Тест " Волейбол"8 клас.

Про матеріал
На уроках фізичної культури вихованці не тільки розвиваються фізично, а вивчають і теоретичний матеріал.Тест складено для перевірки теорії з модуля " Волейбол".
Перегляд файлу

 

Червоноградська міська рада

Львівської області

Гірницька гімназія

 

 

 

 

 

 

Тест з фізичної культури

 

Тема

 

 Волейбол 8 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

учитель Гірницької гімназії

Ю.П.Салоха

 

 

 

 

Волейбол 8 клас

1. До скількох очок триває партія?

А .25     Б.15     В .26      Г.24

2. Які зони відносяться до передньої лінії ?

А .2, 3, 4      Б.1, 2, 3    В.1, 5, 6     Д.4, 5, 6

3. Розміри волейбольного майданчика?

А .20м х 15м    Б.18м х 9м   В.20м х 10м

4. Як відбувається перехід гравців на майданчику?

А.За годинниковою стрілкою.

 Б .Проти годинникової стрілки.

 В. За рішенням капітана.

5. З яким рахунком не може закінчитися партія?

А. 23 : 25        Б. 26 : 28       В. 27 : 28

6.Висота сітки для жінок та чоловіків?

А.  2.15м - 2,35м    Б.  2.20м - 2.45м       В. 2.24м - 2.43м

7.Гравець якої зони виконує подачу?

А. 1   Б. 2   В. 3   Г. 5

 8.Скільки торкань до м'яча дозволено команді при розіграші подачі?

А .2    Б.3   В.4    Г. 5

9. Доповніть речення.

Волейбольний майданчик умовно розділений на …………

 

10.У груповому блокуванні беруть участь гравці зон: 

А .2,3,4     Б. 3,4,1       В. 5,3,4      Г. 1,2,3

11. На якій картинці зображено зміну сторін майданчика?

https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/1048788/1285588/583383_1644350065.jpghttps://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/1048788/1285588/620589_1644350070.jpghttps://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/1048788/1285588/778247_1644350074.jpg

 12. Хто такий ліберо у волейболі?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 січня
Переглядів
226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку