Тест "Різноманітність рослин"

Про матеріал
Тестова робота з теми: " Різноманітність рослин" для 6 класу, складена за матеріалами ЗНО з біології.
Перегляд файлу

Тестова робота   з теми:

 «Різноманітність рослин» ( 6 клас)

1.Усім відомі такі ласощі, як пастила чи мармелад. Їх готують на основі агару - драглистої речовини, яку добувають з водорості

А ульви   Б улотрикса   В філофори    Г спірогири

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/184/18422/16.JPG2.Зображена на марці рослина належить до родини

А Айстрові

Б Капустяні

В Пасльонові

Г Лілійні

3.До якого відділу належать сосна, ялина, гінкго, кипарис?

А Папоротеподібні  Б Мохоподібні   В Голонасінні    Г Покритонасінні

4.Укажіть рослину, для якої характерні наявність насінних зачатків і плодолистиків, утворення насіння й плодів.

А Політрих волосоносний   Б Страусове перо звичайне

В Тис ягідний                       Г Тютюн справжній

5.Проаналізуйте твердження щодо життєвого циклу папоротеподібних.

І. У життєвому циклі переважає гаметофіт.

ІІ. Гаметофіт закріплюється в ґрунті за допомогою коренів.

Чи є поміж них правильні?

А правильне лише І   Б правильне лише ІІ   В обидва правильні  Г немає правильних

6.Будинки італійського міста Венеції вже сотні років стоять у воді на палях із стійкої до гниття деревини голонасінної рослини. Укажіть цю рослину.

А сосна     Б кедр  В ялина   Г модрина

7.Увідповідніть зображення рослини (1-4) з групою (А - Д), до якої вона належить.

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/214/21400/41.JPG

А хвощі   Б плауни    В папороті   Г голонасінні  Д покритонасінні

8.Увідповідніть відділ рослин (1-4) з видом (А - Д), який до нього належить.

1Мохоподібні                     А Очерет південний

2Папоротеподібні               Б Ялина колюча

3Голонасінні                        В Страусове перо звичайне

4Покритонасінні                 Г Політрих волосоносний

                                              Д Баранець звичайний

9.Установіть відповідність між відділом рослин (1- 4) та його представником (А-Д).

1Зелені водорості                    А Політрих звичайний

2Плауноподібні                       Б Кедр Ліванський

3Голонасінні                            В Горох посівний

4Покритонасінні                      Г Селагінела безніжкова

                                                  Д Спірогира

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/22/2251/bio-2010_51_2251.jpg10. Установіть відповідність між таксономічними категоріями та їхніми назвами для                 зображеного організму.

1Відділ             А Бобоцвіті

2Клас                Б Покритонасінні

3Порядок         В Бобові

4Родина            Г Пасльонові

                           Д Дводольні

11. Два учні на уроці біології висловили думки щодо особливостей покритонасінних рослин. Перший учень сказав, що покритонасінні – прогресивна група сучасної флори. Другий учень зауважив, що запліднення покритонасінних не залежить від наявності води. Хто з них правий?

А лише перший   Б лише другий   В обидва праві   Г обидва неправі

12. Визначте систематичне положення (відділ, клас, родина) зображеного на рисунку організму.       

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/68/6868/5_28.jpgВідділ                             Клас                     Родина

1.Папортеподібні              1.Хвойні                      1. Бобові

2.Голонасінні                     2. Однодольні             2.Лілійні

3.Покритонасінні              3. Дводольні                3.Цибулеві.

docx
Додано
29 листопада 2021
Переглядів
1040
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку