5 клас
Тести
Вступ. Повторення вивченого в початкових класах. Текст. Речення. Слово
Варіант - 1
А) група речень, об'єднаних за змістом та граматично
Б) передавання інформації від однієї особи до іншої
В) використання мовних засобів (слів, речень) для спілкування
А) Аудіювання
Б) Письмо
В) Говоріння
Г) Читання
Д) Слухання
Е) Переказування
А) спілкування між двома або кількома особами
Б) висловлення однієї особи
В) розмова багатьох осіб
4.Монолог – це
А) розмова двох осіб
Б) висловлення однієї особи
В) спілкування багатьох людей
5. Текст – це
А) висловлювання, що складається з кількох речень
Б) група слів, словосполучень і речень;
В) група речень, об’єднаних між собою темою, головною думкою та граматично;
Г) кілька мікротем
6. Головна думка тексту – це
А) те, чого текст навчає, що схвалює або засуджує;
Б) те, про що в тексті розповідається;
В) висновок, який робить автор;
Г) головна мікротема.
А) його тему.
Б) його тему або головну думку.
В) його тему та головну думку.
8. Розрізняють такі типи мовлення
А) розповідь, повість, зачин, опис; Б)опис, оповідання, доказ, роздум;
В) розповідь, опис, роздум, оцінка явища;
Г) роздум, вірш, висновок, розповідь.
А) тематичним
Б) ключовим
В) абзац
А) Так
Б) Ні
А) Назвати ознаки всього предмета, а також ознаки його частин.
Б) Обвести предмет олівцем
В) Розповісти історію про предмет
З давніх-давен люди оцінили смакові, поживні й цілющі якості капусти. Вважалося, що вона містить усі сім благ – гаряче і холодне, сухе і вологе, гірке і солодке, а також гостре. Лікарі радили давати капустяний сік дітям, щоб ті швидше виростали, радили вживати цілющу капусту при запаленнях та свіжих ранах.
А) опис; Б) розповідь; В) роздум; Г) оцінка предмета.