Тест "Північна Америка"

Про матеріал
Тематичний контроль для учнів 7 класу з теми "Північна Америка". Який містить 10 запитань. 1-4 завдання – по 0,5 балів; 5-6 завдання – по 1 балу; 7-8 завдання – по 1,5 бали; 9-10 завдання – по 2,5 бали. Максимальна кількість балів – 12
Перегляд файлу

Тематичний контроль

Розділ 4. Материки Північної півкулі

Тема1. Північна Америка

Особливості оцінювання завдань. Правильна відповідь оцінюється відповідно:

1-4 завдання – по 0,5 балів;

5-6 завдання – по 1 балу;

7-8 завдання – по 1,5 бали;

9-10 завдання – по 2,5 бали.

Максимальна кількість балів – 12

Уявіть собі, що Ви є викладачем географії, Ваша група виграла проект дослідження природа материка Північної Америки. Ви є куратором цьої групи. Запрошую Вас взяти участь в дослідницькому проекті та виконати наступні завдання.

  1. (0,5 балів). Для того щоб розпочати наше дослідження, нам потрібно визначити своє місце перебування на цьому материку, пропоную географічні координати нашого місця знаходження  (71° 50′).

А) Мис Мерчісон;

Б) Мис Принца Уельського;

В) Мис Мар’ято;

Г) Мис Сент-Чарльз.

2. (0,5 балів). Ваша дослідницька група рухається далі, і Вам потрібно дослідити тектонічну структуру материка. А саме яку назву має найбільша вершина Північної Америки.

А) г. Аконкагуа;

Б) г. Мак-Кінлі;

В) г. Костюшко;

Г) г. Гімалаї.

3. (0,5 балів). Тепер Ваша група повинна дослідити внутрішні води Північної Америки та дізнатись, яке озеро є найбільшим за площею водної поверхності в системі Великих озер.

А) Ері;

Б)  Гурон;

В) Верхнє;

Г) Мічиган.

4. (0,5 балів). Наступний напрямок для дослідницької групи пролягав через пустелі та напівпустелі. Але щоб вижити дослідникам їм потрібно дізнатися яких тварин їм потрібно остерігатися. Тому визначте найнебезпечнішу тварину зони пустель чи напівпустель.

А) Аризонський ядозуб;

Б) Безногі ящірки;

В) Скорпіони;

Г) Сурікати;

5. (1 бал). Наступне завдання дослідницької групи дослідити найвідоміші природоохоронні об’єкти  Північної Америки, а саме в яких країнах вони знаходяться.

Країна

Природоохоронні об’єкти

1.Канада

А)Національний парк «Мамонтова Печера»

2.США

Б)Національний парк «Секвоя»

3.Арізона

В)Національний парк «Гранд-Каньйон»

4.Каліфорнія

Г)Національний парк «Вуд-Буффало»

 6. (1 бал). Подорожуючи в наступному напрямку, одному з ваших дослідників була поставлена ціль дослідити, які етнічні групи проживають на території Північної Америки та їхні нащадки.

Етнічні групи

Нащадки

1.Американці аборигени

А)Мулати, метиси, креоли, самбо

2.Афроамериканці

Б)Індіанці, алеути, ескімоси

3.Американці європейського походження

В)нащадки рабів африканців

 

4.представники мішаних рас

Г)нащадки англійців, ірландців, німців

7. (1,5 балів). Один із членів дослідної групи зацікавився, яка різниця в часі буде між його країною, де він проживає та тою країною в якій він знаходиться. Допоможи йому визначити цю різницю.

Задача: На скільки годин і в якому напрямку слід перевести стрілки годинників пасажирам, якщо вони прилетіли: з Києва у Нью-Йорк;

8. (1,5 балів). Досліджуючи природу материка, дослідна група зупинилася у м. Вашингтон, що на крайньому сході материка. За кліматодіаграмою , визначте середню температуру липня та січня.

График температуры, Вашингтон

Середньомісячна температура липня –

Середньомісяна температура січня –

9. (2,5 бала). Перебуваючи на заході материка, наша дослідницька група чула неодноразово такі слова: Снігові рекорди материка. Поясніть чому Північна Америка пишається цими рекордами?

10. (2,5 бала). Ось наше з вами дослідження підбігає кінця. Але залишилось останнє завдання. Населення Північної Америка, розміщене не рівномірно. Чому так відбулося?

docx
Додав(-ла)
Бень Наталія
Додано
16 листопада 2023
Переглядів
144
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку