Логопедична гра "Вчимо прийменники"

Про матеріал
матеріал можна вткористовувати для дітей дошкільного віку та для дітей з ООП. Вчити розуміти і використовувати прості (на, по, під, над, до, у, від, з, в, між, за, через, перед) та складні (з-під, з-за) прийменники в поєднаннях з відповідними відмінковими формами іменників.
Перегляд файлу

ЛОГОПЕДИЧНА ГРА

«Вчимо прийменники»

Мета: вчити розуміти і використовувати прості (на, по, під, над, до, у, від, з, в, між, за, через, перед) та складні (з-під, з-за) прийменники в поєднаннях з відповідними відмінковими формами іменників. Вчити диференційовано використовувати прийменники в мові. Розвивати логічне мислення, слухове і зорове увагу, пам'ять, рухливості органів артикуляційного апарату, дрібної моторики. Виховувати наполегливість у роботі.

Обладнання: 8 великих карток (аркуш 2,3) із зображенням сюжетних картинок, 8 великих карток (аркуш 4,5) із зображенням схем прийменників, 32 маленькі картки зі сюжетними картинками (аркуш 2,3 розрізати на окремі картки), 32 маленькі картки із зображенням схем прийменників (аркуш4,5; розрізати на окремі картки).

В грі беруть участь від 1 до 8 дітей.

Хід гри:

Логопед роздає дітям картки та пропонує уважно розглянути сюжетні картинки. В цей час  32 маленькі картки із зображенням схем прийменників логопед перемішує і кладе перед собою. Педагог по черзі демонструє кожну карту та запитує: Кому потрібна ця картка? Чому?

 Картку бере той гравець, в якого на великій картці є відповідний сюжет.

Варіант 2

Логопед роздає дітям картки. Діти розглядають намальовані на них схеми. 32 маленькі картки із зображенням сюжетних картинок педагог перемішує і кладе перед собою. Педагог по черзі демонструє кожну картку та запитує: Кому потрібна ця картка? Чому?

 Картку бере гравець, в якого на великій картці є відповідна графічна схема прийменника.

Варіант 3

Логопед роздає дітям по дві карти (одна із зображенням сюжетів, інша зі схемами). 32 маленькі картки педагог перемішує і кладе перед собою. Одну за одною показуючи їх дітям, педагог запитує: Кому потрібна ця картка? Чому? Картку бере  дитина, у якої на великій картці є відповідне зображення або графічна схема прийменника.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. солоха діана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Логопедія, Матеріали для друку
Інкл
Додано
4 березня 2023
Переглядів
1950
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку