Тест з предмету: Логопедія. Виконала: Тюріна О.В.

Про матеріал
Тест з предмету: Логопедія. Виконала: Тюріна О.В. Тема тестування: Дислексія та дисграфія. На теоретичній основі.
Перегляд файлу

    

 

 

Тест з предмету: Логопедія. Виконала: Тюріна О.В.

2 група, заочна форма навчання.

Перевірила: Могильова Н. М.

   

 

 

 

    

 

1.     Дислексія – це….

a)    Часткове порушення письма, що виражається в стійких повторюваних помилках.

b)    Повна відсутність читання.

c)     Часткове порушення процесу читання.

d)    Повна неможливість письма.

Ключ: с;

2.     Хто з вчених визначив 4 ступені формування навички читання?

a)    А. Трошин.

b)    Т. Єгоров.

c)     Р. Беккер.

d)    Р. Лалаєва.

Ключ: b;

3.     Укажіть ряд причин, що НЕ призводить до виникнення дислексії.

a)    Патології вагітності та пологів;

b)    Генетичні особливості; 

c)     Порушення мовленнєвого розвитку; 

d)    Розлади у поведінці;

Ключ: d;

4.     Семантична дислексія виявляється в…

a)    Несформованості основних функцій фонематичної системи.

b)    Недорозвиненням функцій фонематичної системи.

c)     Труднощах засвоєння всіх літер, у їх недиференційованих замінах.

d)    Порушенні розуміння прочитаних слів, речень, тексту в разі технічно правильного читання.

Ключ: d;

5.     Оптична дислексія частіше зустрічається у дітей з:

a)    Порушеннями слуху;

b)    Ринолалією та Алалією;

c)     ДЦП і ЗПР;

d)    Дислалією;

Ключ: с)

 

6.     З’єднайте види порушень при дисграфії з їх характеристикою.

1)Акустична; а) Людина не здатна правильно 2) Артикуляторно- відмінювати слово за відмінками, акустична.; родами, числами, наприклад

3)    Оптична;   «яскраве сонце», «красивий кішка». 

4)    Аграматична;

b)                Розвивається       ця      форма

                                                                   дисграфії    при    несформованість

зорово-просторового сприйняття. 

 

c)                 З’являються помилки в листи з-

 

за       проблем      з        фонематичним            слухом.

d)                Діти і дорослі не можуть вірно

вимовляти звуки, тому під час

                                                                   промовляння і пишуть неправильно.

Ключ: 1- c; 2- d; 3- b; 4-а;

7.     З’єднайте види дислексій, що обумовлені несформованістю сенсомоторних операцій з їх харктеристикою.

1)    Оптична; 

2)    Мнестична;

3)    Тактильна; 

 

 

 

 

    

а) Виявляється у труднощах засвоєння всіх літер, у їх недиференційованих замінах.

b) Ця форма дислексії пов'язана з

нерозчленованістю зорового сприймання форм, з недиференційованістю уявлень про подібні форми, з недорозвиненням оптико-просторових уявлень, а також з порушенням зорового гнозису, зорового аналізу та синтезу.

с) Спостерігається у дітей з порушенням зору. В основу її покладено трудноші у диференціації букв шрифтом

Брайля. що сприймаються тактильно.

Ключ: 1-с; 2- а; 3- b;

8.     З’єднайте термін  з його визначеням.

1.                        Аграфія;     а) Часткове порушення процесу

2.                        Алексія;      письма;

3.                        Аграматизм;

4.                        Дисграфія; b) порушення        психофізичних      процесів,     які        забезпечують       закономірний зв'язок між звуковим           та        письмовим аспектами

                                                                         мовленнєвої діяльності;

          с)       Недорозвинення   граматичної        будови мови, морфологічних та           синтаксичних узагальнень.

                                                                   d) Повна відсутність читання;

Ключ: 1-b;2-d; 3-c; 4-a;

9.     Вставте пропущені слова.

За багатьма дослідженнями, у дітей з ____________ зорово-просторове сприймання істотно не страждає. Однак спостерігаються труднощі ____________ орієнтації у всіх просторових напрямках, змішування понять «вправо — вліво», «верх — низ-», «попереду — позаду», «над — під», ___________ у виконанні просторово організованих рухів. Зниження рівня ____________ розвитку та здатності виділяти й усвідомлювати просторові ознаки предметного світу призводить до істотного відставання в ______________ просторовими вербально-понятійними позначеннями. 

Ключ: 1- дислексією; 2- просторової; 3-утруднення; 4- мовленнєвого; 5- оволодінні;

10. Вставте пропущені слова.

Оптична дисграфія пов'язана з _______________ зорового гнозису аналізу та синтезу, просторових уявлень і зорової пам'яті та виявляється в _____________ та спотвореннях літер на письмі, близьких між собою за оптико-просторовими ознаками. До оптичної дисграфії відносять і дзеркальне письмо, яке іноді виявляється у ліворуких дітей, а також у разі ___________ уражень головного мозку.

Ключ: 1- недорозвиненням; 2- замінах; 3- органічних;

pdf
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Додано
4 березня 2023
Переглядів
1797
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку