Тест "Педагогічний контроль в системі освіти"

Про матеріал
Методична розробка тесту з педагогічного контролю в системі освіти - є елементом вимірювання навчальних досягнень.
Перегляд файлу

image

Підготувала:

imageimageimageСєргєєва     Олена Анатоліївна

ТЕСТ З ПЕДАГОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ 

В СИСТЕМІ ОСВІТИ

1.Едина дидактична і методична система перевірочної діяльності, яка протікає при керівній і організуючій ролі педагогів, носить спільний характер, об’єднуючи викладачів і учнів, і спрямована на оцінку результатів навчального процесу - це:

 

А). оперативний контроль;

Б). підсумковий контроль;

В). педагогічний контроль.

 

2. Будучи складовою частиною процесу навчання, контроль має функцію:

 

А) освітню;

Б) виховну;

В) розвиваючу;

Г) діагностичну;

Д) усе перераховане.

 

3. Скільки видів педагогічного контролю?

 

А) 3 види;

Б) 5 видів;

В) 6 видів

 

4.Найважливішими принципами контролювання навченості (успішності) учнів, як одного з головних компонентів якості освіти є:

 

А) об’єктивність;

Б) систематичність; В) наочність (гласність); Д) усе перераховане.

 

5. Контроль - невід’ємна частина:

А) виховання; Б) навчання; В) розвитку.

 

6)     Для    оцінки     результатів    навчання, досягнутих в кінці роботи над темою або курсом використовується:

 

А) попередній контроль;

Б) поточний контроль;

В) підсумковий контроль.

 

7. Регулярне відстеження якості засвоєння знань і умінь у навчальному процесі це:

 

А) моніторинг;

Б) поточний контроль;

В) попередній контроль.

 

8. Поточний контроль це:

А) відсутність пробілів у засвоєнні матеріалу;

Б) сопоставленння реально досягнутих результатів на певних етапах результатів з запроєктованими; В) зниження загальної продуктивності праці.

 

9. На семінарських, лабораторних, практичних заняттях, після закінчення виробничої та переддипломної практики, з метою перевірки рівня конкретної роботи, у тому числі самостійної, проводиться:

А) поточний контроль;

Б) попередній контроль; В) усе перераховане. 10. Найпоширішеними методами контролю є:

 

А) усний контроль;

Б) письмовий;

В) тестовий;

Г) графічний;

Д) програмований контроль;

Е) практична перевірка;

Ж) самоконтроль;

З) самооцінка;

І) усе перераховане.

 

 

11. Індивідуальна, фронтальна і підсумкова перевірка це – А) форми контролю;

Б) моніторинг;

В) усе перераховане.

 

12. Систематична перевірка засвоєння знань, умінь і навичок, оцінка результатів навчання це:

 

А) програмований контроль; Б) поточний контроль; В) тестовий контроль.

 

13. До елементів педагогічної майстерності належать:

 

А) гуманістична спрямованість діяльності;

Б) професійна компетентність, професіоналізм;

В) педагогічні здібності;

image

Г) педагогічна техніка (мистецтво, майстерність, уміння);

Д) усе перераховане.

 

14. Залік, іспит, курсова робота, дипломний проєкт, державний проєкт це- А) підсумкова форма контролю;

Б) моніторинг;

В) поточний контроль.

15. Комплекс властивостей особистості, що забезпечує високий рівень самоорганізації професійної діяльності це:

 

А) педагогічна майстерність; Б) педагогічна техніка; В) усе перераховане. КЛЮЧ:

1.       В). педагогічний контроль.

2.       Д) усе перераховане.

3.       А) 3 види.

4.       Д) усе перераховане.

5.       Б) навчання.

6.       В) підсумковий контроль.

7.       А) моніторинг.

8.       Б) сопоставленння реально досягнутих результатів на певних етапах результатів з запроєктованими.

9.       А) поточний контроль

10.   І) усе перераховане.

11.   А) форми контролю.

12.   Б) поточний контроль.

13.   Д) усе перераховане.

14.   А) підсумкова форма контролю.

15.   А) педагогічна майстерність.

 

pdf
Додано
28 червня 2020
Переглядів
2324
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку