Підготувала:
Сєргєєва Олена Анатоліївна
ТЕСТ З ПЕДАГОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ
В СИСТЕМІ ОСВІТИ
●1.Едина дидактична і методична система перевірочної діяльності, яка протікає при керівній і організуючій ролі педагогів, носить спільний характер, об’єднуючи викладачів і учнів, і спрямована на оцінку результатів навчального процесу - це:
А). оперативний контроль;
Б). підсумковий контроль;
В). педагогічний контроль.
●2. Будучи складовою частиною процесу навчання, контроль має функцію:
А) освітню;
Б) виховну;
В) розвиваючу;
Г) діагностичну;
Д) усе перераховане.
●3. Скільки видів педагогічного контролю?
А) 3 види;
Б) 5 видів;
В) 6 видів
●4.Найважливішими принципами контролювання навченості (успішності) учнів, як одного з головних компонентів якості освіти є:
А) об’єктивність;
Б) систематичність; В) наочність (гласність); Д) усе перераховане.
●5. Контроль - невід’ємна частина:
А) виховання; Б) навчання; В) розвитку.
●6) Для оцінки результатів навчання, досягнутих в кінці роботи над темою або курсом використовується:
А) попередній контроль;
Б) поточний контроль;
В) підсумковий контроль.
●7. Регулярне відстеження якості засвоєння знань і умінь у навчальному процесі це:
А) моніторинг;
Б) поточний контроль;
В) попередній контроль.
●8. Поточний контроль це:
А) відсутність пробілів у засвоєнні матеріалу;
Б) сопоставленння реально досягнутих результатів на певних етапах результатів з запроєктованими; В) зниження загальної продуктивності праці.
●9. На семінарських, лабораторних, практичних заняттях, після закінчення виробничої та переддипломної практики, з метою перевірки рівня конкретної роботи, у тому числі самостійної, проводиться:
А) поточний контроль;
Б) попередній контроль; В) усе перераховане. ●10. Найпоширішеними методами контролю є:
А) усний контроль;
Б) письмовий;
В) тестовий;
Г) графічний;
Д) програмований контроль;
Е) практична перевірка;
Ж) самоконтроль;
З) самооцінка;
І) усе перераховане.
●11. Індивідуальна, фронтальна і підсумкова перевірка це – А) форми контролю;
Б) моніторинг;
В) усе перераховане.
●12. Систематична перевірка засвоєння знань, умінь і навичок, оцінка результатів навчання це:
А) програмований контроль; Б) поточний контроль; В) тестовий контроль.
●13. До елементів педагогічної майстерності належать:
А) гуманістична спрямованість діяльності;
Б) професійна компетентність, професіоналізм;
В) педагогічні здібності;
Д) усе перераховане.
●14. Залік, іспит, курсова робота, дипломний проєкт, державний проєкт це- А) підсумкова форма контролю;
Б) моніторинг;
В) поточний контроль.
●15. Комплекс властивостей особистості, що забезпечує високий рівень самоорганізації професійної діяльності це:
А) педагогічна майстерність; Б) педагогічна техніка; В) усе перераховане. ●КЛЮЧ:
1. В). педагогічний контроль.
2. Д) усе перераховане.
3. А) 3 види.
4. Д) усе перераховане.
5. Б) навчання.
6. В) підсумковий контроль.
7. А) моніторинг.
8. Б) сопоставленння реально досягнутих результатів на певних етапах результатів з запроєктованими.
9. А) поточний контроль
10. І) усе перераховане.
11. А) форми контролю.
12. Б) поточний контроль.
13. Д) усе перераховане.
14. А) підсумкова форма контролю.
15. А) педагогічна майстерність.