5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Тест " Робота з літературним твором" 2 клас.

Про матеріал
Тест складений для перевірки знань дітей працювати самостійно з літературним твором: самостійно прочитати текст, дати відповіді на запитання по розумінню змісту тексту закритого і відкритого типів.
Перегляд файлу
  1. Прочитай уривок із твору Миколи Гриценка «Довго кували зозулі».

БЕРЕЗОВА МІТЛА

Одного дня тато мені кажуть:

  •                  Ти бачив, Дмитре, яка в нас мітла задрипана під хлівом стоїть? Треба б нову зробити.

Накачав я камери свого велика, пилку до рами прив’язав. Поїхав у лісосмугу. Хотів пиляти, та так і став. Чи з однієї берези зразу гілля на мітлу нарізати, чи з кожної потроху? Таке діло, що й без мітли вертатися не можна, знову скажуть: «Он людські діти!.. А ти й на дерево здертися не можеш…».

Берези високі, гілля од землі далеко. Підходжу до одної. Як же в неї ще гілочки забирати, коли он рубці кругом од свердликів – сік весною хтось точив…  Друга така красива та зелена, та гладенька така. Молода душа… Не буду й цієї займати. Третя, навпаки, - нещасна. Уже хтось обчухрав* її майже до самого вершечка…

Отак походив я, походив… А потім почав назбирувати по одній малесенькій гілочці з кожної берези. Воно ж не так болить, коли – по одній…

До вечора обійшов усю лісосмугу. Тато в дворі зустріли:

  • Щось ти, Дмитре, малувато нарізав.
  •                  Та, - кажу, вистачить. Воно ж мітла легкою повинна бути, замашною*. А то ви робите завжди таку, що тільки ворота нею підпирати, - не піднімеш. Хіба ж то діло?

 

* Обчухрати – обдерти, оббити, обламати, обрубати (гілля, листя та ін.).

Замашна – це та, якою легко замахуватися, виконувати якусь роботу (тут: підмітати).

 

  1. Придумай і запиши свою назву твору.

 

  1. Познач, хто розповів нам історію.

 

А    автор                 Б    тато Дмитрика            В    Дмитрик   

  1. Розділи текст на три частини за змістом.

 

  1. Склади запитання до кожної з частин і запиши їх.

 

  1. Як ти вважаєш, яку головну думку розкрив нам автор у цьому творі? Запиши її одним реченням.

 

  1. Чого, на твою думку, вчить цей твір? Підкресли.

 

Доброти, співчутливості, мудрості, обережності, винахідливості.

docx
Додано
4 травня
Переглядів
895
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку