Тест. Різнорівневі завдання. Контрольна робота № 2. «Українська література 1920-1930 рр. Проза».

Про матеріал
Різнорівневі завдання для перевірки знань з теми «Українська література 1920-1930 рр. Проза», кладені на основі завдань навчального посібника "Усі уроки української літератури. 11 клас. І семестр/ укл. А. М. Гричина, Н. В. Жуковська. - Х.: Вид. група "Основа", 2020. (Серія "Усі уроки").
Перегляд файлу

Контрольна робота № 2. «Українська література 1920-1930 рр. Проза».

Варіант І

Рівень І (по 0,5 б.) = 4  б.

1. НЕ є псевдонімом прізвище

А Хвильовий

Б Грунський

В Мирний

Г Підмогильний

2. Автором інтелектуально-психологічної прози є

А М. Хвильовий

Б О. Вишня

В Ю. Яновський

Г В. Підмогильний

3. «Місто» належить до різновиду роману

А народницького

Б модерного

В новелістичного

Г побутового

4. Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і обов'язком є центральною у творі

А «Я (Романтика)»

Б «Місто»

В «Майстер корабля»

Г «Моя автобіографія»

5. НЕ є композиційною особливістю роману «Місто» В. Підмогильного

А поділ на дві частини

Б наявність двох епіграфів

В розповідь від першої особи

Г наявність міських пейзажів

Д авторські відступи

6. У якому творі є персонаж То-Ма-Кі

А «Місто»

Б «Майстер корабля»

В «Сом»

Г Я (Романтика)»

7. Новела «Я (Романтика)» присвячена:

А кононівським полям

Б батькові

В Якову де Бальмену

Г «Цвітові яблуні»

8. Ознаками неоромантизму є:

А змалювання реалій життя

Б піднесеність героїв над буднями

В поетизація життєлюбства

Г наявність екзотики

 

Рівень ІІ (по 1,5 б.) =3 б.

9. Установіть відповідність


Розділ

1.  Перший

2. Другий

 

3. Третій

4. Четвертий

Зміст (усмішка «Сом»)

А. застереження діда Панька бути обережним біля глибокої ковбані, адже в ній живе великий сом, який з'їв панського собаку

Б. розповідь про те, чим живляться соми, і рекомендації, як їх ловити

В. запрошення побувати «на річці на Осколі» й насолодитися мальовничими пейзажами

Г. історія навчання Остапа Вишні в Зіньківській двокласній школі

Д. розповідь «заядлого й справедливого рибалки» про те, як сом тягав за собою моторного човна.


10. Установіть відповідність


Художній засіб

1 гіпербола

2 оксиморон

3 інверсія

4 порівняння

 

 

 

 

 

 

 

 

Приклад

А. Тут і починається найцікавіший момент качачого полювання

Б. «Спішу, щоб на вечірню зорьку спізнитись!» — і галопом далі

В. … водяться дикі качки… по річках — колисках смарагдової Батьківщини нашої…

Г. … селезень каменем падає в воду, — прекрасний, як казка, у своєму весняному вбранні…

Д. Та там з одного набою торік по двадцять чотири качки били.


 

Рівень ІІІ (по 1,5 б.) =3 б.

11. Дати визначення поняттю

Український романтизм –

 

12. Назвіть тему твору В. Підмогильного «Місто».

 

Рівень ІV (2 б.)

Дати розгорнуту відповідь на питання:

1. Показати на прикладі вивчених творів жанрове розмаїття української прози 1920-х років.

2. Пояснити, у чому трагедія головного героя новели «Я (Романтика)».

3. Чи актуальні твори Остапа Вишні в наш час? Свою думку аргументувати.

4. Довести або спростувати тезу: «Такі, як Степан Радченко, мають завоювати місто, зліквідувати антагонізм між містом і селом».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 2. «Українська література 1920-1930 рр. Проза».

Варіант ІІ

Рівень І (по 0,5 б.) = 4  б.

1. Назвіть справжнє ім'я Остапа Вишні

А Микола Фітільов

Б Павло Губенко

В Іван Тобілевич

Г Олександр Кандиба

2. За жанром роман «Місто»

А історичний

Б пригодницький

В урбаністичний

Г соціально-побутовий

3. Вислів «Як можна бути вільним, Евкріте, коли ти маєш тіло?» є

А реплікою Степана

Б авторським відступом

В думкою Вигорського

Г епіграфом до роману

4. Основні жанри, у яких працював О. Вишня

А новели й гуморески

Б гуморески і байки

В казки й фейлетони

Г фейлетони й гуморески

5. Перше оповідання Степан Радченко написав про

А кохання

Б бритву

В Київ

Г людей

6. У якому творі є персонаж Сев?

А «Я (Романтика»)

Б «Моя автобіографія»

В «Майстер корабля»

Г «Місто»

7. Новелі Коцюбинського присвячено твір

А «Сом»

Б «Місто»

В «Майстер корабля»

Г «Я (Романтика)»

8. НЕ є героїнею роману «Місто»

А Надійка

Б Тайях

В Зоська

Г Рита

 

Рівень ІІ (по 1,5 б.) =3 б.

9. Установіть відповідність


Розділ

1.  Перший

2. Другий

3. Третій

4. Четвертий

Зміст (усмішка «Сом»)

А. застереження діда Панька бути обережним біля глибокої ковбані, адже в ній живе великий сом, який з'їв панського собаку

Б. розповідь про те, чим живляться соми, і рекомендації, як їх ловити

В. запрошення побувати «на річці на Осколі» й насолодитися мальовничими пейзажами

Г. історія навчання Остапа Вишні в Зіньківській двокласній школі

Д. розповідь «заядлого й справедливого рибалки» про те, як сом тягав за собою моторного човна.


 

10. Установіть відповідність


Художній засіб

1 гіпербола

2 оксиморон

3 інверсія

4 порівняння

 

 

 

 

 

 

 

 

Приклад

А. Тут і починається найцікавіший момент качачого полювання

Б. «Спішу, щоб на вечірню зорьку спізнитись!» — і галопом далі

В. … водяться дикі качки… по річках — колисках смарагдової Батьківщини нашої…

Г. … селезень каменем падає в воду, — прекрасний, як казка, у своєму весняному вбранні…

Д. Та там з одного набою торік по двадцять чотири качки били.


 

Рівень ІІІ (по 1,5 б.) =3 б.

11. Дати визначення поняттю

Неоромантизм  -

 

12. Ідея твору «Майстер корабля» Ю. Яновського.

 

Рівень ІV (2 б.)

Дати розгорнуту відповідь на питання:

1. Показати на прикладі вивчених творів жанрове розмаїття української прози 1920-х років.

2. Пояснити, у чому трагедія головного героя новели «Я (Романтика)».

3. Чи актуальні твори Остапа Вишні в наш час. Свою думку аргументувати.

4. Довести або спростувати тезу: «Тільки правда була поводирем у моєму житті. Я ніколи не зрадив правди» (Остап Вишня).

 

docx
Додано
15 листопада 2023
Переглядів
2369
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку