ТЕСТ. "Повторення вивченого в початкових класах. Текст. Речення. Слово"

Про матеріал
Тестові завлання стануть у нагоді вчителю як для перевірки виченого матеріалу піл час уроку, так і для контрольних робіт
Перегляд файлу

5 клас

Тести

Вступ. Повторення вивченого в початкових класах. Текст. Речення. Слово

Варіант - 1


  1.                Мовлення - це

А) група речень, об'єднаних за змістом та граматично

Б) передавання інформації від однієї особи до іншої

В) використання мовних засобів (слів, речень) для спілкування

 

  1.                Виберіть усі види мовленнєвої діяльності, які ви вважаєте правильними 

А) Аудіювання 

Б)  Письмо

В) Говоріння

Г) Читання

Д) Слухання

Е) Переказування

 

  1.                Діалог - це

А) спілкування між двома або кількома особами

Б) висловлення однієї особи

В) розмова багатьох осіб

 

4.Монолог – це

А) розмова двох осіб

Б) висловлення однієї особи

В) спілкування багатьох людей

 

5. Текст – це

А) висловлювання, що складається з кількох речень
Б) група слів, словосполучень і речень; 
В) група речень, об’єднаних між собою темою, головною думкою та граматично; 
Г) кілька мікротем

 

  6.  Головна думка тексту – це

А) те, чого текст навчає, що схвалює або засуджує;
Б) те, про що в тексті розповідається;

В) висновок, який робить автор;                                

Г)  головна мікротема.

  1.                Заголовок тексту стисло передає ..

А) його тему.

Б) його тему або головну думку.

В) його тему та головну думку.

 

8. Розрізняють такі типи мовлення

А) розповідь, повість, зачин, опис;                Б)опис, оповідання, доказ, роздум;

В) розповідь, опис, роздум, оцінка явища;   

Г) роздум, вірш, висновок, розповідь.

 

  1.                Речення, яке несе в собі найважливішу інформацію мікротеми, називають

А) тематичним

Б) ключовим

В) абзац

 

  1.            Щоб скласти план тексту, потрібно визначити мікротеми

А) Так

Б) Ні

 

  1.            Що означає "описати предмет"?

А) Назвати ознаки всього предмета, а також ознаки його частин.

Б) Обвести предмет олівцем

В) Розповісти історію про предмет

 


 

 

  1.            Прочитайте текст, визначте його тип мовлення. Придумайте й запишіть заголовок.

З давніх-давен люди оцінили смакові, поживні й цілющі якості капусти. Вважалося, що вона містить усі сім благ – гаряче і холодне, сухе і вологе, гірке і солодке, а також гостре. Лікарі радили давати капустяний сік дітям, щоб ті швидше виростали, радили вживати цілющу капусту при запаленнях та свіжих ранах.

А) опис;    Б) розповідь;     В) роздум;    Г) оцінка предмета.

 

 

docx
Додано
15 жовтня
Переглядів
25
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку