Тест на тему: "Зима. Ознаки зими. Жива та нежива природа взимку»

Про матеріал
Діагностувальна робота з я досліджую світ для 2 класу на тему: "Зима. Ознаки зими. Жива та нежива природа взимку»
Перегляд файлу

                                     Я досліджую світ, 2 клас
                              Діагностична робота №3.
                        «Зима. Ознаки зими. Жива та нежива природа взимку»
1. Вкажи рядок, у якому назви місяців записані у правильному порядку.
А січень, грудень, лютий
Б грудень, січень, лютий
В січень, лютий , грудень
2. Що відбувається з водою при замерзанні ?
А випаровується
Б розширюється
В стискається
3. Хто з цих птахів «зимові гості»?
А снігур, дятел , шишкар
Б омелюх, шишкар, синичка
В снігур, омелюх, шишкар
4. Хто з цих звірів не робить запасів на зиму ?
А білка
Б їжак
В ховрах
5. Допиши речення.

Хутро у звірів взимку стає _______________________________________________________.
6. Вибери та підкресли зимові явища природи.
Мороз , листопад, іній, хуртовина, снігопад, цвітіння дерев, ожеледь, роса, відліт птахів у вирій, бурульки, замерзання водойм.
7. З’єднай лініями назву тварини і те, чим вона харчується взимку.
Дятел    ·                · полює на мишей , зайців та пташок.
Олень    ·                · під снігом знаходить жолуді.
Лисиця ·                 · з-під кори дерев дістає личинки комах.
Кабан     ·                · гілочками дерев, кущів, мохом.
8. Продовж речення

Птахи взимку харчуються….________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________     

 

 

 

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

Оцінювання

     ++ має значні успіхи

     + демонструє помітний прогрес                                           

  • досягає результату з допомогою вчителя

     ! потребує значної уваги і допомоги


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я досліджую світ, 2 клас
                              Діагностична робота №3.
                        «Зима. Ознаки зими. Жива та нежива природа взимку»
 

                                   
                        
Дата _____________________________ Прізвище __________________________________
                                                              ІІ варіант
1. Вкажи рядок, у якому записані зимові місяці.
А січень, лютий, березень
Б грудень, січень, лютий
В листопад, грудень, січень
2. Що відбувається з водою при замерзанні ?
А випаровується
Б розширюється
В стискається
3. Хто з цих тварин цілу зиму спить?
А лось, козуля, олень
Б борсук, їжак, ведмідь
В миша, кріт, лисиця
4. Хто з цих звірів змінює на зиму колір хутра ?
А заєць, їжак
Б ведмідь, білка
В білка, заєць
5. Дай відповідь на питання.
Що відбувається з рослинами взимку ? ______________________________________________________________________________________________.
Для чого прорубувати у кризі ополонки ? ______________________________________________________________________________________________.
6. Підкресли назви осілих птахів.
Синичка, голуб, соловей, ворона, снігур, горобець, сорока, шишкар, дятел, лелека, омелюх, посмітюха, ластівка, повзик, вівсянка, жайворонок.
7. З’єднай лініями назву тварини і те, чим вона харчується взимку.
Козуля    ·                · насінням шишок та жолудями.
Омелюх ·                · полює на зайців.
Вовк         ·                 · гілочками дерев та кущів.
Білка       ·                · ягодами горобини та калини.
8. Напиши назви рослин, які взимку залишаються зеленими.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________     

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

Оцінювання

     ++ має значні успіхи

     + демонструє помітний прогрес                                           

  • досягає результату з допомогою вчителя

     ! потребує значної уваги і допомоги

 

docx
Додано
7 грудня 2022
Переглядів
1926
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку