Тест " Робота з літературним твором" 2 клас.

Про матеріал
Тест складений для перевірки знань дітей працювати самостійно з літературним твором: самостійно прочитати текст, дати відповіді на запитання по розумінню змісту тексту закритого і відкритого типів.
Перегляд файлу
  1. Прочитай уривок із твору Миколи Гриценка «Довго кували зозулі».

БЕРЕЗОВА МІТЛА

Одного дня тато мені кажуть:

  •                  Ти бачив, Дмитре, яка в нас мітла задрипана під хлівом стоїть? Треба б нову зробити.

Накачав я камери свого велика, пилку до рами прив’язав. Поїхав у лісосмугу. Хотів пиляти, та так і став. Чи з однієї берези зразу гілля на мітлу нарізати, чи з кожної потроху? Таке діло, що й без мітли вертатися не можна, знову скажуть: «Он людські діти!.. А ти й на дерево здертися не можеш…».

Берези високі, гілля од землі далеко. Підходжу до одної. Як же в неї ще гілочки забирати, коли он рубці кругом од свердликів – сік весною хтось точив…  Друга така красива та зелена, та гладенька така. Молода душа… Не буду й цієї займати. Третя, навпаки, - нещасна. Уже хтось обчухрав* її майже до самого вершечка…

Отак походив я, походив… А потім почав назбирувати по одній малесенькій гілочці з кожної берези. Воно ж не так болить, коли – по одній…

До вечора обійшов усю лісосмугу. Тато в дворі зустріли:

  • Щось ти, Дмитре, малувато нарізав.
  •                  Та, - кажу, вистачить. Воно ж мітла легкою повинна бути, замашною*. А то ви робите завжди таку, що тільки ворота нею підпирати, - не піднімеш. Хіба ж то діло?

 

* Обчухрати – обдерти, оббити, обламати, обрубати (гілля, листя та ін.).

Замашна – це та, якою легко замахуватися, виконувати якусь роботу (тут: підмітати).

 

  1. Придумай і запиши свою назву твору.

 

  1. Познач, хто розповів нам історію.

 

А    автор                 Б    тато Дмитрика            В    Дмитрик   

  1. Розділи текст на три частини за змістом.

 

  1. Склади запитання до кожної з частин і запиши їх.

 

  1. Як ти вважаєш, яку головну думку розкрив нам автор у цьому творі? Запиши її одним реченням.

 

  1. Чого, на твою думку, вчить цей твір? Підкресли.

 

Доброти, співчутливості, мудрості, обережності, винахідливості.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Перепелиця Ірина
    Дякую за розробку.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 травня 2020
Переглядів
5723
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку