Тест. «Творчість М.Воронного, Т.Шевченка, Лесі Українки, В.Винниченка».

Про матеріал
Матеріал тесту дає можливість виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою контролю та корекції; розвивати пам’ять, уміння зосереджуватись; виховувати наполегливість, цілеспрямованість, кращі людські якості.
Перегляд файлу

Українська література. 6 клас.

Тема: Контрольна робота. «Творчість М.Воронного, Т.Шевченка, Лесі Українки, В.Винниченка».

Мета: виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою контролю та корекції; розвивати пам’ять, уміння зосереджуватись; виховувати наполегливість, цілеспрямованість, кращі людські якості.

ТЕСТ.

  1. До кого в полон потрапив ханський син, герой поеми М.Воронного «Євшан-зілля»?

                 а) до князя Ігоря;

                 б) до князя Володимира; 

                 в) до Ярослава Мудрого .

 

   2. До кого звертається автор наприкінці поеми «Євшан-зілля»?

                а) до половецького хана; 

                б) до України;

                в) до князя Володимира.

  

  1. З якою метою пішов козак, герой вірша Т.Шевченка «Думка», з дому, покинувши батька, неньку й дівчину?:

а) заробити грошей ;

б) битися з ворогами;

в) шукати долі.

 

     4. Якими були стосунки з підлеглими козацьких ватажків ( за поемою Т.Шевченка «Іван Підкова»)?

              а) отамани вимагали від козаків суворої дисципліни й цілковитого послуху, не зважали на їхню думку;

              б) братськими, дружніми;

              в) напруженими.

 

5.А попереду отаман

Веде, куди знає.

Походжає вздовж байдака,

Гасне люлька в роті;

Поглядає сюди- туди –

Де-де буть роботі?

Закрутивши чорні уси,

За ухо чуприну,

Підняв шапку – човни стали.

Ці слова з поеми:

            а) «Євшан-зілля» М.Воронного;

            б) «Іван Підкова» Т.Шевченка;

            в)  «Тарасова ніч» Т.Шевченка.

 

6. Як поводилася лірична героїня вірша Лесі Українки «Як дитиною, бувало…», коли зазнавала болю, страждань?

           а) жаліла себе;

           б) плакала;

           в) сміялася.

 

7. Хто в дитинстві зачарував розум ліричної героїні в поезії Лесі Українки «Мрії»?

            а) таємничі принци й вродливі королі;

            б) переможений лицар, що не здавався;

            в) гордий переможець у лицарському двобої.

  

8. Чому Федькові з оповідання В.Винниченка «Федько – халамидник» забороняли навіть наближатися до Толі?

            а) тому що батьки ненавиділи панів;

            б) тому що Федько  увесь час підбурював панського синка на нерозважливі вчинки;

            в) тому що Толя всі провини звертав на Федька.

 

9. За що батько Федька після того, як карав сина, давав йому кілька копійок ( за оповіданням  В.Винниченка «Федько – халамидник»

              а) за те, що син казав правду;

              б) за те, що син допомагав по господарству;

             в) щоб пом’якшити образу.

 

10. 4. Укажіть, символом чого є євшан-зілля в однойменному творі М. Вороного?

           а) історичної та національної пам'яті;

           б) рослинного світу України;

           в) материнської любові..

 

11.  Яка річка згадується в поемі Т. Шевченка «Іван Підкова»:

             а) Дунай;

             б) Дніпро

             в) Каяла.

12.  «…Оповідання, що зворушує у серці найсвятіші почування» — це

               а) «Євшан-зілля»;

              б) «Думка»;

              в) «Іван Підкова».

 

 

docx
Додано
15 травня 2020
Переглядів
767
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку