Тест "Про минулі часи. Михайло Стельмах "Гуси-лебеді летять...", Григір Тютюнник "Климко"

Про матеріал

Тест з української літератури. 7 клас. Контрольна робота

"Про минулі часи. Михайло Стельмах " Гуси-лебеді летять...", Григір Тютюнник "Климко".

Тест складається із завдань трьох форм:

1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді. До кожного із завдань пропонується чотири варіанти відповіді, із яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учень вибрав і позначив правильну відповідь .

2. Завдання на встановлення відповідності. До кожного завдання подано інформацію, яку позначено цифрами й буквами. Виконуючи завдання, необхідно встановити відповідність інформації, позначеної цифрами та буквами (утворити логічні пари).

3. Завдання з розгорнутою відповіддю. Завдання цієї форми передбачає створення власного висловлення.

За правильне (частково правильне) виконання завдань можна отримати:

  • за завдання з вибором однієї правильної відповіді 0 – 0,5 - 1 тестових бали;
  • за завдання на встановлення відповідності 0 - 1 - 2 - 3 тестових бали;
  • за завдання з розгорнутою відповіддю 3 тестових бали.

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту, - 12.

Перегляд файлу

Контрольна робота

7 клас

Про минулі часи

Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять…», Григір Тютюнник                     «Климко»

Варіант 1
1. Визначте жанрову приналежність повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять…»:
  А героїко-романтична

  Б автобіографічна

  В пригодницька

  Г історична

2. Гр. Тютюнник у своєму творі «Климко» використав факт із життя
  А власного 

  Б матері

  В  друга

  Г  брата

3. Чим  скористався  Михайлик (твір «Гуси-лебеді летять…») для  катання  на  льодяній  гірці?
  А ночовками

  Б саньми

  В ослінчиком

  Г ковзанами
4. Що було метою подорожі Климка (Гр.Тютюнник «Климко»)?                                     
  А олія

  Б сіль

  В чоботи

  Г молоко
5. Яка річ для Климка була особливо дорогою («Не брали її ні дощі, ні сніг, ані сонце») і мала символічне значення? (Гр.Тютюнник «Климко»)
  А шапка

  Б скринька

  В хустинка

  Г діжурка                                                                                                                           6. Що, на думку діда Дем `яна, приносять на крилах лебеді? (М.Стельмах «Гуси-лебеді летять…»)

  А здоров’я і щастя

  Б радість і достаток

  В життя і весну
  Г радість і весну

7. Чого не вмів Михайлик, коли прийшов до школи? (М.Стельмах «Гуси-лебеді летять…»)

  А множити

  Б читати

  В рахувати до тисячі

  Г писати

8. Установіть відповідність між висловлюванням та героєм, якому воно належить.

  А  «В її устах і душі «насіння» було святим словом… І хоча вона нарікала   на свою мужицьку долю з її вічними супутниками – нестатками і злиднями, проте нічого так не любила, як землю».

  Б «А може б, синочку, у мене зостався, га? Назовсім. До кого ж тобі йти? Їсти в мене, хвалити Бога, є що…».

  В  «Купіть мою хустку. Дивіться, яка ловка. Я й чорнобривців на додачу ще дам».             

  1. тітці Марині (Гр.Тютюнник «Климко»)

  2. матері Михайлика (М.Стельмах «Гуси-лебеді летять…»)                                                                                                                                                         

  3. дівчині (Гр.Тютюнник «Климко»)

9. Дайте визначення

   Символ - це...

10. Напишіть твір-мініатюру на одну із тем:

   А «Чи хотів би я мати такого друга, як Климко» (за твором Гр. Тютюнника «Климко»).

   Б «Чим мені подобається Михайлик, герой твору М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять…».

Варіант 2

1. Визначте жанрову приналежність твору Гр. Тютюнника «Климко»:
  А повість

  Б оповідання

  В новела

  Г роман

2. М. Стельмах присвятив твір «Гуси-лебеді летять…»
  А дядьку Себастіяну

  Б сину Ярославу

  В своїм батькам

  Г дідусеві й бабусі

3. Де довелося жити хлопцю після того, як у його помешкання влучила бомба? (Гр. Тютюнник «Климко»)

  А на вулиці

  Б у бараці

  В на ваговій

  Г у депо

4. Хто врятував Климка під час його  подорожі? (Гр.Тютюнник «Климко»)
  А тітка Марина

  Б дядько Кирило

  В товариш

  Г невідомий німець

5. Кого з названих героїв немає в повісті М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…»?

  А Люби

  Б Михайлика

  В діда Дем’яна

  Г дядька Степана

6. Для чого мати Михайлика носила полотняний пояс? (М.Стельмах «Гуси-лебеді летять…»)    

  А за народним звичаєм

  Б  носила гроші в нім

  В вигрівала насіння

  Г оберігала від лиха

7. Чому Климко залишився в тітки Марини на три дні? (Гр.Тютюнник «Климко»)

  А хотів віддячити за сіль

  Б бо захворіла тітка

  В бо він захворів

  Г хотів відпочити
8. Установіть відповідність між висловлюванням та героєм, якому воно належить.

  А «А може б, синочку, у мене зостався, га? Назовсім. До кого ж тобі йти? Їсти в мене, хвалити Бога, є що…».

  Б «В її устах і душі «насіння « було святим словом… І хоча вона нарікала на свою мужицьку долю з її вічними супутниками – нестатками і злиднями, проте нічого так не любила, як землю».

  В «Купіть мою хустку. Дивіться, яка ловка. Я й чорнобривців на додачу ще дам».

  1. дівчині (Гр.Тютюнник «Климко»)

  2. матері Михайлика (М.Стельмах «Гуси-лебеді летять…»)

  3. тітці Марині (Гр.Тютюнник «Климко») 

9. Дайте визначення

  Художня деталь - це...

10. Напишіть твір-мініатюру на одну із тем:

  А «Чи хотів би я мати такого друга, як Климко» (за твором Гр. Тютюнника «Климко»).

  Б  «Чим мені подобається Михайлик, герой твору М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять…».

 

 

doc
Додано
21 липня 2018
Переглядів
15843
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку