Тест «Упізнай фігури»
Мета: оцінювання здатності до пізнавання, перевірка зорової пам'яті.
Обладнання: тренувальний бланк, бланк фіксації результату, секундомір.
Інструкція: «Уважно розглянь ці картинки, їх усього 5 у рядку. (Дитині пропонують подивитися тренувальний бланк.) Крайня ліворуч картинка – зразок. Потрібно визначити і показати: яка з чотирьох наступних схожа на першу».
(Це тренувальна спроба, до подальшої роботи з дитиною переходять лише тоді, коли бачать, що дитина зрозуміла завдання. Далі дитині показують наступні картинки на бланку фіксаціїї результату, по черзі з 1-го по 10-ий. Експеримент проводиться доти, доки дитина не вирішить усі 10 завдань.)
Інтерпретація результату:
Слабкий рівень: на виконання завдання витрачено 2 і більше хвилини.
Середній рівень: 1 хвилина чи 1 хв і 20 с.
Добрий рівень: 45–60 секунд.
Високий рівень: до 40 с.
Джерело
Сироватко О, Байер О. Визначення готовності дітей до навчання у школі // Психолог – 2003 - № 13
1 |
Діагностичний інструментарій практичного психолога Сєргєєвої Олени Анатоліївни |
Бланки до тесту «Упізнай фігури»
Прізвище, ім'я _______________________
Дата ________ Клас _______
Тренувальний бланк
Бланки до тесту «Упізнай фігури»
Бланк фіксації результату
Прізвище, ім'я _______________________
Дата ________ Клас _______
Тренувальний бланк
Бланки до тесту «Упізнай фігури»
Бланк фіксації результату
1 |
Діагностичний інструментарій практичного психолога Сєргєєвої Олени Анатоліївни |