Тест. Остап Вишня "Перший диктант"

Про матеріал
Різнорівневі тести допоможуть перевірити в учнів розуміння прочитаного. Робота передбачає такі формати тестових завдань: а) завдання з вибором однієї правильної відповіді (1–6); б) завдання на встановлення правильної послідовності (7); в) завдання на встановлення відповідності (8); г) відкриті завдання з короткою відповіддю (9–10); ґ) відкриті завдання з розгорнутою відповіддю (11).
Перегляд файлу

Прізвище________________________________________________

«Перший диктант» Остап Вишня

4 клас

  1.   Визнач жанр твору.

А казка

Б оповідання

В легенда

  1. Що автор описує словами «…було з десяток хат, а навкруги – ліс, де росли високі ялинки, розложисті клени і могутні, у три-чотири обхвати дуби…».

А ліс

Б хутір

В село

  1.  Скільки дітей було в сім'ї головного героя твору?

А 5

Б 12

В 6

  1.  Де знайшли найменшу сестричку Орисю?

А в капусті

Б в колодязі

В під калиновим кущем

  1. Як звали стареньку вчительку?

А Марія Андріївна

Б Марія Василівна

В Орися Степанівна

  1. Скільки учнів було у класі?

А 12

Б 15

В 16

  1. Розташуй епізоди твору в правильній послідовності.

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

 

А На хуторі школи не було, не було й на хуторі церкви…

Б Парасі чоботи таки справили.

В Тоді на Волині було невеличке село.

Г Поставила я тобі двійку!

Ґ Любили ми стареньку нашу вчительку…

Д Уже третю зиму ходив я до школи.

 

Прізвище________________________________________________

«Перший диктант» Остап Вишня

4 клас

  1.   Визнач жанр твору.

А казка

Б оповідання

В легенда

  1. Що автор описує словами «…було з десяток хат, а навкруги – ліс, де росли високі ялинки, розложисті клени і могутні, у три-чотири обхвати дуби…».

А ліс

Б хутір

В село

  1.  Скільки дітей було в сім'ї головного героя твору?

А 5

Б 12

В 6

  1.  Де знайшли найменшу сестричку Орисю?

А в капусті

Б в колодязі

В під калиновим кущем

  1. Як звали стареньку вчительку?

А Марія Андріївна

Б Марія Василівна

В Орися Степанівна

  1. Скільки учнів було у класі?

А 12

Б 15

В 16

  1. Розташуй епізоди твору в правильній послідовності.

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

А На хуторі школи не було, не було й на хуторі церкви…

Б Парасі чоботи таки справили.

В Тоді на Волині було невеличке село.

Г Поставила я тобі двійку!

Ґ Любили ми стареньку нашу вчительку…

Д Уже третю зиму ходив я до школи.

 

 

 

  1.  Установи відповідність між словами і їхніми лексичними значеннями.

А

 

Б

 

В

 

А «сидєлець»

Б економія

В шкарбани

  1. старе, рване взуття
  2. маєток, панське господарство
  3. власник

 

  1.  Які труднощі долали діти у часи Остапа Вишні, щоб навчатись у школі?

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1.  Запропонуй заголовки до частин твору. Запиши їх.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Як могли б розвиватися події у творі дальше? Придумай продовження. Свою думку обґрунтуй.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

А

 

Б

 

В

 

  1. Установи відповідність між словами і їхніми лексичними значеннями.

А

 

Б

 

В

 

А «сидєлець»

Б економія

В шкарбани

  1. старе, рване взуття
  2. маєток, панське господарство
  3. власник

 

  1.  Які труднощі долали діти у часи Остапа Вишні, щоб навчатись у школі?

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1.  Запропонуй заголовки до частин твору. Запиши їх.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Як могли б розвиватися події у творі дальше? Придумай продовження. Свою думку обґрунтуй.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Літературне читання 4 клас (Барна М. М., Волошенко О. В., Козак О. П.)
Додано
12 листопада 2019
Переглядів
3266
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку