Контрольна робота № 2. «Українська література 1920-1930 рр. Проза».
Варіант І
1. НЕ є псевдонімом прізвище
А Хвильовий
Б Грунський
В Мирний
Г Підмогильний
2. Автором інтелектуально-психологічної прози є
А М. Хвильовий
Б О. Вишня
В Ю. Яновський
Г В. Підмогильний
3. «Місто» належить до різновиду роману
А народницького
Б модерного
В новелістичного
Г побутового
4. Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і обов'язком є центральною у творі
А «Я (Романтика)»
Б «Місто»
В «Майстер корабля»
Г «Моя автобіографія»
5. НЕ є композиційною особливістю роману «Місто» В. Підмогильного
А поділ на дві частини
Б наявність двох епіграфів
В розповідь від першої особи
Г наявність міських пейзажів
Д авторські відступи
6. У якому творі є персонаж То-Ма-Кі
А «Місто»
Б «Майстер корабля»
В «Сом»
Г Я (Романтика)»
7. Новела «Я (Романтика)» присвячена:
А кононівським полям
Б батькові
В Якову де Бальмену
Г «Цвітові яблуні»
8. Ознаками неоромантизму є:
А змалювання реалій життя
Б піднесеність героїв над буднями
В поетизація життєлюбства
Г наявність екзотики
Рівень ІІ (по 1,5 б.) =3 б.
9. Установіть відповідність
Розділ
1. Перший
2. Другий
3. Третій
4. Четвертий
Зміст (усмішка «Сом»)
А. застереження діда Панька бути обережним біля глибокої ковбані, адже в ній живе великий сом, який з'їв панського собаку
Б. розповідь про те, чим живляться соми, і рекомендації, як їх ловити
В. запрошення побувати «на річці на Осколі» й насолодитися мальовничими пейзажами
Г. історія навчання Остапа Вишні в Зіньківській двокласній школі
Д. розповідь «заядлого й справедливого рибалки» про те, як сом тягав за собою моторного човна.
10. Установіть відповідність
Художній засіб
1 гіпербола
2 оксиморон
3 інверсія
4 порівняння
Приклад
А. Тут і починається найцікавіший момент качачого полювання
Б. «Спішу, щоб на вечірню зорьку спізнитись!» — і галопом далі
В. … водяться дикі качки… по річках — колисках смарагдової Батьківщини нашої…
Г. … селезень каменем падає в воду, — прекрасний, як казка, у своєму весняному вбранні…
Д. Та там з одного набою торік по двадцять чотири качки били.
Рівень ІІІ (по 1,5 б.) =3 б.
11. Дати визначення поняттю
Український романтизм –
12. Назвіть тему твору В. Підмогильного «Місто».
Рівень ІV (2 б.)
Дати розгорнуту відповідь на питання:
1. Показати на прикладі вивчених творів жанрове розмаїття української прози 1920-х років.
2. Пояснити, у чому трагедія головного героя новели «Я (Романтика)».
3. Чи актуальні твори Остапа Вишні в наш час? Свою думку аргументувати.
4. Довести або спростувати тезу: «Такі, як Степан Радченко, мають завоювати місто, зліквідувати антагонізм між містом і селом».
Контрольна робота № 2. «Українська література 1920-1930 рр. Проза».
Варіант ІІ
Рівень І (по 0,5 б.) = 4 б.
1. Назвіть справжнє ім'я Остапа Вишні
А Микола Фітільов
Б Павло Губенко
В Іван Тобілевич
Г Олександр Кандиба
2. За жанром роман «Місто»
А історичний
Б пригодницький
В урбаністичний
Г соціально-побутовий
3. Вислів «Як можна бути вільним, Евкріте, коли ти маєш тіло?» є
А реплікою Степана
Б авторським відступом
В думкою Вигорського
Г епіграфом до роману
4. Основні жанри, у яких працював О. Вишня
А новели й гуморески
Б гуморески і байки
В казки й фейлетони
Г фейлетони й гуморески
5. Перше оповідання Степан Радченко написав про
А кохання
Б бритву
В Київ
Г людей
6. У якому творі є персонаж Сев?
А «Я (Романтика»)
Б «Моя автобіографія»
В «Майстер корабля»
Г «Місто»
7. Новелі Коцюбинського присвячено твір
А «Сом»
Б «Місто»
В «Майстер корабля»
Г «Я (Романтика)»
8. НЕ є героїнею роману «Місто»
А Надійка
Б Тайях
В Зоська
Г Рита
Рівень ІІ (по 1,5 б.) =3 б.
9. Установіть відповідність
Розділ
1. Перший
2. Другий
3. Третій
4. Четвертий
Зміст (усмішка «Сом»)
А. застереження діда Панька бути обережним біля глибокої ковбані, адже в ній живе великий сом, який з'їв панського собаку
Б. розповідь про те, чим живляться соми, і рекомендації, як їх ловити
В. запрошення побувати «на річці на Осколі» й насолодитися мальовничими пейзажами
Г. історія навчання Остапа Вишні в Зіньківській двокласній школі
Д. розповідь «заядлого й справедливого рибалки» про те, як сом тягав за собою моторного човна.
10. Установіть відповідність
Художній засіб
1 гіпербола
2 оксиморон
3 інверсія
4 порівняння
Приклад
А. Тут і починається найцікавіший момент качачого полювання
Б. «Спішу, щоб на вечірню зорьку спізнитись!» — і галопом далі
В. … водяться дикі качки… по річках — колисках смарагдової Батьківщини нашої…
Г. … селезень каменем падає в воду, — прекрасний, як казка, у своєму весняному вбранні…
Д. Та там з одного набою торік по двадцять чотири качки били.
Рівень ІІІ (по 1,5 б.) =3 б.
11. Дати визначення поняттю
Неоромантизм -
12. Ідея твору «Майстер корабля» Ю. Яновського.
Рівень ІV (2 б.)
Дати розгорнуту відповідь на питання:
1. Показати на прикладі вивчених творів жанрове розмаїття української прози 1920-х років.
2. Пояснити, у чому трагедія головного героя новели «Я (Романтика)».
3. Чи актуальні твори Остапа Вишні в наш час. Свою думку аргументувати.
4. Довести або спростувати тезу: «Тільки правда була поводирем у моєму житті. Я ніколи не зрадив правди» (Остап Вишня).