Календарний план-конспект на групу уроків для 3 класу.
Тема: Вправи для опанування навичками володіння м’ячем.
Завдання: 1. Ознайомити учнів зі змістом занять. Правила безпеки під час занять із м'ячем.
2. Навчити та удосконалювати вправи з баскетбольним м’ячем.
3. Навчити та удосконалювати вправи з великим м’ячем.
4. Сприяти розвитку швидкості, спритності, витривалості та швидкісно-силових якостей.
Виховні : Формування ціннісного ставлення до власного здоров’я та поняття про необхідність розвитку фізичних якостей та рухових здібностей. Оздоровчі : Сприяти оздоровленню учнів при допомозі рухової активності в зимовий період, зміцненню фізичних якостей та розширенню рухових здібностей. Розвиток ключових компетентностей: Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища.Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб. Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя. Співпраця з іншими для досягнення спільної мети. Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей. Місце проведення: спортивний зал . Інвентар та обладнання: м’ячі, фішки для обведення, свисток.
Зміст уроку |
Організаційно-методичні вказівки |
Ключові компетентності |
Дата та дозування |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
І. Підготовча частина - 15 хв. 1. Організовуючі вправи; шикування, стійки, перешикування, повідомлення завдань уроку. |
Звернути увагу на форму одягу та взуття. Вимірювання ЧСС |
Організація власного навчального середовища. |
+ |
+
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|||||||||||||
1.Теоретико-методичні знання. Правила техніки безпеки під час занять із м'ячем. Правила гри у гандбол. Правила гри у баскетбол. |
Правила техніки безпеки під час занять із м'ячем. |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб. |
+
|
+ |
+
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|||||||||||||
2. Різновиди ходьби, бігу, стрибків |
В повільному темпі. |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|||||||||||||
3. Комплекси вправ: загально розвиваючі вправи (вправи на місці, в русі, з м’ячами ); для формування постави та запобігання плоскостопості, вправи для розвитку координації. Спеціальні вправи. |
Темп виконання повільний. Чітко виконувати вправи. |
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя. |
+
|
+ |
+
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|||||||||||||
Розвиток швидкості : прискорення до 10 м. з різних вихідних положень; біг з зміною напрямку та швидкості , за сигналом. |
Дотримувати безпечної дистанції. |
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|||||||||||||
Розвиток спритності: різновиди стрибків із завданнями; стрибки з поворотами на 90 – 180 . |
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Розвиток швидкісно-силових якостей: серія стрибків в русі з діставанням високо підвішених предметів. |
Почергово. Дотримувати безпечної дистанції. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|||||||||||||
ІІ. Основна частина - 20 хв. |
Вимірювання ЧСС після навантаження. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1.Вправи з великим м’ячем: елементи гандболу: – ловіння і передачі м’яча в парах двома руками із-за голови;- ловіння і передачі м’яча від грудей;- ловіння і передачі м’яча лівою та правою рукою від плеча;- ведення м’яча лівою та правою рукою з обведенням стійок, “вісімкою”;-кидки м’яча на точність. |
Груповий метод організації діяльності учнів.Звернути увагу на техніку виконання.
|
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей.
|
+
|
+
|
+
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
2.Вправи з великим м’ячем : елементи баскетболу (м’яч для міні-баскетболу): - ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах); - ловіння і передачі м’яча однією рукою від плеча; - передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку, з обведенням стійок; - ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок; - кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій ; - кидки м’яча у кошик розбігу.
|
Груповий метод організації діяльності учнів.Звернути увагу на техніку виконання.
|
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей.
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|||||||||||||
3. Ігри для формування уваги: «Слухай сигнал», «Заборонений рух», «Світлофор», «Літає – не літає» |
Ігровий метод організації діяльності. Оголосити правила, підбити підсумки. |
Співпраця з іншими для досягнення спільної мети. Готовність брати відповідальність за власні рішення. |
+
|
+
|
+
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|||||||||||||
4. Ігри для активного відпочинку: «Гонка м’ячів», «Займи вільне коло», «Зустрічна естафета», «Наввипередки з м’ячем». Естафети. |
Ігровий метод організації діяльності. Оголосити правила, підбити підсумки. |
Співпраця з іншими для досягнення спільної мети. Готовність брати відповідальність за власні рішення. |
+
|
+
|
+
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|||||||||||||
ІІІ. Заключна частина - 5 хв. 1. Шикування. 2. Біг, ходьба. 3. Вправи на відновлення дихання. 4. Підсумок уроку. |
У повільному темпі. Вимірювання ЧСС Вербальне оцінювання. |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|||||||||||||
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||||||||||||