Тест Навчальне аудіювання

Про матеріал
Перевірити розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух незнайомого тексту, відтворення послідовності подій; встановлення смислових зв’язків.
Перегляд файлу

Тест для навчального аудіювання 2 клас

Мета: перевірити розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух незнайомого тексту, відтворення послідовності подій; встановлення смислових зв’язків.

Текст

Їжачок

     Зустрів я нещодавно в лісі двох хлоп’ят. Васько і Петько звали їх. Близнята. Відмінники. Одним словом – розумні хлопці.

       У беретику одного з них зненацька щось заворушилось.

  • Їжачка знайшли! – радісно повідомили брати.- Несемо додому, нехай перезимує в теплі – добрі. А  навесні віднесемо його до лісу і випустимо.
  • Де ж ви його на зиму поселите? –перш за все поцікавився я.
  • У куточку під батареєю! – впевнено відповіли брати.
  • Друзі мої дорогі,  - не втримався я.-Вашому знайді не треба такого тепла на зиму. Він повинен  під корчем десь у лісі у м’якому кубельці заснути і той сон буде міцним, бо завірюхи його колисатимуть. А у вас, напевно, телевізор гримить допізна.
  • Еге ж, знітися Петько.
  • Хотіли ж як краще…..- прошепотів Василько.

Хлопці почухали потилиці та з деяким жалем відпустили їжачка . А він, не гаючись, чкурнув у хащі і зник.

                                                                  (Г.Труфанов, 135 слів)

Тести

  1. Як звали хлопчиків, яких автор зустрів у лісі?

А) Ванько і Петько;

Б) Василько і Петько;

В) Петько і Павло.

  1. Кого несли діти в беретику?

А) їжачка;

Б) білочку;

В) дятла.

  1. Де діти поселили тваринку?

А) у класі;

Б) удома під батареєю;

В) у сараї.

  1. Що зробив їжачок, коли хлопці відпустили його?

А) залишився с хлопцями;

Б) побіг до лісу;

В) чкурнув у хащі

  1. Що колисатиме їжачка під час зимового сну?

А) мама – їжачиха;

Б) завірюха;

В) вітер.

 

    

docx
Додано
26 вересня 2021
Переглядів
391
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку