Вхідний моніторинг навчальних досягнень
з історії України за курс 9 класу.
І варіант
1.Поясніть значення термінів:
Трудова міграція, промисловий переворот, українська ідея.
2.Вкажіть століття ( римськими цифрами і прописом) і подію за датою:
1861, 1569, 1385, 988
3.Дайте характеристику історичній особі:
Леся Українка, Іван Мазепа.
4. Яка з дат належить до 18 століття:
1775, 1848, 1596, 1905.
Яка подія відбулася?
5. До складу якої держави входили західно – українські землі на початку XX століття?
6. Назвіть голоовні причини Столипінської аграрної реформи.
7.Назвіть відомі вам політичні партії, які існували в Україні і в світі на початку XX століття?
8. Поясніть, чому історичний період, який тривав з кінця XV до початку XX століття отримав назву Новий час.
9.Які історичні особистості Нового часу мали найбільший вплив на розвиток європейських держав? Назвіть три імені, державу, з якою була пов'язана діяльність особи, ким вона була.
10.Що об'єднує ці документи, чому вони отримали таку назву:
Валуєвський циркуляр, Ємський указ.
11.З'ясуйте автора цих творів, відновіть правильну відповідність.
Т.Шевченко « Україна Irredenta»
М.Міхновський « Єнеїда»
Ю. Бачинський « Русалка Дністровая»
М. Шашкевич « Самостійна Україна»
« Кобзар»
12.Згадайте, що ви пам'ятаєте про Франко – Пруську війну:
- дата,
- учасники,
- як завершилась.
- Який зв'язок існує між завершенням франко – пруської війни і початком Першої світової війни.
Вхідний моніторинг навчальних досягнень
з історії України за курс 9 класу.
ІІ варіант
1.Поясніть значення термінів:
Патріотизм, революція, українська ідея.
2.Вкажіть століття ( римськими цифрами і прописом) і подію за датою:
1861, 1596, 1385, 988
3.Дайте характеристику історичній особі:
Іван Франко, Богдан Хмельницький
4. Яка з дат належить до 19 століття:
1223, 1848, 1569, 1905.
Яка подія відбулася?
5. До складу якої держави входила Наддніпрянська Україна на початку XX століття?
6.Назвіть головні причини Російської революції 1905 – 1907рр.
7.Назвіть відомі вам політичні партії, які існували в Україні і в світі на початку XX століття?
8. Поясніть, чому історичний період, який тривав з кінця XV до початку XX століття отримав назву Новий час.
9.Які історичні особистості Нового часу мали найбільший вплив на розвиток європейських держав? Назвіть три імені, державу, з якою була пов'язана діяльність особи, ким вона була.
10.Що об'єднує ці документи, чому вони отримали таку назву:
Валуєвський циркуляр, Ємський указ.
11.З'ясуйте автора цих творів, відновіть правильну відповідність.
Т.Шевченко « Україна Irredenta»
М.Міхновський « Єнеїда»
Ю. Бачинський « Русалка Дністровая»
М. Шашкевич « Самостійна Україна»
« Кобзар»
12.Згадайте, що ви пам'ятаєте про Франко – Пруську війну:
- дата,
- учасники,
- як завершилась.
- Який зв'язок існує між завершенням франко – пруської війни і початком Першої світової війни.