Формування навичок володіння мячем -3 клас. Блок - конспект.

Про матеріал
Блок - конспект ( 12 уроків) з теми "Формування навичок володіння мячем" для 3 класу. Елементи гандболу та баскетболу.
Перегляд файлу

Календарний план-конспект на групу уроків для 3 класу.

Тема: Вправи для опанування навичками володіння м’ячем.

Завдання: 1. Ознайомити учнів зі змістом занять. Правила безпеки під час занять із м'ячем.

2. Навчити та удосконалювати вправи з баскетбольним м’ячем.

3. Навчити та удосконалювати вправи з великим м’ячем.

4. Сприяти розвитку швидкості, спритності, витривалості та швидкісно-силових якостей.

Виховні : Формування ціннісного ставлення до власного здоров’я та поняття про необхідність розвитку фізичних якостей та рухових здібностей.        Оздоровчі : Сприяти оздоровленню учнів при допомозі рухової активності в зимовий період, зміцненню фізичних якостей та розширенню рухових здібностей.                                                                                                                                                                                                           Розвиток ключових компетентностей:  Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища.Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб. Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя. Співпраця з іншими для досягнення спільної мети. Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей.                                             Місце проведення: спортивний зал .                                                                                                                                                                                          Інвентар та обладнання: м’ячі, фішки для обведення, свисток.

Зміст уроку

Організаційно-методичні вказівки

Ключові

компетентності

Дата та дозування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. Підготовча частина - 15 хв.

1. Організовуючі вправи; шикування, стійки, перешикування, повідомлення завдань уроку.

Звернути увагу на форму одягу та взуття.

Вимірювання ЧСС

Організація власного навчального середовища.

 

+

 

+

 

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

1.Теоретико-методичні знання.

Правила техніки безпеки під час занять із м'ячем. Правила гри у гандбол. Правила гри у баскетбол.

Правила техніки безпеки під час занять із м'ячем.

Отримання нової інформації

з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб.

+

 

 

 

 

+

+

 

 

+

+

+

+

+

+

+

+

+

2. Різновиди ходьби, бігу, стрибків

В повільному темпі.

 

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

3. Комплекси вправ: загально розвиваючі вправи (вправи на місці, в русі, з м’ячами ); для формування постави та запобігання плоскостопості, вправи для розвитку координації. Спеціальні вправи.

Темп виконання повільний.

Чітко виконувати вправи.

Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя.

+

 

 

 

 

 

+

+

 

 

 

 

+

+

+

+

+

+

+

+

+

Розвиток  швидкості : прискорення до 10 м. з різних вихідних положень; біг з зміною напрямку та швидкості , за сигналом.

Дотримувати безпечної дистанції.

 

+

+

+

 

 

 

+

+

+

 

 

 

Розвиток  спритності: різновиди стрибків із завданнями; стрибки з поворотами на 90 – 180 .

 

 

 

 

 

 

+

+

+

 

 

 

 

 

Розвиток швидкісно-силових якостей: серія стрибків в русі з діставанням  високо підвішених предметів.

Почергово. Дотримувати безпечної дистанції.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

+

+

ІІ. Основна частина - 20 хв.

Вимірювання ЧСС після навантаження.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Вправи з великим м’ячем:

 елементи гандболу:

  ловіння  і передачі м’яча  в парах двома руками із-за голови;

- ловіння  і передачі м’яча  від грудей;

- ловіння  і передачі м’яча  лівою та правою рукою від плеча;

 - ведення м’яча лівою та правою рукою з обведенням стійок, “вісімкою”;

-кидки м’яча  на точність.

 

 

Груповий метод організації діяльності учнів.

Звернути увагу на техніку виконання.

 

 

Опанування уміннями і навичками, необхідними для

подальшого навчання.

Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей.

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

+

+

+

 

 

 

 

 

 

2.Вправи з великим м’ячем :

 елементи баскетболу (м’яч для міні-баскетболу):

- ловіння і  передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах);

- ловіння і  передачі м’яча однією рукою від плеча;

- передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку, з обведенням стійок;

- ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок;

- кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій ;

- кидки м’яча у кошик розбігу.

 

 

Груповий метод організації діяльності учнів.

Звернути увагу на техніку виконання.

 

 

Опанування уміннями і навичками, необхідними для

подальшого навчання. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

+

+

+

+

+

3. Ігри для формування уваги: «Слухай сигнал», «Заборонений рух», «Світлофор», «Літає – не літає»

Ігровий метод організації діяльності. Оголосити правила, підбити підсумки.

Співпраця з іншими для досягнення спільної мети. Готовність брати відповідальність за власні рішення.

+

 

 

 

 

+

 

 

 

 

+

 

 

 

 

+

+

+

+

+

+

+

+

+

4. Ігри для активного відпочинку: «Гонка м’ячів», «Займи вільне коло», «Зустрічна естафета», «Наввипередки  з м’ячем».  Естафети.

Ігровий метод організації діяльності. Оголосити правила, підбити підсумки.

Співпраця з іншими для досягнення спільної мети. Готовність брати відповідальність за власні рішення.

 

+

 

 

 

 

+

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

ІІІ. Заключна частина - 5 хв.

1. Шикування.

2. Біг, ходьба.

3. Вправи на відновлення дихання.

4. Підсумок уроку.

 

 

У повільному темпі.

Вимірювання ЧСС

Вербальне оцінювання.

 

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

docx
Додано
12 січня
Переглядів
150
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку