християн закон завжди має моральне підгрунтя, не суперечить Божим законам. У п’ятому питанні звертаю увагу на те, що коли учень знаходить правильну відповідь, він повинен описати, що Бог дав на цих етапах. Наприклад, 1-3 речення. Мойсей - повний нормуючий закон, зібраний у десяти заповідях. Цей закон Бог об’явив через Мойсея ізраїльському народу, він ще має назву Старого Завіту або Декалог. У шостому питанні повторюємо що таке прислів’я. Це є зв’язок з літературою, діти повинні визначити які прислів’я стосуються моралі, а які до права. Коли вони з’єднають речення із правої та лівої колонок, вони обирають собі одне прислів’я та коментують його. Восьме питання - це творче завдання, у якому пояснила, що потрібно дати розгорнуту відповідь зі своїми власними спостереженнями на основі власного досвіду.
Перегляд файлу

Контрольна робота для 8 класу

На тему: «Мораль і право».

 

І варіант

1. Внутрішні благородні цінності, на яких побудовані правила поведінки у стосунках між людьми – це….

А) Право;  Б) Етика;  В) Мораль; Г) Закон; 

 

2. Скільки є заповідей любові?

А) 6; Б) 2; В) 10;

 

3. Що зображено на картині?

C:\Users\Office 2\Desktop\Новая папка\329384_600.png
 

А) Авраам розбиває скрижалі;

Б) Мойсей перед палаючим кущем;

В) Ной сповіщає про потоп;

Г) Мойсей розбиває скрижалі;

 

4. Основний державний документ (закон), основний закон громадянського суспільства і держави, який має найвищу юридичну силу:

А) Церковний канон;

Б) Конституція;

В) Євангеліє;

Г) Кримінальний кодекс;

 

5. Етапи отримання людиною заповідей:

А) Апостол Петро, Ісус Христос, Авраам;

Б) Амос, Давид, Соломон;

В) Адам, Ной, Авраам, Мойсей, Ісус Христос;

Г) Апостол Тома, Адам, Ной, апостол Андрій;

 

6. З’єднай прислів’я:

1. Що посієш                             а) то не говори

2. Чужі гріхи перед очима       б) в мирі жити

3. Закон любити                        в) те й пожнеш

4. Коли сам добре не знаєш     г) мало радості

5. Від заздрості                          д) а свої за плечима

 

7. Заповни пропуски.

«А друга … з нею: Люби … свого, як ….. себе самого. На оцих двох  … увесь ….. і …. стоять»

8. Напишіть розповідь на тему: «Любов як вияв християнської моралі.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота для 8 класу

На тему: «Мораль і право».

ІІ – варіант

1. Система встановлених держаною правил і норм, які регулюють відношення між громадянами – це…..

А) Звичай; Б) Право; В) Традиція; Г) Етикет;

 

2. У якому завіті є  дві заповіді любові:

А) Старому і Новому Завіті; Б) Новому Завіті; В) Старому Завіті;

 

3. Що зображено на картині?

C:\Users\Office 2\Desktop\Новая папка\55.jpg

 

А) Ной сповіщає про потоп;

Б) Мойсей розбиває скрижалі;;

В) Авраам розбиває скрижалі;

Г) Мойсей перед палаючим кущем;

 

4. Види законів:

А) Божі закони, релігійні, правові;

Б) Історичні та повчальні закони;

В) Божі закони, державні, церковні;

Г) Державні, моральні з християнським підгрунтям;

 

5. Етапи отримання людино заповідей:

А) Авраам, Ісус Навин, Адам;

Б) Давид, Соломон, Саул;

В) Адам, Ной, Авраам, Мойсей, Ісус Христос;

Г) Адам, Лука, апостол Тома, Ной;

 

6. З’єднай прислів’я:

1. І дзвін без серця                                а) щоб тобі було добренько

2. Ніщо не дається так дешево            б) але він закон

3. Закон суворий                                   в) краще всякого намиста

4. Мораль чиста                                     г) і не цінується так дорого як ввічливість

5. Шануй батька і неньку                     д) нічого не вартий

 

7. Заповни пропуски.

«Люби …. свого всім …..своїм, і всією …. своєю, і всією ….. своєю. Це …. і ….. заповідь.»

 

8. Напишіть розповідь на тему: «Заповіді любові у сучасному житті».

 

docx
Додано
8 листопада 2020
Переглядів
1560
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку