Узагальнюючий урок з географії для учнів 9 класу з теми
«Національна економіка і світове господарство».
І рівень Виберіть одну правильну відповідь
а) Німеччина; б) Австралія; в) Україна; г) Португалія.
а) спеціалізація держав на виробництві певних товарів та послуг та обмін ними;
б) глобальна система національних господарств, взаємопов’язаних різними формами міжнародних економічних а інших зв’язків;
в) сукупність національних ринків окремих країн, що пов’язані між собою міжнародними економічними відносинами.
а) міжнародний поділ праці;
б) міжнародний географічний поділ праці;
в) світове господарство;
г) світовий ринок.
а) світове господарство; б) економічна система;
в) світове господарство; г) національне господарство.
а) типізація; б) господарство;
в) кооперування; в) економіка.
а) Індонезія б) Туреччина в) Люксембург г) Південна Африка
ІІ рівень. Встановіть відповідність .
3. Ринкова економіка; 4. Змішана економіка
а) характеризується тим, що ґрунтується на плануванні державної власності;
б) господарство, у якому виробництво спрямовано безпосередньо на задоволення своїх потреб;
в) система характеризується плануванням приватної власності, свободою вибору підприємницької діяльності;
г) система існує в різних формах.
8. Встановіть відповідність між структурою зайнятості та секторами економіки.
1- аграрне суспільство;
2- індустріальне суспільство;
3- постіндустріальне суспільство.
А- первинний сектор ; Б- вторинний сектор В- третинний сектор
ІІІ рівень.
9.Заповніть таблицю «Багаторівневість світового господарства».
Назва |
«Центр» |
«Напівпериферія» |
«Периферія» |
Визначення |
|
|
|
Країни, що відносяться (регіон) |
|
|
|
IV рівень. Дайте розгорнуту відповідь на запитання.
10. Охарактеризуйте етапи розвитку світового господарства.
11. Що таке типізація країн? За якими основними ознаками її проводять?
12. Які причини виникнення глобалізації? Визначте її позитивні та негативні риси.