Тест по темі "Ціноутворення"

Про матеріал
Тест розроблений для здобувачів профтехосвіти освіти. Предмет "Галузева економіка".
Перегляд файлу

Тест

Ціноутворення

1.       Грошове вираження вартості товару, або сума грошей, за яку покупець згоден купити товар, а виробник продати цей товар – це:  а) Ціна 

б) Вартість

в) Собівартість

г) Прибуток

2.       Основу структури ціни продукції становить: 

а) ефективність 

б) собівартість і прибуток

в) інтенсифікація

 г) ефект

 

3.       Процес встановлення ціни на конкретний товар – це: 

а) принцип

б) ціноутворення

в) функція

г) конкурентоспроможність

 

4.       Ціни, за якими підприємства реалізують свою продукцію великими партіями всім категоріям споживачів, крім населення, називають:  а) оптові

б) роздрібні 

в) світові 

г) ринкові

 

5.       Ціни, за якими населення купує товари в роздрібній торгівлі для задоволення власних потреб, називаються:

а) оптові

 б) роздрібні

в) світові

г) ринкові

 

6.       Ціни угод на великі партії товарів, укладених в основних центрах світової торгівлі на умовах платежу у вільноконвертованій валюті, називаються: 

а) оптові

б) роздрібні

в) світові

г) ринкові

 

7.       Ціни, які формуються під впливом попиту і пропозиції, що склалися під час реалізації продукції, мають назву: 

а) оптові

б) роздрібні

в) вільні ринкові

г) договірні

 

8.       Ціни, які визначаються на засадах домовленості між виробником продукції (продавцем) і споживачем (покупцем) при укладанні між ними договорів купівлі продажу, мають назву:  а) оптові 

б) роздрібні

в) вільні ринкові

г) договірні

 

9.       Ціни, які визначаються на основі нормативної галузевої собівартості та мінімального прибутку для розширеного відтворення, називаються  а) оптові

б) роздрібні

в) вільні ринкові

г) підтримки

10.   Якщо собівартість одиниці продукції дорівнює 450 грн, керівництво підприємства вважає, встановлюючи ціну на продукцію за методом «собівартість + прибуток», забезпечити 20% рентабельності виробництва продукції, то ціна (без ПДВ) на таку продукцію дорівнюватиме:  а) 420 грн

б) 540 грн

в) 800 грн

г) 90 грн.

 

11.   Визначте середньореалізаційну ціну цибулі, якщо протягом року продали 20 кг по 5,00 грн, 60 кг по 8,00 грн, 20 кг по ціні 10,00 грн:  а) 23,00 грн/кг

б) 7,67 грн/кг

в) 7,80 грн/кг 

г) 11,50 грн/кг

 

12.   Функція ціни, яка сприяє раціональному використанню обмежених ресурсів, науково-технічному процесу, оновленню асортименту: а) стимулююча 

б) розподільча 

в) регулююча 

г) обліково-виробнича

 

13.   Собівартість реалізованого товару 206 грн. Рівень прибутковості 22%. В цьому разі відпускна ціна товару без ПДВ буде становити:  а) 251,32 грн 

б) 200 грн 

в) 351,32 грн

г) 180 грн

 

 

14.   Які причини впливають на зміну ціни реалізації? 

а)  кількість реалізованої продукції, її якість, строки і канали реалізації 

б) зміна обсягу валової продукції і внутрігосподарського споживання

в) якість продукції, строки і канали реалізації та рівень собівартості продукції  г) асортимент продукції

 

15.   Функція ціни, яка здійснюється збалансуванням між окремими виробництвами, попитом і пропозицією: 

а) стимулююча

б) розподільча

в) регулююча

г) обліково-виробнича

 

Вкажіть функції ціни:  а) облікова

 б) розподільча

 в) стимулююча

 г) регулююча

 д) кошторисна

 е) економічна

 

17.   За способом встановлення ціни поділяються на: 

а) державні

б) договірні

в) вільні

г) договірно-контрактні

д) роздрібні

е) оптові

 

18.   За часом дії ціни поділяються на: 

а) постійні 

б) поточні

в) сезонні

г) ковзні

д) вільні

е) єдині

 

19.   З яких елементів складається оптова ціна підприємства: 

а) торгівельна надбавка, ПДВ 

б) собівартості і прибутку

в) оптово-збутової надбавки і ПДВ 

г) оптово-збутова надбавка, ПДВ, акцизний збір

 

20.   За сферою обслуговування та особливостями купівлі-продажу ціни поділяються на такі: 

а) оптові

б) закупівельні

в) роздрібні 

г) кошторисні 

д) тарифи

е) державні

 

pdf
Додано
19 лютого
Переглядів
236
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку